A finneknél is csináltak hasonlót és sok más és tavaly 0 ember halt meg közúti balesetekben. De annak mértékét nem ismerem, hogy pontosan mit csináltak.
https://www.smartcitiesworld.net/ne...n-fatalities-in-helsinki-traffic-in-2019-5002
A cikkből nem derül ki számomra példákkal, hogy mi a főútvonal és mi a "nem főút".
Persze bele lehet ragadni posványba és hagyni mindent, ahogy van...
A városlakó alá meg tolják amit tolnak, meg 70-es tempó út mellett állva minden, csak nem csendes.
Kicsit finomhangolni kéne azt, de az alapötlet nem mission impossible. Csak nem kőagy mentalitás kéne hozzá. És elfogadni azt, hogy a város nem azért van, hogy valaki azt gondolja, hogoy 70-nel száguoldozhat benne, mert NEKI kényelmes. Ami valójában a sok gyorshajtó és trafikimaxoló miat 80+ km/h.
A belváros egy rakás utcájában 50-es tempóval mennek az emberek, ahol a parkoló autók vagy a járda mellett van 20 centi. Embertelen. És persze szart sem látni a zebrára lépő emberből sem, mert a parkoló autók takarnak. Mert csakazértis becsűrünk még oda 1 autót...