M
molnibalage
Guest
Én erre gondoltam. Nem látok senkit.Az első videóban látszik, hogy a futóban ott ül a Johny és külön kormányozza. Ettől függetlenül nem volt elterjedt módszer.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én erre gondoltam. Nem látok senkit.Az első videóban látszik, hogy a futóban ott ül a Johny és külön kormányozza. Ettől függetlenül nem volt elterjedt módszer.
Én erre gondoltam. Nem látok senkit.
Beszarás, kétvezetős cucc. Annál nincs rugalmasabb elektronika.Igen ilyen nem volt az elektronika széleskörű elterjedése előtt.
Ilyen viszont előfordult.
Én erre gondoltam. Nem látok senkit.
Wilson
Én viszont örülök, hogy feljelentették!
Ha láttad a videóban a mercit, akkor tudod, hogy azt egy normális országban még a szerelő műhelyből sem engedték volna ki.
A rendőrség hozzá állása meg bicska nyitogató. Az a kocsi javíthatatlan! És ilyen bontó szökevény közveszélyes hulladék szarokkal kell együtt közlekednem!
Engem ez igenis felháborít!
Több felé oszlik meg a felelősség. Onnan, hogy elhajtott ezzel a kocsival, tényleg baj van. De tényleg, akkor mi értelme a műszaki vizsgának, ha ez is kaphatott? Sápolás? Mert mást nem igazán gondolhat az ember ez után.Wilson
A műsorban szakemberek vizsgálják át az autókat. Ezek a szakemberek, vagy az őket megfizető műsor készítők jelezték az észlelt problémát a hatóságoknak?
Mert szerintem nem.
A tulajjal közölve lett , hogy élet veszélyes az autó? Igen. A tulaj tréleren vitte el a kocsit? Nem. Akkor ő is szabályt szeget.
A műsor után a hatóság utána ment a történetnek? Nem, telibesz@rják.
A hatóság felelősségre vonhatná azt aki erre a sz@rkupacra műszaki vizsgát adott? Igen. Megtették ezt? Nem.
Ezek után úgy érzed, hogy a feljelentővel van itt a legnagyobb probléma?
A tulajjal közölve lett , hogy élet veszélyes az autó? Igen. A tulaj tréleren vitte el a kocsit? Nem. Akkor ő is szabályt szeget.
A műsor után a hatóság utána ment a történetnek? Nem, telibesz@rják.
A hatóság felelősségre vonhatná azt aki erre a sz@rkupacra műszaki vizsgát adott? Igen. Megtették ezt? Nem.
Ezek után úgy érzed, hogy a feljelentővel van itt a legnagyobb probléma?
Ezt kellene kiterjeszteni, és ami fontos: betartatni. Ahogy a kotvány autókat is rendesebben kéne műszakiztatni. A hatóság nem ártana, ha nem csak a markát tartaná, de az most ebben a diskurzusban kicsit mellékvágány.
Meg valahol vicces, hogy éppen nem túl rég verte valaki az asztalt, hogy műszakizást a bringának is. Aha. Ameddig ilyen kocsik az utakon vannak, addig az én bringám szintje űrtechnika. Mert legalább van rajta két brutálerős jól működő fék...
Pont februárban volt apám kiakadva, hogy a Toyota első műszakiján is nyújtotta a markát a fószer, hogy 10000 lesz, öreg meg elhajtotta, hogy b+ pár éves autó végig márkaszervizelve.
Inkább átment máshova, nehogy megsz*passák.
Járvány elmúlása után a horgászós Opelt viszont odaviszi, mivel annak már a km órája is logaritmikusan jelzi a sebességet
De tényleg. Vajon mi járhat a fejében...?
Gondolom , el tudna szabadulni a pokol, ha páran elkezdenénk itt vizsgabázisos sztorikat beírni.
Húsz éven keresztül hordtam kórházi autókat (na azok voltak a legendák) - na meg a sajátomat - városunk hatósági vizsgabázisára...
Minden képzeletet felülmúló élményeim voltak.
Az élmények sokaságához képest csak tömören:
Az utolsó az volt minden értelemben, amikor 2006-ban a 18 éves 125-ös Polski Fiatomat vittem.
1, A vizsgabiztos szerint kiköszörültem a motorszámot.
Mondtam neki, hogy ahol ő keresi, ott a Ladákon van...
2, Kizárt, hogy ilyen alacsonyak legyenek a káros anyag értékek, szabálytalanul(!?) van megbütykölve a motor!
(Persze; CPI-1280-as elektronikus gyújtást kapott, meg kisebb átmérőjű kipufogórendszert, az 1400-as Daciaéval megegyező átmérőjű csövekből lett lehajtva. A Dacia 1397, a P125 1480 köbcentis, az eltérés 6%), így sokkal rugalmasabb lett - kuplunggal kínlódás nélkül alapjáratról könnyedén elindult - s 7.5-8.5 litert fogyasztott átlagban, de negyedikben is könnyedén megforgott 7000-et a motor.
3, Gyenge a kézifék s féloldalasan fog.
Valóban, de az első mérés még szimmetrikus volt, csak gyenge (mert ez gyárilag ilyen). Ha úgy állítom be, hogy úgy fogjon a hátsó tárcsafék, mint a Lada dobfékjei, akkor mire beértem volna a vizsgabázisra, már büdösek lettek volna a fékek. Ha a kerekek forgatása nélkül újra és újra behúzzuk, akkor egyre jobban befeszít, de úgy hogy utána elindulni nem fogsz tudni az autóval, erre a profi nekiáll betépkedni a kart...
Végül kapott két hónapot az autó, s utólag láttam, hogy típusként VAZ-2013 (Kerek ikerlámpás 1500-ös) lett beírva a vizsgalapra...
A helyi khm. kisebbségiek megroggyant Ladái persze ugyanekkor csont nélkül átmentek, jaaa...szóval nekem is pénzt kellett volna adni
Amúgy ez a rugóira lehasalt, szakadt roncs volt az autóm, a képek még abban az évben készültek:
Az egyik unokatestvérem közölte, hogy a vizsgabiztos egykori osztálytársa volt a szakközépben autóforgalmi szakon. Amikor meglátta, olyankor inkább kért újabb időpontot...
Tehát ezek után vigyem vissza szigorítottra. Hát persze...
Mivel pörgött a devizahiteles autóvásárlás ( ugye 2006), s ismerős volt nemcsak a szalon vezetője, de a tulaja is, meg egykori osztálytársam volt az adott bank régióigazgatója, s lemondtak a jutalékukról, a havi törlesztőm 20000Ft lett az új autóra.
Az írtam már, hogy a "Dzsí Tít" (az előbbieknek köszönhetően) kettőszázötvenezerbe számították be? Na ezért nem vittem újra vizsgára...
Albea első vizsgája: A vizsgabiztos (ekkor már külsős vizsgabázisok is vannak kamerarendszerrel, ezért fájó búcsút vettem a Futó utcától) nekiáll lebontani a kipufogó leömlő feletti hőborítást, hogy megnézze a motorszámot.
Kérdem, hogy ha a forgalomba helyezéskor stimmelt, akkor minek lebontani? S ezentúl mindig így lesz?
- Mert ellenőrzi, hogy nem e cseréltem benne motort?
-?
- S az osztrákok, meg a németek is megbontanak így minden három éves Grande Puntót?
- Nem; ők nem tételezik fel, hogy motort cserélek egy kommersz autóban...
No comment.
Azóta az Albea csont nélkül átment minden vizsgán, gondolom lassan kihaltak a szocializmus itt maradt vizsgabiztos dinoszauruszai...
Gondolom , el tudna szabadulni a pokol, ha páran elkezdenénk itt vizsgabázisos sztorikat beírni.
Húsz éven keresztül hordtam kórházi autókat (na azok voltak a legendák) - na meg a sajátomat - városunk hatósági vizsgabázisára...
Minden képzeletet felülmúló élményeim voltak.
Az élmények sokaságához képest csak tömören:
Az utolsó az volt minden értelemben, amikor 2006-ban a 18 éves 125-ös Polski Fiatomat vittem.
1, A vizsgabiztos szerint kiköszörültem a motorszámot.
Mondtam neki, hogy ahol ő keresi, ott a Ladákon van...
2, Kizárt, hogy ilyen alacsonyak legyenek a káros anyag értékek, szabálytalanul(!?) van megbütykölve a motor!
(Persze; CPI-1280-as elektronikus gyújtást kapott, meg kisebb átmérőjű kipufogórendszert, az 1400-as Daciaéval megegyező átmérőjű csövekből lett lehajtva. A Dacia 1397, a P125 1480 köbcentis, az eltérés 6%), így sokkal rugalmasabb lett - kuplunggal kínlódás nélkül alapjáratról könnyedén elindult - s 7.5-8.5 litert fogyasztott átlagban, de negyedikben is könnyedén megforgott 7000-et a motor.
3, Gyenge a kézifék s féloldalasan fog.
Valóban, de az első mérés még szimmetrikus volt, csak gyenge (mert ez gyárilag ilyen). Ha úgy állítom be, hogy úgy fogjon a hátsó tárcsafék, mint a Lada dobfékjei, akkor mire beértem volna a vizsgabázisra, már büdösek lettek volna a fékek. Ha a kerekek forgatása nélkül újra és újra behúzzuk, akkor egyre jobban befeszít, de úgy hogy utána elindulni nem fogsz tudni az autóval, erre a profi nekiáll betépkedni a kart...
Végül kapott két hónapot az autó, s utólag láttam, hogy típusként VAZ-2013 (Kerek ikerlámpás 1500-ös) lett beírva a vizsgalapra...
A helyi khm. kisebbségiek megroggyant Ladái persze ugyanekkor csont nélkül átmentek, jaaa...szóval nekem is pénzt kellett volna adni
Amúgy ez a rugóira lehasalt, szakadt roncs volt az autóm, a képek még abban az évben készültek:
Az egyik unokatestvérem közölte, hogy a vizsgabiztos egykori osztálytársa volt a szakközépben autóforgalmi szakon. Amikor meglátta, olyankor inkább kért újabb időpontot...
Tehát ezek után vigyem vissza szigorítottra. Hát persze...
Mivel pörgött a devizahiteles autóvásárlás ( ugye 2006), s ismerős volt nemcsak a szalon vezetője, de a tulaja is, meg egykori osztálytársam volt az adott bank régióigazgatója, s lemondtak a jutalékukról, a havi törlesztőm 20000Ft lett az új autóra.
Az írtam már, hogy a "Dzsí Tít" (az előbbieknek köszönhetően) kettőszázötvenezerbe számították be? Na ezért nem vittem újra vizsgára...
Albea első vizsgája: A vizsgabiztos (ekkor már külsős vizsgabázisok is vannak kamerarendszerrel, ezért fájó búcsút vettem a Futó utcától) nekiáll lebontani a kipufogó leömlő feletti hőborítást, hogy megnézze a motorszámot.
Kérdem, hogy ha a forgalomba helyezéskor stimmelt, akkor minek lebontani? S ezentúl mindig így lesz?
- Mert ellenőrzi, hogy nem e cseréltem benne motort?
-?
- S az osztrákok, meg a németek is megbontanak így minden három éves Grande Puntót?
- Nem; ők nem tételezik fel, hogy motort cserélek egy kommersz autóban...
No comment.
Azóta az Albea csont nélkül átment minden vizsgán, gondolom lassan kihaltak a szocializmus itt maradt vizsgabiztos dinoszauruszai...
Újabb versenyző....Mi? Mi? Hát eszébe jutott, hogy még nem vett élesztőt.
Igazából, ha nálunk is az lenne, mint a ruszkiknál, hogy a kamera csökkenti a biztosítási díjat, ma már bőven kishazánk lenne a közlekedés seggluka a közvélekedésben is. Tapasztalat. (Se Szocsi, se Moszkva, se a Léna part gyöngye nem volt rosszabb, mint Szeged. És Szeged eddig kiemelkedett Moról a saját tapasztalatomban)Újabb versenyző....