Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
ÉS
Ez is 70+, nem akarom bántani őket, de az hogy nekik olcsóbb és egyszerűbb az EŰ vizsgálat, az borzasztó. Totálisan demens emberek lehetnek az utakon.ÉS
EZ
VEZET
Legfeljebb áramot szabadna hab testén keresztül.
Aki tonnákat vezet ennyire nem lehet hülye. Pont. Kész.
M86-oson is rendszeresen elofordul, oregekkel, nokkel jobbara.Mondom én, hogy az igazán durva állatok mind a nyolcason mennek
A leírással szemben annyira nem a veszprémi elkerülő a helyszín, hanem annál távolabb a felüljáró alapján a litéri elágazónál (72-es főút és nyolcas találkozása, a felüljáró előtt nagyon durva egy hely volt rendszeres halálos balesetekkel) hajtotta végre mérhetetlenül színvonalas mutatványát a kolléga. Nem sokkal a felüljáró után szűkül le az útépítés miatt 2 (Fehérvár fele) illetve 1 (Veszprémnek) sávra a nyolcas, talán 2023-ra sikerül befejezniük azt a pár kilométert. Viszont mivel előtte Várpalotáig minden szintbeli kereszteződést kiváltottak, így a kollégának minimum Hajmáskérnél vagy korábban kellett felhajtania a táblaerdő mellett szemben a menetiránnyal. Vagy kamikaze Chuck Norris volt az illető "mitvároménkiasort" mentalitással vagy egy szobahőmérsékletű IQ-val megáldott idióta vagy olyan nyugger akinek réges-rég be kellett volna vonni az orvosi alkalmasságiját
És az ilyet nem tudja televerni egy román horrorkaraván...
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2...e=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Hány hír volt már a vitorlázás újra éledésről, gondolom ez is megy a levesbe.
Nézd az érem másik oldalát: csomó segédmunkás kell hozzá. Szegényebb régiókban a munkaerőhiány ellen lenne megoldás. (Nem tudom, hogy lenne-e elég fegyelmük, a délkelet-ázsiaiaknak feltehetően igen)A realitás. Tessék olvasni a számokat és röhögni. És ezzel díjakat lehet nyerni.
https://theconversation.com/plain-s...Owdn6jjdPW32Dz7aHuKL304BS8KY6o7k5KqzWZd-nFrvc
LOL
Egy nagyon mély beszélgetés az autóipar várható jövőjéről:
A Suzukinak égető szüksége van arra, hogy csökkenteni tudja flottája átlagos szén-dioxid-kibocsátásását Európában
A Swace az emblémától és néhány apró részlettől eltekintve egy az egyben megegyezik a Toyota Corolla kombival
Ezt is linkelték már, ezt is megnéztem.
Ismét Veszprém, ismét nyolcas, nincs 2 kilométerre az előzőtőlÉs
ez
vezet