Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A horror sztorik az első szériára vonatkoznak, azután igazából megszűntek a panaszok. A miénk már azt hiszem Euro 6-os.Gyakorlatban milyen a boxer dízel?
Tavaly szemeztünk egy 6 éves dízel Outback-kel, de annyi horror sztori volt neten, hogy végül inkább vettünk egy új Suzukit.
A kerékpárutakról is csinálnak ilyen számítást?https://g7.hu/kozelet/20200925/az-u...mGlKQ7J0y2q1-28NVXk5EqeMVttwmWTY8aaFKBtq6BU_4
Nyilván demagóg,de hát a számok nem hazudnak, ez egy felesleges híd.
Az is az ország szégyene hogy két M9-es híd lesz a Dunán, de ez már tényleg egy vicc hogy ezt is muszáj megépíteni.
Látom véresen komolyan utálod a bringásokat.A kerékpárutakról is csinálnak ilyen számítást?
Nem, csak az mindig mindent fikázó hozzállástLátom véresen komolyan utálod a bringásokat.
Szerintem az ide tervezett autós forgalom megegyezik a Nagykörút jelenlegi kerékpáros forgalmával, az meg pár tíz millió lehetett, fájdalmasabban megtérülő.
Amúgy valami 200 milliárdot mondtak mint a 2014-2021 közötti kerékpáros fejlesztések tervezett össz-költsége, kíváncsi lennék mennyi ment el ebből. Igen, az két paksi híd ára, de azért jóval hasznosabb.
Konkrétan környezetvédelmi beruházás is egy híd. Ha évi csak 200k autó kelne át rajta és spórol kb. 25 km-et átkelésenként, akkor ez kb. 1,2 liter/átkelés. Az 240 ezer liter/év.Egy Duna híd sosem felesleges. Lehet belpestról nézve az.... Csak nem ők csinálnak egy közel 100 km-s kerülőt azért, hogy át tudjanak menni a Dunán!
Nevetségesen kevés a híd az országban!
Nevetségesen kevés a híd az országban!
Hát, mivel a távlati forgalma is csak 2200jármű, egy ez bizony felesleges, elég egy komp is erre. Ráadásul ez becsült, távlati forgalom (nyilván mérni nem lehet ha nincsen most híd), a valóság ennyi sem lesz.Egy Duna híd sosem felesleges. Lehet belpestról nézve az.... Csak nem ők csinálnak egy közel 100 km-s kerülőt azért, hogy át tudjanak menni a Dunán!
Nevetségesen kevés a híd az országban!
Napi 2200 járműhöz?Hát, mivel a távlati forgalma is csak 2200jármű, egy ez bizony felesleges, elég egy komp is erre. Ráadásul ez becsült, távlati forgalom (nyilván mérni nem lehet ha nincsen most híd), a valóság ennyi sem lesz.
Minden a Kádár kor iránt mély nosztalgiát érző embernek üzenem, hogy nézze meg, hogy a módszerváltás előtt és után mennyi híd épült...Korábban meg ha jól emlékszem Komárom volt az első híd az angyalföldi Árpád hídtól.
Aki szerint ez normális, ott szerintem komoly gondok vannak.
AZ M8 középső szakasza nagyon kéne. Jelenleg minden autópálya - autópálya forgalom Bp-n és az M0-ra megy rá. A 2013 táján 3 sávosra bővült M0-át teljesen belakták...Nem csak kevés, de baromi egészségtelen az eloszlása is, a legutóbbi időkig szinte az összes Duna-híd Budapesten volt.
Remélem lesz ezzel a Budapesten át minden formációval is kezdve valami, elvileg lesz az országot K-Ny irányban átszelő autópálya, az azért nagyon kellene.
Szarul írtam, egységjármű.Napi 2200 járműhöz?
Úgy, hogy abban 40 tonnás kamion is lehet?
Bocs, de azért gondolkozzunk már egy picit...
Azért mert megkaptad a baráti sajtóból az ukázt, hogy ezt fikázni kell, ne menj le nekik kutyába. Lehet az árát vitatni a hídnak, de én autóztam arra párszor, és szerintem ráfér a környékre a híd. Valamint ha lesz híd, akkor lesz forgalom is, ez van az infrastruktúrával.Hát, mivel a távlati forgalma is csak 2200jármű, egy ez bizony felesleges, elég egy komp is erre. Ráadásul ez becsült, távlati forgalom (nyilván mérni nem lehet ha nincsen most híd), a valóság ennyi sem lesz.
Mivel a forgalom jellemzően 06-19 között van, akkor, ha 80% erre esik és a reggeli esti csúcsot nézzük bocs, de ez védhetetlen álláspont, mert ezt komppal nem tudod kielégíteni. Akkor a te fogalmaid szerint a Dunavarsánynál nem kel híd? Annak a forgalma kb. ennyi lehet. Vagy Ráckevénél is.
lécci ne olvass a gondolataimban!Mivel a forgalom jellemzően 06-19 között van, akkor, ha 80% erre esik és a reggeli esti csúcsot nézzük bocs, de ez védhetetlen álláspont, mert ezt komppal nem tudod kielégíteni. Akkor a te fogalmaid szerint a Dunavarsánynál nem kel híd? Annak a forgalma kb. ennyi lehet. Vagy Ráckevénél is.
Ezen felül maga a híd létezése forgalmat generál, mert az a forgalom is megjelenik, ami előtte nem volt, mert szar volt. Tudod, ezért lett 3 sávos az M0 és ezért lakták be azt is.
A híd NER árán lehet vitatkozni, de a szükségességén nehezen.
Ja, lesznek ezek a fejlesztések. De a kormány 2024-re ki akarja pörgetni az összes szükséges hálózatfejlesztést, onnan a karbantartás, szűk kapacítások felszámolása lesz a fő csapásirány:AZ M8 középső szakasza nagyon kéne. Jelenleg minden autópálya - autópálya forgalom Bp-n és az M0-ra megy rá. A 2013 táján 3 sávosra bővült M0-át teljesen belakták...
Vagy a valóság több lesz, esetleg sokkal több, szóval bármilyen előre becsült vagy kétségbe vont adat csak jóslat. Ilyen alapon hidat építeni bárhova teljesen fölösleges lenne, hiszen ahol MOST nincs híd ott NULLA a forgalom?!!Hát, mivel a távlati forgalma is csak 2200jármű, egy ez bizony felesleges, elég egy komp is erre. Ráadásul ez becsült, távlati forgalom (nyilván mérni nem lehet ha nincsen most híd), a valóság ennyi sem lesz.
Tudom miért lett három sávos az M0, kellenek Duna hidak, csak nem mindenhova. És igen, a komáromi jó hogy épült, a budapesti hidak is kellenek, talán a mohácsi is kell (bár az vicc, hogy az is M9 híd lesz mint tőle északra a szekszárdi híd, ennyi előre tervezés, szánalmas), de a paksi elég feleslegesnek látszik. A 2200-as csúcsforgalom meg vagy lesz tíz év múlva, vagy nem, de erre sosem volt igény.Mivel a forgalom jellemzően 06-19 között van, akkor, ha 80% erre esik és a reggeli esti csúcsot nézzük bocs, de ez védhetetlen álláspont, mert ezt komppal nem tudod kielégíteni. Akkor a te fogalmaid szerint a Dunavarsánynál nem kel híd? Annak a forgalma kb. ennyi lehet. Vagy Ráckevénél is.
Ezen felül maga a híd létezése forgalmat generál, mert az a forgalom is megjelenik, ami előtte nem volt, mert szar volt. Tudod, ezért lett 3 sávos az M0 és ezért lakták be azt is.
A híd NER árán lehet vitatkozni, de a szükségességén nehezen.