Köszi a tippet lehet megpróbálom a szünetmentes módszerrel, mert nem is akarok lerohadni induláskor, másrészt amennyiért vesztegetnének az kész rablás. Valószínűleg inkább rakok bele cycle-proof akksit, mivel a pályázás mellett Pesten is megyek sokszor aztán akkor hasznos a dugóban a start-stop. Most minden esetre figyelek minden induláskor kilőni a start-stopot kihúzva kicsivel az élettartamot.
Más:
Ma voltam téli gumit felrakatni és gumis is mondta, hogy lassan hat évesek a nyári köpenyek (még gyáriak), lassan csereéretté válnak. Nem probléma, számítottam rá, meg is bízok a szerelőben, téli garnitúrát is ő szerezte, semmi bajom sincs vele aztán nyárival hasonlóan fogok eljárni. Viszont ezzel a lendülettel megnéztem Fater kerekeit, mondván azok még inkább határidősek. Tavaly tavasszal az egyik körforgalomban oldalról megcsókolta egy postásautó, aztán a jobb első kerék kiszakadt és cserélni kellett kompletten. Biztosítónak küldött számla alapján új gumit raktak fel, minden rendben. Viszont meglestem a DOT számot (négyjegyű kód a gumin, első kettő a gyártási hetet, második kettő az évet jelöli) és láss csodát nemhogy újat, hanem egyenesen egy 2011 márciusit gányoltak fel neki persze az új áráért. A legszebb az egészben, hogy ez egy márkaszervizben történt, ahova kezdetektől fogva hordja mindennel az autót. Pluszban panaszkodott Fater, hogy ereszt a kerék, biztosan lassú defektje lehet. Hát nem szög a ludas, hanem a dunakanyarnyi hajszálrepedéseken a maradék luft a külvilágba távozik. Na ennyit arról, hogy a márkaszervizben jobban kezelik a vásárlót/autót és nem basznak át.