Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
torsen
Azért a formula 1 és LMP 1 aeroból elég sokat használnak a mai utcai sportkocsik.
De tovább megyek, az örvény keltéses alaktényező javítást olyan hétköznapi kocsik is használják, mint a Fiat 500 vagy a Honda Civic.
Innen nézve egy 2000's évek után gyártott K motoros Honda Accord örök életre szóló autó. Azok fél millió km körül simán elfutottak.
Mégis alig vették Európában , mivel annyiba került új korában, mint egy 5-ös BMW.....
Èrdekesség:Az a fura, hogy elvben létezhetne egy "optimális autó", ami úgy van tervezve és gyártva, hogy elmenjen egymillió kilométert, és puritán, de azért kényelmes. Biztos meg lehet csinálni, és az egymillió kilométeres dumával el is lehetne adni. Ez igazából még benzinmotorral is elég zöld termék lenne, mert a teljes életciklusa alatt három mai átlagautó is felépül-elfogy.
Ez lehetne egy jól szerelhető, értelmesen moduláris termék, analóg, nagyrészt chipmentes megoldásokkal. Sztem vennék, mint a cukrot.
Hm, ennek a kresz egyik fülén be másikon ki. A jégcsákány is egyik fülén be, a másikon ki, csak az legalább bennmaradNem, nem, nem, nem, nem, nem.... Ilyen már tényleg nincs...
De nem szól akkorát, mint a 9 mm-es oltás. De ez is elég garantált megoldás lenne.Hm, ennek a kresz egyik fülén be másikon ki. A jégcsákány is egyik fülén be, a másikon ki, csak az legalább bennmarad
Jó, felőlem írhatják a rendőrségi jegyzőkönyvbe, hogy csúnya öngyilkosság, 3szor gyomron lőtte magát, és közben azt kiabálta, ne lőjenek...De nem szól akkorát, mint a 9 mm-es oltás. De ez is elég garantált megoldás lenne.
Egy
Austro-PorscheÈrdekesség:
Az 1970-es évek elejèn‘ (?) az akkori osztrák kancellár Kreisky megelégelte, hogy megy ki a pénz gépkocsi importra és kezdeményezte egy osztrâk személygépkocsi tervezésèt az âltalad leirt elvek szerint a Porsche ceggel együttmüködve. Ott ugyanerröl volt szó, egy auto „egy èletre“. De közbe jött az elsö olajválsâg és Bécs ezután inkâbb a beszâllitâst ès az összszerelèst eröltette, ami elég jól sikerült is.
Az oldal persze jön a szokásos mentegető dumával, hogy "A" oszlop. Ja persze. A gyalogos kap először zöldet és a kocsi azután indul el, talán csak kinézhetne a sofőr a seggéből.https://bpiautosok.hu/video-hatalmas-ugrassal-probalta-menteni-magat-a-mobilozo-gyalogos-budan/
Hogy egy klasszikust idézzek: a cikk írónak szív küldi kardántengely a fejébe
A két sofőrnek meg 12,7es oltást. Gyomorba.
Az oldal persze jön a szokásos mentegető dumával, hogy "A" oszlop. Ja persze. A gyalogos kap először zöldet és a kocsi azután indul el, talán csak kinézhetne a sofőr a seggéből.
Mivel tartós használat a cél ezért "stroker" lett, első körben 2800ccm-es sor hatos motorral, első kerék hajtással, 8,3 liter 95ös benzin eszik 100-on, 120g/km Co2 köhög ki, közben max 200km/h-val viszi a 2500kg maximális tömegét.