A DASt évek óta fejlesztették, és kikérték az FIA véleményét is. Ennél szabályosabb már nem lehet valami. De ettől függetlenül szerintem messze túlértékelik az előnyét. Sokszor maga a Merci se használta.
Ami a gumit illeti, szinte az összes csapat sírt az akkori gumik miatt, köztük a Ferrari is, továbbá csak egy válltozatot, azaz 4 futamot érintett, ahol az uj keveréket bevetették.
De pl. most vagy harmadik éve ugyanazokat a gunikat használják és ugyanúgy megy valakitől mindíg a sírás gumikra...
Az olajégetésben a Ferrari motorok is élenjártak, ezt szeretik jótékonyan elfelejteni.
ugye de már ez is a mult.
2018ban már a Ferrari erőforrása valamivel a Mercié előtt volt 2019ben pedig jobban le is lépték őket, mégsem tudták megverni Hamiltonékat. Ez is megmutatta, hogy önmagában a nyers erő sem minden.
A Ferrari pedig összeteheti a kezét, és hálátadhat, hogy olcsón megúszta a 2019-es motorja körüli botrányt.
És egyébkén sem használhatták volna idén a tavalyit mert közben változott a motorszabály a felhasználható egzotikus anyagokra vonatkozóan.
Konklúzió, hogy a Merci+Hamilton csomagban 14óta verhetetlen, mégha egy egy évben van is az ellenfelek között erősebb motor, vagy jobb aero. Évek óta nincs egy olyan jól megfogható pont a mercinél amire rálehetne fogni, hogy abból van az előnyük.
Ez a szomorú igazság.