A Hyundai 900 millió dolláros visszahívása figyelmeztető mese minden EV-gyártó számára
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
"...Azzal nyilván a Nissannál is tisztában vannak, hogy a belsőégésű motornak hosszú távon nincs sok perspektívája – ha minden igaz, egy-másfél évtized múlva kevés piac lesz, ahol egyáltalán engednek majd ilyet forgalmazni – de a közeljövőben még előnyös lehet, ha hatékonyság terén megelőzik a konkurenciát..."
Én erősen vitatnám. Ugyanis a kommunikáció kb pont ezen az időtávon fog ismét trendet váltani, miután az eddig kényelmes mennyiség fölé emelkedik a villanyautók száma és az meg egyenest beleütközik az áramszolgáltatók és maga a hálózat fizikai korlátaiba. Ne feledjük, a villanyautózásban jelenleg még kevés a rizikó, hiszen bőven van még fosszilis hajtású és az egyidejű töltésigény is elég alacsony még. Viszont hála a jelenlegi marketingnek, a vilanyautók száma gyorsabban fog emelkedni, mint az őket kiszolgáló elektromos infrastruktúra teljesítménytartaléka.
Mikor Édesapám idős lett és ki jött rajta a cukorbetegség, akkor beszéltem az orvossal, hogy ne hosszabbítsa meg a jogsiját. Apukám nagyon dühös volt rám, de belátta kicsit később, hogy ennek így kellett történnie.És
ez
vezet...
Legközelebb meg majd nem lesz szerencséje és kit fog megölni?
És sanszosan ezért kb. semmit nem fog kapni. Pár büntipont és mehet a dolgára állatkodni tovább.
Mikor Édesapám idős lett és ki jött rajta a cukorbetegség, akkor beszéltem az orvossal, hogy ne hosszabbítsa meg a jogsiját. Apukám nagyon dühös volt rám, de belátta kicsit később, hogy ennek így kellett történnie.
?És ez hogy jön ide? Ismert a sofőr életkora?
?
A Vitray témakörhöz kapcs. és ott ismert. Nem értem a felháborodásodat. Jelezd a modinak, ha ekkora bajt látsz.![]()
Minap is két közveszélyes idős emberrel találkoztam az utakon. Egyikük jobbról előz a 80-as M0 -> M3 összekötőn, ahol 80-al megyek. Később megelőzőm. Gödöllőnél hajtok le... erre Ott van a holtteremből felbukkanva épp jobbról előz amikor hajtanék le, és egy másodperce nem vettem még észre a tükörben...Mikor Édesapám idős lett és ki jött rajta a cukorbetegség, akkor beszéltem az orvossal, hogy ne hosszabbítsa meg a jogsiját. Apukám nagyon dühös volt rám, de belátta kicsit később, hogy ennek így kellett történnie.
Szerintem először vizsgáljuk meg a kiváltó okokat és kérjük be az önéletrajzát, ne legyünk előítéletesek.Amikor azt hiszed, hogy már mindent láttál és nincs lentebb.
De.
Van.
Itt? minek, ez nem elbaszás volt hanem a másik életével való játék. Dutyi.Szerintem először vizsgáljuk meg a kiváltó okokat és kérjük be az önéletrajzát, ne legyünk előítéletesek.
Nem szabad ilyet kívánni, a magyar törvények így is túl szigorúak. Buksissimit neki.Itt? minek, ez nem elbaszás volt hanem a másik életével való játék. Dutyi.
Ez a szegecselt váz mint "state of the art" a ponthegesztés helyett érdekelne...
Szűk egy héttel később pedig az egész mezőnyre 24 órát verve, defektes gumival is elsőként ért célba, nem sokkal később pedig már a svéd királlyal teázott.
Håkansson rögtön az első napon fel is hívta magára a figyelmet, és másnap reggel az ugyancsak stockholmi Dagens Nyheter rögtön portrét közölt a 66 éves férfiről, melyből kiderült, hogy Håkansson egy visszavonult buszsofőr, aki hatéves korától fogva dolgozott, és feleségével, Mariával közösen tíz gyereket nevelt már fel.a rajt reggelén megvárta, míg mindenki elindult, majd egy házi készítésű 0-s rajtszámmal a mellkasán maga is nyeregbe szállt, és elindult délre.