Abban igazad van, hogy egy egy kocsira lebontva nem sokat számít, de mikor mindenen megy a zöldbaszás, meg mennyi CO-t bocsájt ki, meg más tényezők, akkor ha a sok autót összeadjuk, akkor már gondolom egy szemmel látható adatot kapunk. hisz ha 20 litert elégetünk, akkor kb az már kézzel fogható valami, kb. mint egy cementes zsák. Azt a súlyt is gyorsítani/lassítani kell. Ha picivel is, de több energia kell hozzá, minimálist jobban kopik a fék...
Erre gondoltam.
Egyébként ha nagyobb arányban elterjed az elektromos autózás, akkor annak milyen hatásai lesznek az utak állapotára? Ugye nő a terhelés. Mennyivel jobban/hamarabb fognak tönkremenni? Gondolom ez is csak "valamennyivel" ... mennyivel több kőolajszáramzékkal kell majd javítani? Ennek milyen környezeti terhelése lesz?
De még az is felmerül kérdésként bennem, hogy egy jelentősen nagyobb súlyú autó futóműve, abroncsa nem válik hamarabb csereéretté?