Airbus A320Neo akár 2liter / utas /100kmAzért érdekes hogy autókon , gázkazánokon agonizálnak a környzetvédők , miközben az utasszállító repülőgépek 10t kerozint füstölnek el óránként, és európa egén 1000 gépnél is több van fent naponta.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Airbus A320Neo akár 2liter / utas /100kmAzért érdekes hogy autókon , gázkazánokon agonizálnak a környzetvédők , miközben az utasszállító repülőgépek 10t kerozint füstölnek el óránként, és európa egén 1000 gépnél is több van fent naponta.
Itt valami durva elírás lehet...ADATOK SZERINT AZ A320-200 FOGYASZTÁSA 11320 KG/ÓRA
MAX TANKMENYISÉG 18744 KG
Azért érdekes hogy autókon , gázkazánokon agonizálnak a környzetvédők , miközben az utasszállító repülőgépek 10t kerozint füstölnek el óránként, és európa egén 1000 gépnél is több van fent naponta.
ADATOK SZERINT AZ A320-200 FOGYASZTÁSA 11320 KG/ÓRA
MAX TANKMENYISÉG 18744 KG
Airbus A320Neo akár 2liter / utas /100km
A repülőgépek fajlagosan sokkal jobban javultak fogyasztás terén az 50-es évek óta.Arra akarok rávilágítani mi változott a környzet rombolás területén. Az autók egyre tisztábbak lesznek. A legnagobb környzetszennezők a fejünk felett vannak. A légiforgalom nütt meg a 21 sz. leinkább.
1988-as adatok... az itt szereplő típusok nagy része már nem is repül.
Egyébként a három Airbus fogyasztás adatai mind szarok, a többi gépé ránézésre még stimmelhet is kb.
De mondom, ősrégi ez a forrás!
Erre pontos számokt kérnék, mert ez csak hangulatkeltés.Arra akarok rávilágítani mi változott a környzet rombolás területén. Az autók egyre tisztábbak lesznek. A legnagobb környzetszennezők a fejünk felett vannak. A légiforgalom nütt meg a 21 sz. leinkább.
A hasamat fogtam a röhögéstől, 40-50 gépek és 3 generációval régebbi hajtóművek, még turbojet hajtóműves gépek is vannak a listában.
Valaki hozzon már autó fogyasztás adatokat 1988-ból, most már érdekel, meg amúgy is legyen kis ONtopic is!
Nem vagyok jogász, de kb.: Mire a bíróságig eljut az ügy... meghallgatás, majd mire a szakértők megszakértik (igen, azt is meg kell, hogy mekkora sallert kapjon), , mire megszületik az első fok... aztán fellebeznek, jön a másodfok... és így tovább. Aztán még ha akarja, akkor van egy csomó időhúzó lehetőség. És mindennek van átfutási ideje.Amit nem értek, hogy miért.
Fel van véve kamerára mit csinált.
Mit lehet ezen csámcsogni?
Ezt egy jogász elmagyarázhatná.
Mert kb. azon lehetne vitázni, hogy mekkora sallert kapjon, nem azon, hogy bűnös -e...
Nem feltétlenül. Nálunk a kisautó legalább annyit, ha nem többet fogyaszt, mint a nálánál nagyobb.Nem meglepő módon a kiseautók fogyasztják a legkevesebbez
Ez a típus szerintem még reptilalmon van.Ma sokkal kevesebb fogyasztással duplaannyi embert visz kb. egy B737 MAX.
Nem ez volt a hsz lényege. Az A320/21NEO vs B-737-100 reláció is ez.Ez a típus szerintem még reptilalmon van.