M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Amit nem értek, hogy miért.Ez is lesz vagy 5 év mire döntést hoznak...
Työtyögő mögött vezetni pedig mindig bisszúság, kivéve annak, aki amúgy is työtyögne.A vezetni öröm következő fejezete...
Az autó márkáját szokás szerint két tippelésből el lehet találni...
Az útmeneti oszlopok sebessége alapján szó sem volt tötymörgésről.Työtyögő mögött vezetni pedig mindig bisszúság, kivéve annak, aki amúgy is työtyögne.
Työtyögő mögött vezetni pedig mindig bisszúság, kivéve annak, aki amúgy is työtyögne.
Erre azt mondom, hogy a työtyögő ha kiveri a mögöttes forgalomban a kultúra biztosítékát, akkor a biztosítékhiányos lesz a hunyó de a työtyögőnek is része van benne. Meg a remek magyar forgalomszervezésnek, aki nem a biztonságos előzés lehetvé tételében ill. biztonságos útkereszteződések kialakításában hanem a sokkal olcsóbb felfestésben/sebességkorlátozás táblákban látja a megoldást.Az útmeneti oszlopok sebessége alapján szó sem volt tötymörgésről.
Amúgy, még ha az is lenne, az feljogosít mások életének veszélyeztetésre?
Végig záróvonal volt. Ennyi.
Mindkettővel egyetértek.Kb. 200 m-t kellett volna várni hogy az előzni akaró lássa is a szembeforgalmat, agyhalott. Ennek a fordítottja is létezik, megy előttem egy busz és amikor látja hogy el tudok menni indexel jobbra egyet.
Bijoüzemanyak.Azért érdekes hogy autókon , gázkazánokon agonizálnak a környzetvédők , miközben az utasszállító repülőgépek 10t kerozint füstölnek el óránként, és európa egén 1000 gépnél is több van fent naponta.
A kép bal felső sarkában az a "cölöp" megA vezetni öröm következő fejezete...
Az autó márkáját szokás szerint két tippelésből el lehet találni...