Csak, hogy ne legyünk mindig pesszimisták, itt az Alfa Romeo Giulia GTA/GTAM tesztje. Az első 4 percet átugorva kifejezetten igényes adás.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ne legyünk pesszimisták ...csak ugye elhangzik, hogy valószínűleg ez a platform utolsó nagy dobása.Csak, hogy ne legyünk mindig pesszimisták, itt az Alfa Romeo Giulia GTA/GTAM tesztje. Az első 4 percet átugorva kifejezetten igényes adás.
Ne legyünk pesszimisták ...csak ugye elhangzik, hogy valószínűleg ez a platform utolsó nagy dobása.
Várom a Tonale-val mit gurítanak. Kb. két év múlva esedékes az új autó, akkor kb az tűnik reálisnak számomra (vagy Guilia, ha lesz még, de lehet, hogy a plug-in hibrid a felhasználási mintám mellett gazdaságosabb választás lenne), szóval a srácoknak össze kell kapniuk maguk, hogy addig kiujjongja róla magát a szaksajtóKonkrétan kijelntették a Fiat-PSA egyesülés után, hogy kidobják a platformot, mert nem lehet belőle elektromosat csinálni
A világ jelenlegi legjobb hátsókerekes platformjáról beszélgetünk....
A Tonale kinézetre elég Mazdásra sikerült, nem?Várom a Tonale-val mit gurítanak. Kb. két év múlva esedékes az új autó, akkor kb az tűnik reálisnak számomra (vagy Guilia, ha lesz még, de lehet, hogy a plug-in hibrid a felhasználási mintám mellett gazdaságosabb választás lenne), szóval a srácoknak össze kell kapniuk maguk, hogy addig kiujjongja róla magát a szaksajtó
Konkrétan kijelntették a Fiat-PSA egyesülés után, hogy kidobják a platformot, mert nem lehet belőle elektromosat csinálni
A világ jelenlegi legjobb hátsókerekes platformjáról beszélgetünk....
A turbóval a fő probléma - amellett, hogy meg kell szokni a turbólyukat - az, hogy nem tudják az emberek használni.Mi baj ezekkel? A turbót pont azért használják, mert lehet vele rugalmasan, feltöltéssel olyan motort csinálni, ami éppen kell: lehet pl. kis fordulatszámon is nagyobb mennyiségű üzemanyagot elégetni (ellentétben a szívómotorral), így az alacsony fordulatszám miatt súrlódási tényező alacsonyabb és a motor hatékonyabban, kisebb veszteséggel működik - amikor pedig nem kell a kraft, kvázi sima kisméretű motorként működhet.
A gond a turbónál nem a hatékonysággal, hanem a kraft előcsalogatásával van, még a turbónyomás felépüléséhez szükséges idő miatt a legjobb turbómotorban is lesz némi késlekedés, mire az erő megjön. Erre jön a turbó meghibásodása esetén a vaskos javítási számla.
Én az SZ -ben látom az orr-design gyökerét (a szögletes hatást keltő lámpák).A Tonale kinézetre elég Mazdásra sikerült, nem?
Nem magán az autón múlik. A finanszírozásban pl a FIAT (Stellantis) ha hasonlóan jó megoldásokat kínálna mint a vetélytársak...Jah, amit felszopkodni kötelező, de az alfás keménymagon túl egy irgalmatlan bukás.
Én meg a kis Toyotámban szépen megvárom, hogy a kiscsalád odabent már lerendeli szépen a kávémat, és jó 3-4-5 perc alapjárat után fáradok be fogyasztani.
Most egy zsír új A6-os quattro-t kaptam, 3 literes, turbós, benzines.Amúgy a német sprintmonotoron nézve az átlagokat:
Kis benzines:
Alfa 145 (1994): 8,84 L
Alfa Mito (2008) : 7,55 L
Opel Corsa A (1982): 6,73 L
Opel Corsa C (2000) : 6,48 L
Opel Corsa E (2014): 6,74 L
Kis dízel:
Opel Corsa C (2000) : 5 L
Opel Corsa E (2014): 4,8 L
Közepes benzines:
Honda Civic (1983): 7.52 L
Honda Civic (1995): 7.25 L
Honda Civic (2011): 7,14 L
Opel Kadett D (1979): 8 L
Opel Astra K (2015) : 7,16 L
Nagy benzin:
Mercedes W126 (1979): 13 L
Mercedes W222 (2013): 12,91 L
Nagy dízel:
Mercedes W126 (1979): 9,95 L
Mercedes W222 (2013): 8,47 L
Ez alapján lehet nem volt igazam....
MPG and Cost Calculator and Tracker - Spritmonitor.de
Use Spritmonitor.de, the online gas mileage calculator and database, to determine the fuel consumption of your vehicle and compare it with others.www.spritmonitor.de
Elvből. Szerintem azt aki 100-zal közlekedik az autópályán ugyan úgy meg kellene büntetni, mint aki sebességtúllép. Az időmet nem pazarlom, mert a másik opció a kv-ért való sorbanállás.Miért nem mész szimplán lassabban az utolsó 3-5 percben? Ez így idő és üzemanyag pazarlás.
(Nem hiszem, hogy olyan pici az a Toyota motor, hogy egy pár perces 100km/h-s haladás utáni 30mp-es kigurulás után ne lehetne büntetlenül leállítani. 100km/h tartása minimális teljesítményt igényel, azon nem melegedhet a turbo.)
Amikor ma az emberek semminek az üzemeltetési utasítását nem akarják elolvasni és megy a rage, hogy a mosógépe szar és 5 év után tönkremegy? Amikor 5 év alatt nem tisztított egyszer sem szűrőt? És az autójukat is gy kezelik...Pedig csak el kellene mondani, meg el kellene olvasni....
Én azt az elvet vallom, hogy amíg egyedül vagyok az úton, tehát senkit nem tartok fel, addig annyival megyek, amennyivel jólesik. A 100km/h-t nyilván a külső sávban gondoltam, nem a belsőben sort csinálva. Azt én is büntetném! (én is utálom, ha valaki nincs tekintettel a másikra).Elvből. Szerintem azt aki 100-zal közlekedik az autópályán ugyan úgy meg kellene büntetni, mint aki sebességtúllép.
What would you pay for autonomous driving? Volkswagen hopes $8.50 per hour
Automaker also plans to offer video games that drivers can play while charging.
Ez teljes agyrém.What would you pay for autonomous driving? Volkswagen hopes $8.50 per hour
Automaker also plans to offer video games that drivers can play while charging.arstechnica.com
Azért az audis parasztot a végén elég rendesen pofán kellene verni...Megjött az egyik kedvenc sorozatom remakeje Azt hiszem ezt is szeretni fogom.
Pedig nekem a gondos japán mérnökök szépen belehímeztették a gépkönyvben, hogy hosszabb erősebb terhelés után mindig "le kell pörgetni" a turbót.
Az egyszeri downsizingolt benzinesben meg hajt Hans a sebességkorlát nélküli autobahn-on, és eszébe jut, hogy kicsapja már a lompost, és megkönnyezteti az óriáskígyót. Erre index jobbra. Satufék, majd rohan egy kis prosztata karbantartásra. Miközben odakint a pattogó motorban turbó kenése/hűtése szépen elköszön, miközben izzanak a turbó alkatrészei, de a motor és ezzel együtt az olajpumpa már nem megy.
az önvezetésért, de igen. Szerintem is nevetséges. Remélem nem lesz sikeres, mert akkor a többi gyártó is átveszi.Ez teljes agyrém.
Megveszed a méregdrága EV-t és még 8 USD/óra vezetésért?
Ezek valami álomvilágban élnek.