Sajnos - igen;
sajnos - meg kell, cáfoljalak.
A német autók minősége,
pontosabban egykori kétségtelen és vitathatatlan minőségbeli fölénye már nemhogy sehol nincs, de rendre rosszabb minőségű autókat gyártanak, mint a többi náció. (Az Auto Bildet dobd el, elfogultabb, mint egy politikai napilap...)
A vélt minőségi fölényt pl. konstrukciós összetettségek éreztetik a jámbor utca népével:
Öt lengőkaros hátsó futóművek, kettőskereszt lengőkaros első futóművek, magas fajlagos teljesítmények, kiforratlan műszaki megoldások elsőkénti bevezetései, khm. "érdekes" műszaki megoldások (V motornál hengerfejek között fővő turbók, magas hőnek kitett vezérlőelektronikák).
Használt autót venne de nem ért hozzá? Vagy netán vett is és most retteg, hogy mi baja lesz? Nyugalom, itt a segítség, hátha nem késő még. Kiskáté, n
totalcar.hu
Amikor évekig autópályáztam még 3 éve, nem láttam mást lerobbanva a pályán, mint egy pár vén, széthajtott munkásautót (Transitok, Ducato-k, kőkorszaki Astrák, Tipok, stb.), meg fiatal BMW-t, BMW-t,BMW-t,BMW-t,BMW-t, meg pár szintén fiatal Mercit. S ezt autómentős ismerősök is alátámasztják.
A legjobb cimborámat
300 kilométer alatt négyszer akarta balesetbe kergetni a Zsiruj (francia márka
) Passat: Háromszor visszarántotta az autót előtte menő furgonok takarásából előbukkanó kerékpárosra, egyszer meg itt:
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
www.google.hu
...döntött úgy, hogy az egyenesen menni akaró, piros lámpánál várakozók mögött nem fog tudni elférni (régen HM gkv. volt, picit tud vezetni), hogy a balra kanyarodó sávba térjen (pedig még indexelt is!
), tehát a marhavagon
A Google díjmentesen használható szolgáltatása képes a szavak, kifejezések és weboldalak azonnali lefordítására a magyar és több mint 100 másik nyelv között.
translate.google.hu
beleállt a fékbe, a mögötte jövő meg majdnem telibe verte.
Csak mondom, hogy az előtte gyártott 3 éves Passatot cserélte le (kaptál céges autót, örülsz) az újabb verzióra.
Tele van ilyen sztorikkal a net.
Ilyen rossz minősítése már régen volt német autónak (tudod; VW csoport), mint az új Octaviának:
nepitelet.hu
Olvasgass csak bele:
nepitelet.hu
Na jó, azért egy Golf, na:
nepitelet.hu
S miért?
Mert nincs idő tesztelésre, eszetlen teljesítményeket kell kisajtolni a motorokból, az elektronikának mindent is kell tudnia, s hamarabb, mint a vetélytársaknak, no meg - elnézést a szóhasználatért - minden eurocentet meg kell baszni.
Soha nem volt még akkora összejátszás német nagyvállalatok között, mint amire most titkos dokumentumok alapján bukkant a Spiegel. A kartellt öt német autógyártó, a Volkswagen, a Porsche, az Audi, a Daimler és a BMW hozta létre, az 1990-es évek óta rendszeres találkozókon döntöttek sokszor még a...
www.portfolio.hu
Persze (idézve a Ludas Matyi című filmet) a nagy sietségben nincs idő a cicomázásra, kapkodnak a precíz német fiúk (is), a linkek tele vannak német típusokkal, tényleg döbbenetes, hogy a deutchoknál ilyenek előfordulhatnak (mer' a szerelősori migráncs):
www.vezess.hu
Amíg a VW csoportnál régen az elektromos vezetékeknek öregedést szimuláló teszteken - tudomásom szerint - 20 évet kellett, kibírniuk, most ugyanez 6(!) év.
Nyitott ajtónál működött a zár, becsukva nem. Most azonban már teljesen döglött a jobb oldal.
totalcar.hu
Na ugye, hogy tovább bírta!
Régebbi hozzászólásomban csak magam 3 VW csoportos autó esetét írtam le (1 céges, kettő munkatársaké), amik ugyanezzel a problémákkal kínlódtak - 6-7 éves autókról beszélünk.
Olvasd csak el az "...Én terveztem az 1,6 Ecoboost hűtőcsöveit.." kezdetű írást ebben a cikkben:
https://totalcar.hu/magazin/technik...jat_2_2_millio_forintbol_lehetne_megjavitani/
Cseszheted az útonálló áron dolgozó (tudom, mert hordtam hozzájuk kórházi autókat, meg dokik saját kocsijait) német márkák márkaszervizeinek prémium szervizét (Tényleg, mit kell érteni azon, hogy prémium szerviz? Kézzel csomózott perzsaszőnyegen áll az autó az elektronikai hibák javítása alatt?), ha az alkatrészek minőség már néha köszönő viszonyban sincs a lenézett többi nációbeli produktummal.
Itt kérek elnézést minden, német autójával (jogosan) elégedett német autó-tulajdonostól a bevallottan sommás véleményemért
, de a
német autó ma már csak egy hit alapú rásszístá vallás
, ami alapja a tévhiten alapuló übermensch szemlélet
:
Időpontra beállítva 36:37-ig:
Aminek sokadik alapja pl. az egyik tévhit, hogy jól tartják az értéküket. Na persze, hogy drágábbak használtan, ha
százalékosan nézzük - ugyanúgy fel extrázva, mint amennyit csomagban más nációktól kapsz, igaz, azoknál nem tudod magad összeállítani a szendvicsedet - akkor kiderül, hogy pont annyival drágábban vette százalékosan az első júzer, mint amennyivel százalékosan drágábban adja el majd használtan.
Tehát a német autó tulajdonos összegben még többet is veszíthet.
(A bontó fele menő úton meg már minden autó egyenlő értékű:
)
s a méregdrága szervizelést még nem is számítottuk...
Mondom én, hogy vallás ez...
Ui:
Természetesen egyedi példák ennek ellent mondanak, de összességében - tartok tőle - nem cáfolnak meg.
"...Boldogok a sajtkészítők.
Nyilván nem szó szerint kell érteni, ugyanúgy vonatkozik bármely tejipari termék készítőire..."