Ez a kommentet soha nem értettem.
Aki nem kocsiban ül, az vak és nem látja a dugót vagy mi...? Nem látja, hogy egy autót lehagy és az nem éri utol vagy mi?
2019-ben valamikor Gellért hegyen voltam SZOMBATON fent és mikor lesétáltunk át és az Erzsébet hídon lehagytunk a kocsikat.
Sétálva.
Valami rendezvény lehetett, de akkor is.
Szóval mióta kell a kormány mögött ülni, hogy lássad a dugót? Semmi óta.
2016-ban akkori barátnőmet elkísértem melóba és aztán NK-út mentem a Petőfi hídig majd balra át.
8:30 ő már ment volt. Az már a reggeli csúcs végefelé.
És akkor is én hagytam le a kocsikat, főleg amikor pár szokásos béna / leszarom ember bentragad a kereszteződésben.
Az egyik ilyen túlképzett egyén a villamos sínen volt. Gyorsan előre ment, na akkor meg a Baross utcánál áltt keresztbe mindkét sávnál. És elkezdtem kikerülni, erre az ostoba picsája rámtolatott és majdnem elütött.
2016-ban voltak ekkora dugók.
Ez nem valamiféle új találmány.
Ez lehet szar, és nagyon szar is.
Olyan, hogy az NK-n nincs dugó az max csúcsidőn kívül van.
Na, akkor a fentiek fényében.
Nekem húzód az ívet, aki itt lakik 5+ éve? Aranyos.
A COVID csúcsán nem volt ekkora mentő forgalomnak a közelében sem a hely.
Arra tekerek ki, arra haza, arra sétálok.
Most akkor basszak el 60 percet az életemből, hogy a levideózzam, hogy óránként talán kettő mentőt láthatsz?
A COVID vége óta ha látok egyáltalán mentőt, akkor az már rendkívüli? Hetek óta nem látok mentőt szinte semmit, pedig a zebránál perces mértékben várakozok.
A COVID csúcsán volt, hogy akkor 5 percenkét szirénáztak és volt, hogy HÁROM mentő ment falkában, majd 2 perc múlva még kettő utánuk délre az Üllőin.
Na az durva volt.
LOL, ismerem az Üllőit is. Pontosan látni, hogy azokon a helyeken szarabb az aszfalt, ahol gyorsítanak és megállnak a járművek.
Miért? Mert Newton tudta a dolgát azért...
Azért valahol viccesnek találom, hogy egyesek erőlködve próbálják bizonyítani, hogy a kerékpár nagyobb terherlést jelent az útnak, mint egy autó vagy bármi, ami nagyobb. A sokítz 10 kW-os teljesítmények a tengelyen meg persze nem vivődnek át az aszfaltra és a kocsit Szent Péter csókja gyorsítja ugye?
Ezért van az, hogy a buszöblökben felgyűrődött az aszfalt, de előtte és utána valahogy mégsem. Pedig ott is ugyanaz a buszmennyiség megy el.
Gimis koromban Csepelen a Karácsony Sándor utcánál 10 cm-es puklik voltak az öböltban, ahol fékezett és kigyorsított 0-ra és ról a busz. Előtte és utána meg semmi. Nahát... Ott biztos antigravitációs a busz.
Nem értem azt, hogy egy technikai fórmuon mióta lett divat telibeszarni a klasszikus mechanika alapjait is.
Ez engem mélységesen elkeserít.
KG sem ugrott előre semmit, mert nem tud. A két bringasávval nem ugrott 20 évet előre. Ameddig az M0 nincs kész, addig bármiféle radikális forgalomcsillapítás halvaszületett ügy. De hát sajnos nem ezt történik ma sem...
Tavalyi hír volt, hogy helyette valami más út kapott prioritás.
Bár talán végre lesz valami belőle. Csak hát mikorra?
Most a 11-es főútig ér az M0-ás körgyűrű, amelynek következő szakaszát a 10-es útig tervezik megépíteni. A beruházó, tehát a
www.autonavigator.hu
A HÉV és elővárosi vasút fejlesztése is késett 50 évet.
De hát mit várunk ott, ahol 40+ év alatt nem sikerült egy MÁV állomást építeni lakótelepek közelébe és ott húz el a vonat...?