M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az, hogy rengeteg jármű araszol a dugóban nagyon jó az üzemanyagfogyasztásnak, és a nyugtató gyártóknak is. Megdobja a profitot és a gdp-t is.https://iho.hu/hirek/blaha-elkezdodott-az-ujjaszuletes
"A Blaha Lujza tér hétfőn elkezdett átépítésének máris van egy nagyon súlyos hozománya: a Nagykörút és a Rákóczi út kereszteződésében a körúton egy, a Rákóczin két sáv maradt csak meg. Itt küzdenek meg egymással a buszok, autók, robogók és a kerékpárosok is. Nemcsak, aki egyenesen menne, hanem aki kanyarodik is, kifejezetten kockázatossá téve kerékpárral az átkelést a kereszteződésen."
"Délután ottjártamkor semmilyen munka nem zajlott, a tér elkerített részén sehol senki. Ugyanitt egy szűk folyosót hagytak meg a gyalogosoknak a buszmegállók, illetve az aluljáró és a tér déli részén levő üzletek és a Népszínház utcára vezető zebra felé."
Azt magyarázzátok már el nekem, hogy a főváros egyik legforgalmasabb csomópontjában, miért nem dolgoznak 0-24-ben? Vagy legalább reggel 6-tól este 8-ig?
Sokkal-sokkal nagyobb nemzetgazdasági veszteség van a dugókon, mint amennyibe pár tucat melós extra műszakpótlékja kerülne. Mert ugye amúgy az össz munkaidő amúgy nem lenne több, tehát a munkabér költség is csak a hajnali/esti pótlékkal nőne. (mert ugye tök ugyanannyi a bér, ha három hónapig fizetsz 50 melóst, mint ha másfélig 100-at...)
Egyébként a felvetésem az összes komolyabb forgalmi akadályt okozó felújításra érvényes, M0 hídtól a Lánchídon át a metró felújításig... Egyszerűen nem értem, hogy ez miért jó.
Itt látszik, hogy a sebesség relativ.Cyclecar
(Ma van az első magyarországi cyclescar gurulás.)
Bővebben itt.Az ORFK-Országos Baleset-megelőzési Bizottság OBBPoint applikációja a világ első, sebesség alapon működő „hűségpont”-rendszere.
Az ötletet az üzletláncok által kínált hűségkártyák adták. A várhatóan augusztus első napjaiban induló OBBPoint felhasználói akkor kapnak pontokat, ha szabályosan közlekednek: az app szabadon letölthető."
A bot helyett, most megpróbálkoznak a répával?Hoppá, de jó ötlet:
Bővebben itt.
Gyakorlatilag csak autópályán megyek 1,3-as régi Ignissel. Listavezető leszek
Ui.: Ez még fontos részlet: "...a felhasználói tapasztalatok alapján azokat az útszakaszokat, ahol az app szerint még azok is gyakran túllépik a megengedett sebességet, akik amúgy szabályosan közlekednek, a rendőrség felveszi a sebességmérésre javasoltak közé vagy esetleg az útszakaszt szakértői vizsgálatra javasolják, hogy biztonsággal módosítható-e ott a megengedett sebesség."
Ha másképp nem megy? Egy próbát megér.A bot helyett, most megpróbálkoznak a répával?
"esetleg"a rendőrség felveszi a sebességmérésre javasoltak közé vagy esetleg az útszakaszt szakértői vizsgálatra javasolják, hogy biztonsággal módosítható-e ott a megengedett sebesség.
Ugyanaz a féreg.Mintapolgár.
Remélem úgy veszik el a jogsiját, mint a huzat.
me néhány érdekes tény:
Az amerikai légitársaságok teljes üzemanyag-fogyasztása körülbelül 19 milliárd gallon évente.
Az elektromos autók akkumulátorainak gyártásához szükséges ércbányászat teljes üzemanyag-fogyasztása évente körülbelül 21 milliárd gallon.
Az elégetett 21 milliárd gallon üzemanyagból csak 250 000 elektromos autó akkumulátorának építéséhez elegendő ércet lehet előállítani.
Nem vagyok a villanyautók fanja, de 21 milliárd gallon az 80 mrd liter.
Az 64 mrd kg.
1 kg keróban van kb. 12 kWh.
Tehát akkor 64*10^9*12 kWh = 768*10^9 kWh.
Az akku legyen akkor kocsinként átlagosan jó eltúlzott - mert ma nem ez az átlag - 500 kg, akkor az 125 millió kg.
768*10^9 / 125 * 10^6 = 6144 kWh/kg.
Ha feltételezzük, hogy a keró energiatartalmának 1/3-a haszonsul csak, akkor is 2048 kWh/kg.
Ez mennyire reális...?
Azért a ló másik oldalára se essünk már át.
Igen, ezzel együtt sem jön ki a matek. Amikor olyan számolásokat is látni, hogy egyesek szerint 30-40 kWh 1 kg akksi szerelése és gyártása, akkor ezt 10-zel szorozva és a többit nézve is...Sztem ő arra gondolt, hogy egyrészt az ércek a világ különböző tájairól vannak összehordva 1-1 pontra hajón/kamionon/repülőn, másrészt pl. kongói illegális bányászok aggregátorokkal és benzines pumpákkal dolgoznak, majd motoros futárok viszik az értékes ércet a pickup-okhoz amik utána néha tengelyig érő sárban vánszorognak el a kikötőkig.
Vagy Dél-amerikában sem alakítja magát sivataggá a dzsungel, a vegyszereket elő kell állítani és oda kell vinni a helyszínre, majd a litiumsót el kell juttatni a legközelebbi vasútállomásra.
Másrészt a feldolgozásnak is van energiavonzata és a félkész majd kész terméket ismét szállítani kell.
Ez ma a kőkemény realitás az utakon.
ÉN, ÉN, ÉN és nehogymá fékezzek, mert még elfárad benne lában, meg a végén még váltani kell.
Nem tudom, hogy ez a sok ember milyen, de hogy a volán mögött seggfej / leszarom, az egészen biztos.
Az videón láthatók többsége legfeljebb áramot vezessen. 10-20 sec óta ott a gyalogos és látható és egyesek még csak nem is fékeznek.
És ezek bazdmeg tonnás járművet vezethetnek.