Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nálunk most elkezdték nagyon büntetni a villanybicikliseket/robogósokat; tulajdonképen az kell hozzá, mint a moped kategóriához. Van ismerős, aki évekig azzal járt, most meg letette. És valóban elég veszélyes volt és irreális, hogy babettára kell sisak és engedély, a sokkal gyorsabb /hangtalanabb/gyorsabban gyorsuló cuccokat meg használta boldog-boldogtalan használta.Vagy lenne a rendes villanyrobogóra, cserélhető akkuval, ahogy fent valaki berakta a videót (vagy máshol láttam?).
Ez a pedelec téma tipikus németes virtue signaling. És azt támogatjuk. Szerintem valami EUs irányelvek okán is lehetünk mi is ezen a képmutató bandwagonon. (Bár falusi örege mamókákat nem biztos, hogy rászabadítanék jogsi nélkül az utakra akár csak 3-10 lóerővel sem, a saját érdekükben. Brutális miket látok családlátogatáskor, hogy közlekednek a nénik-bácsik. Teljes kamikaze, körül nem néznek, stb. Ők az utak igazi királyai! Isten óvja őket! Viszont ők nem fognak milliós pedelecet venni, elvannak az 50 éves csepel tanyabikeal, és elég jól kiszolgálja az igényeik)
Én a videók után szét is néztem a használt autón.Ház ha kívánhatnék egy ilyet + egy korlátlan Shell üza kártyát :
Kétüteműek, nincs bennük katalizátor, kék füstöt eregetnek. Egyfelől a downsizingban a robogóknak kéne terjedni a városban, mint személyi mobilitás, másfelől a kis gépbe nem fér bele egyszerűen a kibocsájtás csökkentés, ami egy autóban, akár egy kisautóban is elhelyezhető.A speedzone-on van egy sorozata a Csikós Zsoltnak elektromos robogókról és motorokról. Hááát elég irreális ár érték aránya van és nem hiszem, hogy pont egy 50-es, vagy akár 125 ccm-es robogó fogyasztásán és kibocsájtársán múlik a városiak egészsége.
Vennék egy olcsó kisbuszt, dízelest, cégest, meg egy dízeles személy kocsit magamnak, a kisbusz rendszámára íratott számlákkal tankolnék, és kint állhatna az utcán lomtárként amúgy. Tekerni kéne az órát benne, csak nem visszafele!Én a videók után szét is néztem a használt autón.
De most egy ex-mentős Misu' L300-as 4x4 kisbuszt nézegettem; csak mi a francnak, ki se lenne használva. :S (@misinator tapasztalat vele?)
Egyfelől a downsizingban a robogóknak kéne terjedni a városban, mint személyi mobilitás, másfelől a kis gépbe nem fér bele egyszerűen a kibocsájtás csökkentés, ami egy autóban, akár egy kisautóban is elhelyezhető.
villannyal! 2 üteműben nem kell.Isten ments, láttam ezek ázsiai városokban, borzalmas az elburjánzott robogóhad. Zajos, büdös, mindenhol ott van.
Már egy ideje azokban is van katalizátor, még a fűkaszában is. Nem füstöl és nem is büdös, ha hozzávaló olajat kevernek bele.Kétüteműek, nincs bennük katalizátor, kék füstöt eregetnek. Egyfelől a downsizingban a robogóknak kéne terjedni a városban, mint személyi mobilitás, másfelől a kis gépbe nem fér bele egyszerűen a kibocsájtás csökkentés, ami egy autóban, akár egy kisautóban is elhelyezhető.
A négyütemű modern robogók árán pedig veszel egy öreg suzukit, amiben legalább nem ázol el és az ízületeid nem mennek szarrá a széltől (én pl az ízületeim miatt nem tudnék napi szinten robogózni, meg a beöltözés levetkőzés dolog sem játszik,a hogy kerékpárnál is sokaknak akadály)
Vadászoknak mondjuk jó lehet, úgyis sokszor traktorral mennek; igaz nem külön speckóssal, csak a pót van átalakítva. De ilyen traktoros busz eddig is volt, persze az sem különleges traktorral, ott is csak a pótokat alakítják át. Ezzel végülis Anglia is felzárkózott a "III. világhoz."Állat...
Különleges túrajármű JCB Fastrac 4000-es traktorból
Az brit traktorgyártás büszkeségének számító JCB Fastrac szériát már számos felépítménnyel a „hátán” láthattuk már, de a gyártó saját egyedi kialakítású túraváltozata mindenképpen figyelmet érdemel.
Igazi off-road túrajármű a zöld fényezéssel a személyszállító felépítménnyel szerelt JCB Fastrac – fotó: JCB Agriculture
A személyszállításra átalakított traktornak lényegében a Fastrac 4000-es széria adta a bázisát, de elsőre látszik, hogy nem csak egy rászerelt felépítményről van szó, hanem az erőgép alvázának egész hátsórészét hozzáalakították a személyszállító felépítményhez. Első pillantásra szembetűnő, hogy a tengelytáv is jóval nagyobb, mint az alapkivitelű 4000-es modellnél, mivel a hátsó tengely hátrébb került. A személyszállító felépítményben párnázott padokon foglalhatnak helyet a vendégek, az utastér klimatizálható és fűthető.
Csomagjaikat zárható tárolókban helyezhetik a vendégek és csuszásmentes lépcsőn távozhatnak az utastérből – fotó: JCB Agriculture
A csomagok külön zárható csomagtartókban tárolhatók. A felépítményen körben elhúzható ablakokon lehet csodálni a kilátást, az off-road túrajárműből. A ki és beszállás egy hátsó ajtón keresztül rozsdamentes anyagból készült, csúszásgátló fellépőkkel rendelkező korláttal biztosított lépcsőn történhet. A JCB, a saját vendégeinek szállítására használja, ezt a terepjáró túrajárművet.
Különleges túrajármű JCB Fastrac 4000-es traktorból - GÉPmax
A személyszállításra átalakított traktornak a Fastrac 4000 adta a bázisát, de jelentősen átalakították a túraváltozat kivitelezéséhez.gepmax.hu
Pontosan.nézd ....teljesen más célközönség vagyunk.....47 leszek pici múlva és amit én kinéztem autót azt élvezeti cikknek veszem....megvárom!!!! amiket felsoroltál nekem meg pont ezek kellenek bele minimum....Hozzászoktam,hogy rengeteg figyelést levesz a vállamról évi szintem 40-50.000 km.Kinek a pap kinek a papné
Elkerülhette a figyelmed az egyik hozzászólásom; semmi gond:Én a videók után szét is néztem a használt autón.
De most egy ex-mentős Misu' L300-as 4x4 kisbuszt nézegettem; csak mi a francnak, ki se lenne használva. :S (@misinator tapasztalat vele?)
Miére? A 20 éves L 300-aséra?Elkerülhette a figyelmed az egyik hozzászólásom; semmi gond:
Még várok a legyártására.
Oké. Félreértettelek.Miére? A 20 éves L 300-aséra?
Te vagy/voltál mentősofőr, nem? Csak kérdeztem, hogy van e típusismereted.
Bocsi, én mindig úgy értettem, hogy az OMSZ-nél voltál.Oké. Félreértettelek.
Kórházi gkv., így szállítottam betegeket is, meg barlangterápiára légzőszervi betegeket, azok ügyeletéhez meg mentőtiszteket.
De sem OMSZ-nál, sem magán betegszállítóknál nem dolgoztam.
Sajnos semmit nem tudok konkrétan az L200-ról.
Nekem volt a sima nem 4x4 es kivitelű egy rozsdatemetőBocsi, én mindig úgy értettem, hogy az OMSZ-nél voltál.
Vagy, ami most eszembe jutott, hogy épp a gázművel kell ügyintéznem... CNG autót a lakásból a közösköltségből fizetett "flat-rate" gázzal tölthetnék slagon keresztül akár! A hülye önkormányzat, hogy ezt se tiltotta meg!Megvettem az X milliós benzinautót, és csak a benzinkúton tölthetem, nem lógathatok le az erkélyről egy csöveg és azon át enm tölthetem benzinnel? Még nem tiltották meg, akkor az önkormányzat mulasztott, ha elkezdem csinálni, és a hülyeséggel szembesülve megtiltják?
Most, hogy mondod nem is rossz ötlet.Vagy, ami most eszembe jutott, hogy épp a gázművel kell ügyintéznem... CNG autót a lakásból a közösköltségből fizetett "flat-rate" gázzal tölthetnék slagon keresztül akár! A hülye önkormányzat, hogy ezt se tiltotta meg!