Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az a szutyok infotainment kb. a kocsi HOTAS kinyírása és ennek haladásként beállítása.
Röhej.
Élőben nem annyira gáz....belül brutál tágas és nagyon légies....töltése ahogy elképzelik halott....egy Makó-Pest kuka töltés nélkül....Nagyon jól megfogalmazta az eladó nem tudod mennyien lesznek ,nem tudok melyik működik????...Egyszerűen ha hatótávon kívűl akarsz menni. nagyon stresszes.Bömi valahogy mindig rátromfol arra, mikor azt hiszem valamiről, hogy ennél rusnyább autót már nem tudnak kitalálni...
Most csak a lényeget hagytam meg a szövegből, azóta megtaláltam azt ahol olvastam, íme így szóla az írás:Ooorky: "...Egyszerűbb ha egyből a roncstelepre viteted..."
Van egy rossz hírem: Az összes mai autó már jó esetben 25, max 30 éven belül bontóvárományos.
Ezekből nem lesz oldtimer az elektronikák miatt.
Pl. a Renault a 80-as évekbeli F-1-es kocsijait mai napig be tudja indítani a Renault napokon, a 90-es évekbelieket már nem.
Ez az utcai autókra is igaz lesz gyanítom húsz év múlva.
Pontosan erre gondoltam én is. Még, ha van éjszakai üzemmódja és fekete a háttér, akkor is fényforrás.Innen sikerült a fejlődésben eljutni oda, hogy folyamatosan le kell nézned egy olyan tárgyra ami megállás nélkül világít az utastérben.
Gondolom éjszaka, rossz látási körülmények között kicsit sem zavaró.
Sokat nem lépett vissza a Toyota. 2020-as a Corollám (hybrid kombi). Ha mégis lenyúlnál az automata nagy hőmérséklet-tekerőhőz, odanyúlsz, egy kattanás 0,5 C. Mindennek van saját gombja, ha kéne alul, de nem kell. Tapiképernyőhöz nem kell nyúlni vezetés közben, van északai mód, sosem zavart, különben kikapcsoltam volna. Minden a kormányon vagy bajuszkapcsolónEz így van!
És haladásként van eladva az, hogy minden hülyeségért le kell nyúlkálni, úgy, hogy oda is kell nézned!
Egy 2000's években gyártott Toyota Avensissel, ha automata váltós, úgy tudsz levezetni akár több 100 km-t is folyamatosan (már ha bírod), hogy egyszer sem kell elengedned a kormányt egyik kezeddel sem! Sőt, a sebességmérőnél lejjebb le se kell nézned!
A baloldali bajuszkapcsolón van az index és az összes világítás funkció.
A jobb oldali kapcsolón minden ablaktörlő funkció (nem mellesleg automata ablaktörlős....)
A kormányon a gyári telefonkihangosítás illetve a rádió minde beállító funkciója.
Ezeket mind tudod kapcsolni és állítani a nélkül, hogy elengednéd a kormányt! Ugyanis direkt olyan távolságra vannak, hogy akár egy újjal is eléred!
Ha a klímát indulásnál beállítod akkor automatikusan tartja az utastérben az előre beállított hőfokot, mert automata, kétzónás.
Ha ezt akarod (valamiért) átállítani akkor kell csak lenyúlnod, de az is egy batár nagy gomb. Gyakorlatilag nem tudsz mellényúlni....
És ez egy sima felsőközépkategóriás kocsi, ami majd 20 éves....
Innen sikerült a fejlődésben eljutni oda, hogy folyamatosan le kell nézned egy olyan tárgyra ami megállás nélkül világít az utastérben.
Gondolom éjszaka, rossz látási körülmények között kicsit sem zavaró.
Ha meg kikapcsolható a képernyő (láttam ilyet) akkor meg szart se lehet beállítani....
Amitóta mérnökök helyet nő nemű dizájnerek és IT-s hipszter b@rmok tervezik az autó belsőket azóta használhatatlan hulladék mindegyik
Lári-fári amúgy. Sok IT-lomist ismerek, akiknek van itthon is mindenféle cucc, meg sok emulátor is van, meg utángyártott cuccok. Persze pénzbe kerül. A maiakkal is meglesz ez, amikor a pyton 3 kint volt már, és a 2.7 már pre-EOL-ben volt, évek óta mondták, hogy frissíts mert már csak biztonsági frissítés jön, akkor még 2.4-es pythonos cuccokkal dolgoztunk autóiparban, spéci hitelesített "műszerekhez", amikhez nem volt újabb verzió, mert egy középkategóriás autó ára volt a műszer, főleg az IP ára miatt."egyszerűen nincs meg a számítástechnikai infrastruktúra, nem férnek hozzá elég öreg gépekhez, amikkel kezelni tudják az autók rendszerét..."
Hátul az a sárga valószínű, hogy már a Volánbusznak készül...
Pontosan erre gondoltam én is. Még, ha van éjszakai üzemmódja és fekete a háttér, akkor is fényforrás.
Nem vagyunk egyformák, én anno a '20 Peugeot Boxer óracsoportnál is kiszedtem az izzókat, és csak kettőt hagytam meg a kilométer és a foresz mérőnél. Mindig irigyeltem a gyárilag beépített fényerőszabályzós műszerfal világítást.
A fotón a kapcsolókat akartam mutatni, hogy nem gyakran használt funkciók, mégis külön kapcsolójuk van, nem kell tapogatni képernyőt. A fénykép nem adja vissza a fényviszonyokat, én sem bírom az éles fényt, de ki van ez találva. Minden nap megyek lakott területen kívűl sötétben, nem zavaró.Nem vagyunk egyformák, én anno a '20 Peugeot Boxer óracsoportnál is kiszedtem az izzókat, és csak kettőt hagytam meg a kilométer és a foresz mérőnél. Mindig irigyeltem a gyárilag beépített fényerőszabályzós műszerfal világítást.
A műszerfal tetején, egy ottfelejtett parkoló cédula is zavaró tud lenni este, ahogy visszatükröződött a szélvédőn.
Ehhez képest amit a képeden látok az egy szolárium, lehet a szélvédő szöge és egyéb dolgok miatt nem zavaró annyira, de azért este, lakott területen kívül, friss fekete aszfalton, esőben ha ennyi vicik-vacak világítana képembe nem lennék boldog.
Pontosan erre gondoltam én is. Még, ha van éjszakai üzemmódja és fekete a háttér, akkor is fényforrás.
Az emberek megrögzötten keresnek fixnek látszó kapaszkodókat a világukban.Elégedetségi felmérés az USA-ban az autómárkák szerint, a megbízhatóság kapcsán.
A "megbízható elektromos autó", ami "prémium autó" vagyis a Tesla a létező egyik legszarabb kocsi a vásárlók szerint....
Mondjuk a dájcse prémiumok is hozzák a szokásos formájukat
Jó volna nálunk is valami hasonlót elérni, valamelyik alföldi várossal ahol ez jól megvalósítható és a lakosság is benne volna, kipróbálhatnák, aztán ha ugyan ilyen jól beválna, más települések is csatlakozhatnának.Az átlagsebesség összehasonlítás elég durva.
Azt tudtam, hogy vannak intelligens lámpák, de hogy ennyire elterjedt máshol, azt nem.