A nagy eso nem zavarja kulonosebben a motorozast. Sokkal veszelyesebb, ha eppen csak par csepp eso eri az aszfaltot, mert a viz osszeall a finom porral es csuszos reteget kepez. Nekem meg igy tanitottak.
Itt is azt lehetett a baj, hogy valamiert nem mosta le az utfeluletet az eso es az csupa sar volt. Mintha egy vizatfolyas lenne az eses elott... Mondjuk az ilyen mennyisegu por szarazon is nagyon kellemetlen a kanyarban.
wikipedia:
Activities that increase the death risk by roughly one micromort, and their associated cause of death:
- Travelling 6 miles (9.7 km) by motorbike (accident)
- Travelling 17 miles (27 km) by walking (accident)
- Travelling 10 miles (16 km) by bicycle (accident)
- Travelling 230 miles (370 km) by car (accident)
- Travelling 1000 miles (1600 km) by jet (accident)
- Travelling 6000 miles (9656 km) by train (accident)
Ha sok víz van az aszfalton az is veszélyes. Simán "felúszik" a gumi, megszűnik a tapadás és jön a perec. Itt is a vízátfolyáson estek el. Különösen igaz ez a sport illetve sporttúra motorokon előszeretettel használt szinte minta nélküli gumikra. Ekkora esőben a legjobb ha beállsz egy felüljáró alá vagy megállsz egy kávéra.