Ebben semmi nagy felfedezés nincs, mert pont úgy váltasz sávot így, ahogy az autópálya / autóút gyorsító sávját használod.
Amúgy ez elméletnek szép, csak az emberek azonnal bezárják ezeket a részeket és csak reménykedni lehet, hogy indexeléskor ez mögötted figyelewmbe veszik.
Hidd el Balázs nekem borsodinak, hogy Budapesten nagyon udvariasak, figyelmesek, rutinosak és szenzitívek az autósok.
Pontosítok: Egyszerűen megérzik, hogy mi a szándékod, érzik a magabiztosságot és úgy tudsz sávot váltani, mint ahogy kerékpárlánc illeszkedik a lánckerékre.
Természetesen mivel
még nincs meg neked az ehhez való rutinod, ezért ezt nem érzed, s mivel a bizonytalanságot is megérzik (ha bizonytalankodok, vagy nem vagyok 100% biztos a helyzetben, akkor simán zártak rám is, hiába vérszállítás meg minden), ezért automatikusan és azonnal zárnak.
Na veled ezt érezteti a forgalom és Te ezt érzed.
Miskolcon viszont a mufurc malac röf dögölj meg röf mentalitás uralkodik, ha rutinos/profi vagy, ha nem. S ezt tetézi az ösztönös félelmem (be szokott jönni 90+ százalékban, ahogy az is, hogy rossz értelemben vett hölgy vezet e), hogy a mellettem levő rám sétál e, rám húzza e a kormányt.
Mert Miskolcon rád húzzák, Budapesten meg NEM.
Amúgy meg nem mindegy, hogy mikor indexelsz (Budapesten). Ugyanis ezzel is akaratlanul elárulod magad.
Ha korábban teszed ki, de nem kezdesz bele azonnal a sávváltásba, ordít rólad, hogy
ámátőr vagy: Nem engednek be. Sajnos vagy nem sajnos
pont egyszerre kell a kormánymozdulattal indexelni: Egyrész ott a meglepetés faktor; ütközni nem akar, tehát beenged.
Mivel az index is villan, határeset, de még szabályos is voltál (a szemében). Hopp! Bent is vagy!