Imádnám én ha lenne 2,850,000 fontom ráImádni fogod! Cuore Sportivo!
Az kb egy milliárd háromszáz-harminc millió Ft
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Imádnám én ha lenne 2,850,000 fontom ráImádni fogod! Cuore Sportivo!
Végig néztem.Hatalmas figurák lehettek.
Nuvolari -t egyszerűen imádom, a videót nézve szerintem egy ponton együtt könnyeztem meg Pistával, ahogy
teljes beleéléssel mesélt
Ilyen versenyző nem lesz még egy soha többet.
Végig nézted a videót?
Ahogy tényleg szétesett kocsival is tolja neki, vagy a reflektor felkapcsolós sztorija, vagy
ahogy a nácikat megszpatta De emberként is mi mindent elmond róla az almás történet például.
Csodálatos ember, csodálatos autókban!
Ha időd engedi, akkor a Mille Miglia -s videójukat is nézd meg, egyszerűen parádés.
Az az Alfa Romeo 8C 2300....
A srácok sztem maguk alá, mikor levideózták
Köszi az infót, de Pannonhalmától kicsit messze van.Mai tapasztalat:
Aki sokat akar tankolni, menjen a kőbányai úti Shell-re. Itt a limit 80ezer HUF, ami kb 100 litert jelent, szóval szinte nincsen mennyiségi korlát.
Mondták persze, hogy nem tudják mennyi ideig lesz ez így, de ma még ez van.
Leviheted a nagyszekrenyt az utszelete, de ne lepodjel meg, ha masnapra eltinik belole a cuccod.....Értem a logikát persze, de a vége mégiscsak az, hogy az autós többletjogot szerez az autója által. Raktárnak használja az utcát, ott tartja a cuccát. A teraszos példa tényleg nem volt jó, de a nagyszekrényt akkor levihetem, életvitelszerűen?
Oké, nagyobbak lennének az ottlakók terhei, ha fizetnének a parkolásért. Kötelességünk enyhíteni ezen? Nem.
Persze politikai öngyilkosság lett volna úgy bevezetni a fizetős parkolást anno, hogy a lakóknak is fizetni kell. De kaphattak volna például 90% kedvezményt, amit szép lassan kivezet az önkormányzat, mondjuk öt év alatt 20%-ra. De nem ez lett, hanem jog keletkezett a semmiből, csak és kizárólag az autóssághoz kapcsolódóan.
A 16 éves srác esetéről nem is hallottam.Mégis mi a fene történik a magyar utakon?
Keménykedés, büntetőfékezés, önbíráskodás, forgalommal szemben nyomulás. Csak egymásra nem figyelünk.totalcar.huItt Balkán, itt a Balkán.Légi rendőrnek álltunk egy napra
A közlekedési morál cudar magyar valósága a levegőből nézve is kiábrándító.totalcar.hu
Az IC-kocsik hiánya komoly probléma a cégnél, főleg nyáron: ilyenkor a megnövekedett balatoni forgalom miatt több kocsi kell az ilyen vonatokra, és egyre csökken az elérhető vagonok száma. Ezeket így-úgy tudták pótolni az IC+ program keretein belül üzembe helyezett kocsikkal, azonban a program félbeszakadt, és 500 helyett mindössze 92 kocsi készült el forráshiány miatt.
Ezen felül az alkatrészhiány és a javításra rendelkezésre álló pénz összegének csökkenése is problémákat jelent. Az elmúlt évtizedben viszont pályafelújításra volt uniós pénz, ami azt jelenti, hogy nemsokára akár 160 km/órával is lehetne közlekedni több fontos útvonalon. Azonban a járműállomány döntő többsége nem alkalmas erre a sebességre.
Úgy látom klasszikus közgazdaságtani alapokra építkezve a válságot és az inflációt infrastrukturális nagyberuházásokkal próbálják orvosolni. (A sok pénzt úgy temetjük el, hogy terméket nem állítunk elő, amit valakinek meg kellene vennie, mert amúgy is fizetőképes kereslet visszaesés van).A szentendrei és a csepeli hév összekapcsolásával jönne létre a fővárost észak-dél irányban átszelő M5-ös metró, melynek belvárosi szakasza a föld alatt épülne meg. Egy friss kormányrendelet véglegesítette az M5-ös metróvonalat alkotó három HÉV vonal nyomvonalát és kiemelt beruházássá nyilvánították az M5 metróvonal projektet.
Számolunk azzal, hogy az esztergomi vasútvonalról is behozzunk két vonatot óránként a Batthyány térre ennek a projektnek az első ütemében, a hév teljes felújítása és akadálymentesítése mellett. Remélem, ez sikerül. A tervek jövőre elkészülnek és ráfordulunk az építkezésre.
Ráckevei és a csepeli hév esetében (H6-os és H7-es vonalak) van egy vízió, melyről a kormány is döntött több ízben, az, hogy meghosszabbítjuk a vonalakat Kálvin téri metrócsomópontig, a föld alatt. Csak ez a két hév-vonal az, aminek sehol nincs kapcsolata a metróhálózathoz, ezt a régi hiányosságot lehetne így orvosolni, de nyilván ez egy jelentős beruházás.
Azért annak az alagútnak eléggé 4-es metró szaga van... Drága, de legalább nem akkora a hozadéka, mint más régóta parkoltatott beruházásoknak. A 3-ast illene már befejezni (Kápmegyertől Ferihegyig), nem egy olyan alagutat csinálni, annak több rtelme lenne.Budapest új metróvonala, az M5-ös nemzetgazdasági szempontból kiemelt beruházás lett és a kormány véglegesítette a nyomvonal egy részét | BudaPestkörnyéke.hu
A leendő M5-os metró Szentendre és Ráckeve között épülne meg a jelenlegi H5-ös szentendrei HÉV-vonal, a H6-os és a H7-es HÉV vonalak összekapcsolásával. A szentendrei HÉV-vonalat a csepeli HÉV…budapestkornyeke.hu
Úgy látom klasszikus közgazdaságtani alapokra építkezve a válságot és az inflációt infrastrukturális nagyberuházásokkal próbálják orvosolni. (A sok pénzt úgy temetjük el, hogy terméket nem állítunk elő, amit valakinek meg kellene vennie, mert amúgy is fizetőképes kereslet visszaesés van).
Ez alapján azt mondom Vitézy Dávidot nem meg, hanem felbuktatták, elővették a fiókból, és most a válságot részben vele fogják kezelni. M5 + Kelenföld-Déli-Nyugati vasúti alagút, meg ki tudja mi még ... (egyébként ez egy szerencsés dolog lenne, ezek értelmes dolgok, Budapestet élhetőbbé kell tenni)
Azért én még várom a listát, hogy tulajdonképpen pontosan melyik állami nagyberuházásokat tette a kormány tulajdonképpen várakozópályára, és vajh miért pont azokat...
A 3-as tervezése már zajlik.Azért annak az alagútnak eléggé 4-es metró szaga van... Drága, de legalább nem akkora a hozadéka, mint más régóta parkoltatott beruházásoknak. A 3-ast illene már befejezni (Kápmegyertől Ferihegyig), nem egy olyan alagutat csinálni, annak több rtelme lenne.
Persze lehet, hogy azt hiszik, hogy ez a Transport Tycoon, ahol ha olyan hosszú alagutat építesz, ami több mint 2 milliárd font, akkor alulcsordul a pénzed, és -2milliárdból +2milliárdba fordul át
Csak, hogy kontextusba helyettük, a Lajos utca 103.ba jártam.A 3-as tervezése már zajlik.
4-es metró szaga miért lenne?
Az már építésekor is egy nem túl jó mutatójú projekt volt, amit a korrupció közel 0-ra zúzott le.
A város átjárhatóságát is alig javította, az elővárosi közlekedés problémáit 0 szinten oldotta meg.
Ha ez létezne, akkor az első munkahelyemre Szigetszentmiklósról 0 átszállással értem volna el.
A valóság meg az volt, hogy 3-mal kellett megoldani.
Nem csak É-D, de K-NY irányban is javítja, mert se metróra se villamosra nem kell átszállni a Duna keresztezéséhez is.
Szerintem nagyrészt az az oka, hogy több a kamera.Itt Balkán, itt a Balkán.
Persze lehet, hogy azt hiszik, hogy ez a Transport Tycoon, ahol ha olyan hosszú alagutat építesz, ami több mint 2 milliárd font, akkor alulcsordul a pénzed, és -2milliárdból +2milliárdba fordul át
4-es metró szaga miért lenne?
Az már építésekor is egy nem túl jó mutatójú projekt volt, amit a korrupció közel 0-ra zúzott le.
A város átjárhatóságát is alig javította, az elővárosi közlekedés problémáit 0 szinten oldotta meg.
A 4-es metró helyett egy felszíni gyorsvillamos is elég lett volna, csak akkor a szent autózástól kellett volna sávot elmenni, mondjő...
Pedig szerintem inkább a vidék a balkán, de ezt már sokszor kifejtettem. Kár belebonyolódnunk.Szerintem nagyrészt az az oka, hogy több a kamera.
Oroszországból is azért van annyira aránytalanul sok felvétel, mert a biztosítás miatt kell kamera -tehát több van rögzítve, mint olyan országban, ahol nem kvázi kötelező tartozék. (Pl. Németországban és Ausztriában ha jól tudom, még meg is büntetnek/büntethetnek érte.)
Régen is volt, mikor a kerékpáros részegen úgy közlekedett, hogy nem tudták megelőzni, csak nagy nehezen. Kiszált az autós, levert két pofont, és mindenki ment a dolgára. Nem volt kamera. Nem volt sértődés, hanem egy jó sztori, amit még ráadásul a részeg kerékpáros mesélt úton-útfélen. Meg még mennyi számtalan forgalmi szituáció. Csak nem volt rögzítve.
Persze, nem azt mondom, hogy az ország egyes részei nem balkanizálódnak. Mert BP és környékén azt mondják, hogy sokkal rosszabb a morál, talán felvétel is több van.