Látom nem sikerült megérteni. A benzinkutaknál még ma is a forgalomtól függő kezdeti beruházási költség jóval kisebb, régen meg aztán hajjaj. Nem kell hozzányúlni sem a villamos elosztó és a termelői rendszerhez sem.
Melyik akkukapacitásút és hol? Mennyiről? Egyetlen videót sem láttam eddig, ahol ezt demonstrálták volna. Ha lesz is ilyen, akkor meg leírtam, hogy ha ez tömegesen akarják, akkor mivel fog járni.
De pont erről beszélek. Ez a villanyautóknál a fenti végponti infrastruktúrát jelenti. Csak ahhoz, hogy megérje villanyautózni és messzire jussál gyakori töltési lehetőség kell. De viszont ki fog letenni ma közel 0 forgalomra egy csomó olyan gyorstöltőt, ami mellé trafó is kell?
Valakinek azt a kezdeti igen sok bukót bele kell tenni pénzben. Ki fogja?
Hát azért nagyon nem vagyunk itt.
"The Tesla Supercharger network of fast-charging stations was introduced beginning in 2012. as of January 2019, the electric vehicle networkconsisted of 12,011 individual Supercharger stalls at 1,422 locations worldwide."
Ez csak a semmi múlttal rendelkező Tesla.
Szerinted más nagy autógyárak nem fogják bővíteni a töltő hálózatot?