Ördögi kör: sem szar színvonalon a szar színvonal miatt, sem jó minőségbe az ár miatt nincs rá kereslet.
- Ez a másik dilemma a vasúton! Állambácsinak X utas után kellene Y összeget finanszírozni, mivel az állam közlekedési kedvezményt biztosít X réteg emberkéknek akik kedvezményesen vehetik igénybe a vasutat. Ám ez a Y összeg nem mindig kerül a kasszába!
Máshová kellett! Hupsz a vasútnak nem jött össze. Árat kell emelni!
Infláció, árat kell emelni!
Új vagonok kellenek, árat kell emelni!
Pályát kell felújítani, árat kell emelni!
Hadd ne soroljam az összetevőket ami benne van a viteldíj bevételének a költség terhelésébe!
- Ám ha az állam rákényszeríti a vasutat a vonalak bezárására akkor attól még nem fog jobban menni a vasúti közlekedés!
- Mivel ha a Dunáról levágod a mellékfolyókat,
akkor abból a folyóból csak erecske marad s nem aranyerecske, hanem a másik értelme!
Szóval ha a fővonalakról levágják a mellékágakat, mellékvonalakat a fővonal is el fog sorvadni, így azok sem lesznek gazdaságosak s azokat is el kell adni! Végül mindent el kell adni mivel deficites az egész!
- Jó pénzért eladjuk,
lóvét eltesszük,
a vasutat bezártuk, nem kell finanszírozni semmit!
- Ja, - útdíjakat meg megemeljük!
- A másik fő probléma a kulturált utaztatás!
Itt oszt vannak gondok, meg gondok! Ám nem a vasút vezetőségében, vagy dolgozói között, hanem a kedves, drága utasok között!
- Ugyan az mint a közúton a közlekedési morál! Középső új beindul, jelige elküldve illetve lefordítva!
Ugye a vasúton az utasok által otthagyott szemétdomb a fő probléma! Utazik két állomást s otthadja a nállalévő összes szemetet. Meg ugye a szomjúság oltó sőr mennyisége, maligán foka° a fő probléma! Sőr kiömölve, ragad minden, dobozok szana-szét, kuka tele szeméttel. A másik a szotyizós család, magaután disznóólat hagyva! Ezek nem a vasút vezetés, illetve dolgozói sara, hanem az utazó társadalom kultúráját ábrázolja! Amilyen a társadalom olyan a közlekedési kultúrája is! A szülő nem tanítja kiskorába meg a gyermekét hogy nem dobáljuk szét a szemetet az utcán, nem tanítja meg a gyerekét a közlekedési viselkedésre, nem tanítja meg a gyerekét a kulturált társalgásra! Csak az állati ordításra!
- Mivel még az anyját, apját is tanítani kellene a rendes kultúrára! Óvodába, iskolába nem szeretett járni, mivel ott szabályok vannak aminek meg kell felelni! A rendet, kultúrát megtanulni meg minek is?
- Elküldjük a tanárokat is, úgy is csak mindig a rendre akarnak tanítani! Azt csinálok amit akarok!
- Az egó az nagy de hatalmas!
Közlekedéskor viszek magammal reklám szatyort, filléres dolog s közlekedésemkor keletkezett szemetemet leviszem a vonatról az állomási kukába, mivel az öblösebb! S ráadásul azokat ugye rendszeresen ürítik. Nem pedig abba a 20x15x10 cm-es kis fülke kukába akarok 20 sörös dobozt belepréselni, fellucskolva a környéket.
- A kultúrát nem a tanároknak kellene oktatni, nekik a megfelelő tananyagot kellene oktatni.
A szülőknek kellene a gyereküket úgy nevelni, példát mutatni hogy már az iskolákban a tanárok a tananyaggal tudjanak foglalkozni a gyermekekkel.
Ám mi még a kannánál járunk meg a fedőnél! A TV-ből is ez folyik, meg a star, mivel mindenki star!