Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.
Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szerintem le fogják hívni...sőt még azt is megmerem kockáztatni hogy vagy máshonnan vagy plusz opcióval fognak még plusz mozdonyokat bérelni (lízing-bérleti...) formában.
A szilik üzemideje (műszakilag értve) rohamosan jár lefelé. Pénz, karbantartói erőforrás stb....kevés van.
már egy közepes kátyús út is komoly kihívás nekik, egy meredekebb lejtőn megindulás pedig a nagy részüknek megugorhatatlan.
A 12 tesztelt SUV-ból 8 elvérzett ezen az utóbbin, a Jeep jelvényt méltatlanul viselő szereplő pedig szinte mindenben.
már egy közepes kátyús út is komoly kihívás nekik, egy meredekebb lejtőn megindulás pedig a nagy részüknek megugorhatatlan.
A 12 tesztelt SUV-ból 8 elvérzett ezen az utóbbin, a Jeep jelvényt méltatlanul viselő szereplő pedig szinte mindenben.
Kib@szott divat. Meg magasan szeretnek a népek ülni, magas padlónál kényelmesebb a ki- és beszállás (+ elöregedő társadalmak), és betetőzi az öngerjesztő méret- és tömegnövekedés, mert mindenki ettől várja a túlélést (vélt vagy valós biztonság, ha mindenki másnak is ilyenje van, es csattannának). Majd amikor ezek a háromtonnás vagy még nehezebb szarok elektromos hajtással (akksik súlya) három mp alatt százon nyomják... komplett utcát le tud majd tarolni, egész családokat kiirtani özv. Sajgody Mihályné Marika néni, ha összekeveri a pedálokat.
Persze ehhez tegyük hozzá, hogy ilyen idióta módon sosem használná senki a kocsiját terepen....
Ha van egy emelkedő előtted, akkor eszedbe sem jut belefékezni a felénél.
Én szemeztem kombival, de már 2 autó orrát levertem anyósoméknál, jobb a biztonság.
Meg mikor elöntötte az eső az utcát, a mellettem álló autó beázott, az enyém ajtaja még 1 centivel a víz fölött volt.
Persze ehhez tegyük hozzá, hogy ilyen idióta módon sosem használná senki a kocsiját terepen....
Ha van egy emelkedő előtted, akkor eszedbe sem jut belefékezni a felénél.
Jogos. A hely ugyanannyi vagy még több azokban is, de egyre inkább halnak ki a nagy gyártók kínálatából. Marad a SUV ami meg kell a francnak, terepet nem tud járni, hely meg nincs több benne.
A másik ami már eltűnt az a klasszikus nagycsaládi mama-papabuszok.
Régebben volt egy csomó ilyen jól használható, szèles, nem túl izgalmas járgàny, tényleges 6 személlyel, pl. Fiat Multipla, Mazda MPRV, Honda FRV, talán Toyota Verso, talán még a Ford Galaxy, Renault Espace.
Ezek amilyen rondák voltak, annyira voltak jók egy bizonyos feladatra, de mára teljesen eltűntek a kínálatból, helyette szintén megy a ‘hétszemélyes’ , 20 milliós SUV-al a parasztvakítás, de aki látott ilyet hogy maximum papiron van meg a 7 személy, igazából ugyanúgy 4,5 + 2 amputált törpe, csomagok nélkül.
Azert vannak esetek amikor remek, peldaul idosebbeknek. Faterom mondjuk a szetkurt terde miatt ki nem tud kaszalodni egy normal magassagu autobol. Egy SUV magassag pedig mar elheto neki, felmaszni sima ugy, aztan meg csak kihuppan belole. Szoval vannak elonyei.
Egyebkent a magasabb ulespozicio vezetes szempontjabol is jobb.
Jogos. A másik ami visszaesett az a klasszikus nagycsaládi mama-papabuszok.
Régebben volt egy csomó ilyen jól használható, szèles, nem túl izgalmas járgàny, tényleges 6 személlyel, pl. Fiat Multipla, Mazda MPRV, Honda FRV, talán Toyota Verso, talán még a Ford Galaxy.
Ezek amilyen rondák voltak, annyira voltak jók egy bizonyos feladatra, de mára teljesen eltűntek a kínálatból, helyette szintén megy a ‘hétszemélyes’ , 20 milliós SUV-al a parasztvakítás, de aki látott ilyet hogy maximum papiron van meg a 7 személy, igazából ugyanúgy 4,5 + 2 amputált törpe, csomagok nélkül.
Ne is mond! Kurv@ nagy bajban vagyok. Lassan cserélnem kellene a Versomat, és egyszerűen nincs a Toyotánál erre alkalmas típus. A Highlander ugye irgalmatlan batár még irgalmatlanabb árral. A Proace City Verso egy elég "buta" opció a furgon kategóriában. Ránézésre egy kocamalac kecsességére képes vezetés közben.
A Proace Verso meg 20-ról indul, Meg ugye az már egy kisbusz.
Nagyon szemeztem annak idején a Prius+-szal, de mire helyzetbe jöttem volna, már be is szüntették. Használtan meg biztosan nem veszek olyat, mert hatalmas kedvenc volt taxis körökben...
Abban reménykedem, hogy az új generációval kihoznak valami normális alternatívát.
Mert a 7 ülés iszonyú flash egy 5 fős családnál. Ugye ha képbe kerül egy nagyi, vagy egy iskolás haver, akkor már valakinek gyalog kellene mennie. Így meg felcsapom a csomagtartóban az 1 vagy 2 ülést, aztán mehet a bugi.
Már próbálom szoktatni a családot, hogy ilyen nem lesz.... vagy elketyegek vele még egy 5-8 évet (mondjuk bajom nincs vele), amikor már a kapuzárási pánikban majd beújítok valami 2 ülésest!
A Proace City Verso egy elég "buta" opció a furgon kategóriában. Ránézésre egy kocamalac kecsességére képes vezetés közben.
A Proace Verso meg 20-ról indul, Meg ugye az már egy kisbusz.
már egy közepes kátyús út is komoly kihívás nekik, egy meredekebb lejtőn megindulás pedig a nagy részüknek megugorhatatlan.
A 12 tesztelt SUV-ból 8 elvérzett ezen az utóbbin, a Jeep jelvényt méltatlanul viselő szereplő pedig szinte mindenben.
Persze ehhez tegyük hozzá, hogy ilyen idióta módon sosem használná senki a kocsiját terepen....
Ha van egy emelkedő előtted, akkor eszedbe sem jut belefékezni a felénél.
Elnéztem a videóban szerencsétlenkedő dögöket...háááát...az Albea itt jó eséllyel elmenne...:
Rövid tengelytáv, 18 centis hasmagasság, viszonylag nagy rugóutak, lágy rugózás és keresztstabilizátorok.
(Sorkatonaként eleinte UAZ-zal zúztam a Nagykanizsa környéki harckocsi járta lőtéren.)
Időpontra beállítva 4:40-ig
Ezek meg: Nagy fokú stabilitáselvárás a német autópálya tempó miatt: Feszes futómű, magas tömegközéppont, széles; ügyvédet igénylő - peres - gumik.
Mondjuk dögösen néznek ki, az Albea meg nem...
Pedig néha muszáj belefékezni a kaptató felénél is.
Vagy 15 éve Bükkszentkeresztre mentünk raliversenyt nézni.
Parkolóhelyet kerestünk és a Napsugár u 20-tól kellett felmenni az akkor kellemetlenül mély ágyazású kavicsos (azóta nem jártam ott) úton az Erdőalja útra.
Most megnéztem Earth-en: 130 méteren 23 méter szintemelkedés...szerintem az nem kevés.
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
www.google.hu
Az előttem levő valami állandóan megállt, mert rendre elpörgött a kereke.
Az Albea meg csak sztoikusan elindult újra meg újra...
Ahogy zivatar utáni bányató körüli utak sem fogtak ki soha rajta.
...az I30 meg leveri az elejét, ha keresztezek egy nyomvályús, négysávos, miskolci főutat...