OK... de legalább fonetikusan cseszke dráhi...Az milyen vasúttársaság? én csak CD-t ismerek
De a lényeg, hogy nem én vagyok sügér, miszerint sok éve nem láttam étkezőkocsit
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
OK... de legalább fonetikusan cseszke dráhi...Az milyen vasúttársaság? én csak CD-t ismerek
Pedig kb 2020 óta vanmiszerint sok éve nem láttam étkezőkocsit
Akkor lehet, hogy az elmúlt 3 évben gyorsoztam csak, nem IC-ztem -lehetett vagy 2 alkalom.Pedig kb 2020 óta van
Amúgy ha egy pozitívat kellene mondjak a múltkor emlegetett purgatóriumos dél-balatoni oda-vissza vonatútról, na az pont a büfékocsi volt az életmentő hideg sörévelMÁV étkezőben kb 2006 óta nem ettem értelmezhetőt.
Mit adtak és mennyiért?Amúgy ha egy pozitívat kellene mondjak a múltkor emlegetett purgatóriumos dél-balatoni oda-vissza vonatútról, na az pont a büfékocsi volt az életmentő hideg sörével
Alapként ott volt a sima Soproni, de a Mort Subite és Leffe-től kezdve a pezsgőig egészen nagy volt a választék. A dobozos sör meg volt 590, ami főképp a pesti kocsmák árait nézve egészen istenesMit adtak és mennyiért?
Nahát.Alapként ott volt a sima Soproni, de a Mort Subite és Leffe-től kezdve a pezsgőig egészen nagy volt a választék. A dobozos sör meg volt 590, ami főképp a pesti kocsmák árait nézve egészen istenes
Amúgy itt a teljes étlap/itallap
Közlekedő tömeg erről hallott, int bezárandó vonalak:
"Nem állt meg Lázár János vidékellenes ámokfutása, információink szerint az augusztus 1-től jogellenesen bezárt 10 vasútvonalat szeptember 1-én az alábbi hét vonal követi:
a Budapest elővárosi forgalmában is részt vevő Esztergom-Komárom vasútvonal
Nyíregyháza elővárosi forgalmában az a Nyíregyháza-Mátészalka-Zajta vonal, amivel párhuzamosan naponta 100-nál több Volánbusz jár,
valamit ugyanitt a Nyíregyháza-Tiszalök vasútvonal,
a Bükk turistaforgalmában jelentős Eger-Szilvásvárad vasútvonal,
a Somogy busszal is nehezen elérhező zsákfalvait kiszolgáló Siófok-Kaposvár vasútvonal,
a vasútgyilkos Lázár János saját portáján pedig a Szentes-Orosháza,
és a Kiskunfélegyháza-Lakitelek vasútvonalak."
A Siófok-Kaposvárról és az Esztergom-Komáromról én is hallottam. Az előbbi nagyon érdekes, mert a helyszíni viszonyok miatt a 20-al közlekedő vonat is jobb mint a busz. Egyszer javasolom mindenkinek végigzötyögni.
A Siófok - Kaposvár detto.Mondjuk a Komárom-Esztergom a munkanapokon átlag 3-5 utasával aztán tényleg nem sokat ér, de legalább naponta elég ~1000 liter gázolaj míg oda-vissza zötyög a Bz a szar pályán.
NER, én így szeretlek:
20 milliárdból európai színvonalú vonatok járhatnának a magyar dízel-vonalakon | G7 - Gazdasági sztorik érthetően
A MÁV arra hivatkozva zárt be 10 vonalat, hogy nincs elég járműve. Megnéztük és kiszámoltuk az összes alternatívát.g7.hu
Hát azért az a 115 Vetcron nagyon hiányzikNagyjából rendbe lett rakva a villanyflotta mostanra (mondom NAGYJÁBÓL),
Pontosságod határtalan, 92 db IC+ van összesen egyenlőre..Ezeknek a számoknak nézz utána sztem, mert az IC+ kocsik max ha 50db lehet.
A többi IC, EC kocsikat meg sztem hagyjuk. Mert azok is már ezer évesek.
Bár tény, hogy egy fokkal jobbak, mint a Kelet-Német meg Győri kocsik.
Bár az is tény, hogy azoknak megvan a maguk hangulata
Ja, csak az így is megveri a buszt és és rövidebb úton is tud járni mint egy busz azon a vidéken.A Siófok - Kaposvár detto.
Hány körön? Csak mert ez suvonként átlag 8 liter benya oda vissza. Tehát 3 utassal számolva 24. Egy Bzmot durván 100 lityit eszik 100on. De a vonal csak 80 km. Tehát a fogyasztás 10x 80= 800 liter. Magyarul napi 50 utassal számolva is dupla fogyasztás a vonatnak. Botrányos menetrenddel. De ezt valahogy sose vizsgálják. A most bezárt szegedi vonal is olyan, hogy amikor én ott éltem, a vonat tetején is kb ember lógott. Aztán csináltak egy "optimalizált" menetrendet és láss csodát, utas sem maradt.Mondjuk a Komárom-Esztergom a munkanapokon átlag 3-5 utasával aztán tényleg nem sokat ér, de legalább naponta elég ~1000 liter gázolaj míg oda-vissza zötyög a Bz a szar pályán.
Az autó egy használati cikk nekem. Garázst alig látott 33 éves életében. Tisztán van tartva, de nincs babusgatva.Azert azt sejted, hogy ha a Golf Cabriorol beszelsz, akkor ezt napi hasznalatban tartani mar-mar buncselekmeny! Garazsba es szigoruan jo idoben tetot lenyitva elvezni az egyik legkiralyabb teto nelkuli autot a 80-as evek vegerol!
Az autó egy használati cikk nekem. Garázst alig látott 33 éves életében. Tisztán van tartva, de nincs babusgatva.
2035 ig nem fog utánna is fokozatosan fogja a kvótat emelni...Végül is ennyiből áll, megvesszük oszt megy.
Nincsenek olyan problémák, mint pl. a KISS-ek WC-it csak Szolnokon lehet leüríteni mert olyan drága volt hozzá a berendezés...
Nagyjából rendbe lett rakva a villanyflotta mostanra (mondom NAGYJÁBÓL), kezdődnek az exdízel tenderek, hidrogénes mellett hibrid (felsővezeték-akku) motorvonatok beszerzése is folyamatban/előkészítés alatt van.
Ma dízelt vásárolni öngyilkosság lenne, most még csak pénzt nem ad rá az EU, 5 év múlva már lehet büntetni fog, mert Co2...