a Kormány 100 kocsi 2017 és 2019 közötti gyártásának finanszírozásáról határozott.[21] Még ugyanabban a hónapban a MÁV megkezdte 20 nemzetközi kivitelű (10 termes elrendezésű és 10 többcélú teres) kocsi gyártásának előkészítését.[22] A 2018 során zajló sorozatgyártás eredményeként elsőként megépült 61 55 84-91 400-1 pályaszámú Bbdpmz kocsit a Vasúttörténeti Parkban mutatták meg az érdeklődőknek 2018 nyarán, majd a nemzetközi szakmai közönségnek is a berlini InnoTrans 2018 kiállításon szeptember közepén.Ezeknek a számoknak nézz utána sztem, mert az IC+ kocsik max ha 50db lehet.
A többi IC, EC kocsikat meg sztem hagyjuk. Mert azok is már ezer évesek.
Bár tény, hogy egy fokkal jobbak, mint a Kelet-Német meg Győri kocsik.
Bár az is tény, hogy azoknak megvan a maguk hangulata
2018 őszétől a sorozatgyártás felpörgött. Előbb a 10 nemzetközi forgalomra szánt többcélú kocsi készült el, majd 2019 tavaszától további tíz nemzetközi forgalomban résztvevő másodosztályú termes kocsi épült meg. A kocsik elkészültük és a próbafutás után szinte azonnal forgalomba álltak a MÁV-Start belföldi vonataiban. A sorozatgyártás első 20-as kontingensének lezárását a 2019-es vasutasnapon ünnepelte a MÁV, ahol bemutatták az utolsóként elkészült termes kocsit. 2019 nyarán a vasút a sorozatgyártás folytatására is engedélyt kapott. 2019 augusztusában kezdődött meg a sorozatgyártás második kontingensének összeszerelése. 2019 őszétől 35 másodosztályú többcélú teres kocsi épült Szolnokon a belföldi forgalom céljaira. (Az első sorozat nemzetközi és a második sorozat belföldi kocsijai között egy jelentősebb különbség van: a nemzetközi forgalomban előírt három kerekesszékes férőhely helyett a belföldi kocsikban csak kettőt létesítettek.) A tervek szerint a harmincötödik többcélú teres kocsit további harmincöt belföldi forgalmú első osztályú kocsi építése követi majd.[23]
Szerintem a többi felújított kocsival sincs semmi baj, csak hogy kevés van belőlük ahhoz, hogy lefedjék az országot vele.