A most bevezetett SZÜF rendszer nagyon jó, azonnal le tudod kérdezni a 2 éves műszaki vizsgákon készült képeket, azon látszanak a törések, javítások, és a km óra is. Még frankó kis grafikon is van ahol látszik az éves futásteljesítmény, lehet látni, ha valami gyanúsan nem stimmel.
Mármint a magyar műszaki vizsgán már átment járművek esetében, mert sajnos a rendszer gyengéje, hogy a külföldről behozott kocsi órája ahogy jön Németországból Magyarországra a saját lábán szinte magától is visszafelé képes pörögni, mielőtt először eljutna a honosítás során a magyar műszaki vizsgára.. de addig sajnos fiatalod hat. Erre max lehet gyanakodni a rendszámból (15 éves kocsin friss sorozatú rendszám), vagy kiszűrheti a szervízkönyv, ami szintén feltünteti a km állást ha meg nem hamisították.
Viszont miután egy kocsi már forgalomba került itthon, az új rendszerben már nehéz mókolni, és ezzel a magyar használtautó piac pár évre visszamenően jelentősen tisztult.
Ettől függetlenül a magyar használtautó piac rákfenéje nem ez. Km állás tökmindegy, az állapot a lényeg. Itthon teljesen hiányzik a tárgykultúra, karbantartásról nem csak kocsik esetén, de másnál se nagyon hallott a magyar. Azon spórol. Hajtja amíg lehet, aztán megpróbálja lepasszolni másnak...