Elírtam, javítottam, illusztrációt is tettem beAmugy kapjam be, szerintem minden szar, biztos ezt gondokod, de egy l200ban mit kehet szeretni?
A Gördülő Kungfut biztos te is láttad parabolán, a Sat 1-en este, nem?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Elírtam, javítottam, illusztrációt is tettem beAmugy kapjam be, szerintem minden szar, biztos ezt gondokod, de egy l200ban mit kehet szeretni?
Nem ő írta át, én. Béke veletek!Átírtad a hozzászólás előzményét. Értelem szerűen l200ról beszélt.
Elírtam, javítottam, illusztrációt is tettem be
A Gördülő Kungfut biztos te is láttad parabolán, a Sat 1-en este, nem?
Árnyalnám a hozzászólásodat.Hát ha a tömegközlekedésről az állam terelte át az embereket az autóra, akkor azt a közbiztonságon keresztül tette.
Mindenki azt hiszi, hogy akkor tömeg közlekednek többen, ha sűrűn jár , meg légkondis meg új a busz/villamos/HÉV.
Ez jó dolog, csak nem ezek hiánya miatt nem mész tömeggel.
Hanem azért mert a fene nagy demokráciában megszűnt a közbiztonság!
Én kb. 10 éve ültem utoljára buszra a környékünkön, akkor kétszer támadták meg a buszt a cigányok, mert a "gechi" sofőr nem engedte őket jegy nélkül fölszállni.
Egyik haverom apja, ugyan ezen a vonalon volt sofőr a volánnál (ma nyugdíjas). Havi egyszer megállt a busszal a Csepeli rendőrség előtt, mint következő megálló, mert balhé volt a buszon. Kb. minden második évben verekedett, havonta törtek szét a buszon valamit a rejtett erőforrások mert nem tudtak viselkedni stb....
De megnézhetitek bármely HÉV-et, a 4-6-ost, 24-est stb... Kerekeken guruló no go zónák.
Ma is mentem a céges dolgokkal BP-n, láttam egy buszt félre állva. Utasok már nincsenek rajta csak egy forma ül mellette a betonon, 4 rendőr nézni.... Mondom magamban megint balhé, megint mindenki boldog.
Ha nem köpnek le, rúgnak meg, zsebelnek vagy rabolnak ki egy utazás során már örülsz. Hiszen akkor jó utad volt, csak csöves húgy és szarszagban kell utaznod 40 fokban, miközben tele leszel bolhával/tetűvel/ágyi poloskával. Ezt mind viszed haza!
Akinek egy minimális anyagi lehetősége van arra, hogy ne tömeg közlekedjen, az elkerüli ezt az egészet!
Nem véletlen, hogy a tömegközlekedés a "diktatúrákban" működik sikeresen.
Kb. ez a valóság:
Végre egy konkrétumokat tartalmazó hozzászólás a Mazda világából!nekem egy karosszéria fejlesztő azt mondta, hogy a mazda a sporolás áldozata lett.
Igazából két dolog miatt rohadnak az autók, a jelnleg jobban alakítható lemezek (szebb formák) jobban korrodálnak.
Belegondolsz, nem is tudsz tüzépen ilyen korrozió szempontjából szar lemezt kapni, mert a kertben hátulhagyott festetlen lenez az esőn tovább bírja, mint egy fényezett kezelt mazda.
A második fő probléma, hogy a mazdánál direkt számukra olcsón, jóval kevesebbszer áthengerelt lemez van. Aminél az oxidációs pontok gócszerűen vannak jelen, míg mondjuk egy azonos alapanyagú német (szintúgy rohadékonyabb, mint régen) lemeznél a TÖBBSZÖRÖS hengerlészszám miatt ezen oxidációk apróbb, jobb eloszlással vannak jelen.
De úgyis hitkérdés, a passatra nem volt pénze, ezért ugyanolyan jó mazda 6os haverok küszöbnélküli autójuknál is ezem már megoldott és ez nem rohad jelenségről beszélnek.
Szóval a hit mindig erősebb. (de ugyanez igaz, amikor a japánra, német tdi motorra rákell locsolni a milliót, akkor a tulaj azt mondja, hogy ennyi idő után megérdemli a kocsi, igaz gazdasági totálkár, de megérte szerinte. Ha a szomszéd alfája 100e forintot bevesz, akkor az meg szar olasz )
De amúgy meg a bemutato autó alja, amit megforgattak a totalcarosok a teszten, na még az is rohadt. Sok új típus tud, akár kívülről nem is látványosan, de ezek tényleg katasztrófák. Normálisan javítani se lehet, mert az is elrohad amihez lehetbe hegeszteni.
Na meg azt vágjátok, hogy mennyire érdemes kasztnizni, vagy magadnak megcsinálod és eladod... de egy co pont az akkor már bebarnul, mikor kihül.
Szóval állaootra, alámenve vegyél kocsit... de vannak típusok amik latvany nélkül elrohadnak, pl sharan. Mikor már megjelenik nincs mihez hegeszteni belül. Kasztnizni kell meg felejtsed el, akkor is ha magadnak megcsinálnád. Bármi mas szar... de csak azt ne kelljen.
Nem véletlen annyira olcsó, vonzó a sok csodálatos mazda. Abból max újszerű.
Én azt hallottam gazdálkodóktól, vadászoktól (eleve nagy az átfedés a két halmazban), hogy az utóbbi két évtized pickupjainak alvázai hírhedten képesek rohadni - szinte márkától függetlenül.Nagy téma volt itt a Mazda rohadás. Vajon az új Mazda Yaris rohadós lett? Egy bizonyos vihar és fa kölcsönhatása miatt ismét autóvásárlás esedékes számomra (a saját elmért fittipaldi-manővetem utáni javítások után egyből :S), és egyelőre ezeket fontolgatom mint talán élhető kompromisszumot új autóból.
Amúgy valami használt pickup játszana még, minél olcsóbb, mert kapna rendesen a közeljövőben terepet meg építkezést, bejáratott szervízháttérrel Észak-Buda vonzáskörzetében. Bár igazából a használt autós szopásokhoz most nincs kedvem. Csak újat venni sincs nagyon kedvem.
Mik a hozzáértő közönség javaslatai a két kategóriában?
Megtoldanám még azzal hogy főleg a 10 év feletti személygépkocsikban legalább a benzinesek kb a 25-30% ban egyes megyékben elérheti a 40+% is nincs katalizátor...... egyszerűen ki van iktatva. A diseleknél sajnos rosszabb az arány a részecskeszűrőknél..... ki van iktatva....(mondjuk 10 év felett meg 300 ezer + km értelme van e?? sajnos idehaza az még a jól eladható illetve jó kategoriát képviseli)Én azt hallottam gazdálkodóktól, vadászoktól (eleve nagy az átfedés a két halmazban), hogy az utóbbi két évtized pickupjainak alvázai hírhedten képesek rohadni - szinte márkától függetlenül.
Most rákerestem, hirtelen ezeket találtam:
Derékba tört karrier? - Autónavigátor.hu
Komoly problémával küzd a második generációs Nissan Navara, a hibára már néhány éve próbálják felhívni a gyártó figyelmét, de eddigwww.autonavigator.huA vizsgaügynök rémálmai a műszakin
A porrá rohadt Nissan, a megbolonduló Ford és a féktelen Citroen a vizsgán. Ilyen autókkal jártok ti, magyarok.totalcar.hu
Megtoldanám még azzal hogy főleg a 10 év feletti személygépkocsikban legalább a benzinesek kb a 25-30% ban egyes megyékben elérheti a 40+% is nincs katalizátor...... egyszerűen ki van iktatva. A diseleknél sajnos rosszabb az arány a részecskeszűrőknél..... ki van iktatva....(mondjuk 10 év felett meg 300 ezer + km értelme van e?? sajnos idehaza az még a jól eladható illetve jó kategoriát képviseli)
az a baj, hogy ezeknél a jó 300e kmes dízeleknél a jóság szubjektív.
Szóval az, hogy Béla elmegy Aból Bbe, az max csak neki, de műszakilag már nem jó.
Egész egyszerűen azért, mert ha felraknád padra a csúcsokat, akkor a kérdés nem az lenne, hogy melyik jó , hanem hogy melyik nem tragikusan szar.
És pl ezért lehet csak kettőstomegut is legaroztatni beépítéskor bevizsgált csúcsokkal, mert a szarul járó motor szétrázza.
Megszületik a legenda, hogy szarok az utángyártott alkatrészek.
Aztán a másik... ugye mondjuk egy új vidéki taxiként üzemelő 250e igazi!!!!!! 1.6cr octavia még városban, néha kiutazással se veri tele a részecskeszűrőt, hogy akár kényszerregerálni kelljen. Akár más típus is lehetne.
Nade szar csúcsokkal hiába cserélsz szűrőt, hiába mosatod ki, meg csinálsz rá kisújjból kiszopott vagy supoort adta coinért értékes táblákat optinalizált csatachippként az ecura... a szar szar marad.
A kedvencünk és sokak szám@ra, optimalizáló hírhedt csatachippesek, szervizek szerint is problémára megoldás, hogy ha a dtc ki van írva az ecuból. De csak onnan. Szóval problema nincs megoldva... a kocsi szar marad, de a check engine nem jelenik meg. És rengeteg szervíz van, aki szerint ez javítás. Aztán amikor tilt a kocis, kiolvasod és semmi hiba, javitsad meg.
Szóval ehhez kultura is kell, hogy rájöjjenek a népek, hogy a hibakód a barátod.
Pl span caddyjét megírtam, rá fél evre túltöltött. Megjott a hibakod. Jóformán kiabálni kellett vele, hogy a Móvári elismert dizel magus, chippes orákulum tanácsak merő f@szság... hogy nem kiírni kell a hibakódot, hogy ne tiltosn be... mert csak ledurran a csiga..Na aztán a vákuumlabda volt kiszakadva.
Ugylatszik nem csak egy kez beszerzest nem irnak ala ebben az idoszakban hanem ezt is nagyon szep menjunk csak elore perszeAz történt ugyanis, hogy a Stadler az év elején megnyerte GYSEV 9+4 intercity-motorvonatra kiírt közbeszerzési pályázatát (a másik induló a Siemens Mobility volt), majd megkapta a szállításra vonatkozó megbízást is 2024. március 19-én. Összesen 3640 új ülőhelyről lenne szó. Ám a szerződés csak akkor lép életbe a GYSEV saját döntése alapján, ha a GYSEV szeptember 29-ig gondoskodik a vásárlás finanszírozásáról. Ehhez a kormánynak alá kell írnia a GYSEV-nek az Európai Befektetési Bankkal kötött finanszírozási szerződését, ami − úgy tudjuk − még nem történt meg.
Érkezhetnének az új vonatok, de a kormány nem lép - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
És bazmeg, azonnal eszembe jutott, pedig gyerekkoromban láttam, hogy egy Jackie Chan filmben volt a járgány.Veterán? A Mitsubishi L300 4x4 amúgy nagy szerelmem, de szerintem a világ pénze nem lenne elég egy kulturált darabra, a többi meg már mind Afrikában van, vagy olyan állapotú, hogy ott lenne a helye. Aztán egy veteránba nem szívesen dobok be fél tonna cementet
ventillátoros náciaranyat... bár az másik film