de félre ne érts, németnél is megvan ugyanez ez.
Ott is van olyan, hogy megveszik ma 2024ben a youngtiner pdtdit. Aminek reálisan nézve midnen perc ajándék. Nekem is van caddym, pdvel,szerintem magyarország egyik legtúlárazottabb kocsija.
Na ilyenre ha a hengerfej kiverődik, marpedig tuti kiverődik, vesznek rá fejet, akkor már veztengelyt, szokásos sallangokat, munkadíjjal együtt 7 800, akár egymilla is lehet. Gtk.
De a tulajok szerint elotte is az orok elet plussz egy napot hirdetik, utána is, mint a civic tulajok. Amikor meg eljön az örökélet plusz második nap, akkor meggyőzik magukat hogy hát igazából megéri kifizetni ezt a gazdasági totálkárt is, mert innen örök élt plusz egy nap.
Ha a szomszéd, meg a fiatjára ellocsol egy 200at, akkor megmondják, hogy az egy betegágy.
De mondom, a mazda tulajok szerint se rohad a mazda, alánézel, nincs meg a nyulvány, küszöb es akkor se rohad.
Ezeket a bevett legendákat engedd már el, hogy bármennyivel is jobb lenne egy honda másnál. Éppen az a tucat, mint a többi.
Irtam már ide, ott a legendásan szarnak kikiáltott 1.5tsi lánc. Aztán miért rosszab 200nál megláncozni, mint imádni egy másikat szíjazni 90 ezrenként, azaz kétszer, ugyanannyiért. És akkor a tsi lánc egy fos, a szíj meg kurvajó
Felextrázott szépbelsős toyotat is lehet egekig magasztalni, de felesleges.
Ott is van olyan, hogy megveszik ma 2024ben a youngtiner pdtdit. Aminek reálisan nézve midnen perc ajándék. Nekem is van caddym, pdvel,szerintem magyarország egyik legtúlárazottabb kocsija.
Na ilyenre ha a hengerfej kiverődik, marpedig tuti kiverődik, vesznek rá fejet, akkor már veztengelyt, szokásos sallangokat, munkadíjjal együtt 7 800, akár egymilla is lehet. Gtk.
De a tulajok szerint elotte is az orok elet plussz egy napot hirdetik, utána is, mint a civic tulajok. Amikor meg eljön az örökélet plusz második nap, akkor meggyőzik magukat hogy hát igazából megéri kifizetni ezt a gazdasági totálkárt is, mert innen örök élt plusz egy nap.
Ha a szomszéd, meg a fiatjára ellocsol egy 200at, akkor megmondják, hogy az egy betegágy.
De mondom, a mazda tulajok szerint se rohad a mazda, alánézel, nincs meg a nyulvány, küszöb es akkor se rohad.
Ezeket a bevett legendákat engedd már el, hogy bármennyivel is jobb lenne egy honda másnál. Éppen az a tucat, mint a többi.
Irtam már ide, ott a legendásan szarnak kikiáltott 1.5tsi lánc. Aztán miért rosszab 200nál megláncozni, mint imádni egy másikat szíjazni 90 ezrenként, azaz kétszer, ugyanannyiért. És akkor a tsi lánc egy fos, a szíj meg kurvajó
Felextrázott szépbelsős toyotat is lehet egekig magasztalni, de felesleges.