Tramtrain nem lesz rajta?Van itt pénz bőven, csak nem a vasút a prioritás...
Lázár János bejelentette, milyen fejlesztésekről döntött a kormány
Megvan a pénz a mohácsi Duna-hídra.index.hu
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tramtrain nem lesz rajta?Van itt pénz bőven, csak nem a vasút a prioritás...
Lázár János bejelentette, milyen fejlesztésekről döntött a kormány
Megvan a pénz a mohácsi Duna-hídra.index.hu
Míg a korábbi állami beruházásokra az volt a jellemző, hogy bár rendkívül túlárazottak voltak, de legalább rendben volt a minőségük.
Most hogy beütött a pénzszűke, úgy tűnik ez utóbbi változhat. Mondjuk ezt már korábban is pedzegették (+ ugye a használt sínek). Durva videó.
Nyilván ha ez igaz akkor gáz! De anno a komonizmusban is ott loptak ahol tudtak! Aki Postas volt vajon miért lett zöld színű a kis fából készült nyaralóhaza és stb, stb...youtube:
EGYSZERŰEN KILOPTÁK A ZÚZOTTKÖVET (IS) A KELEBIAI SZUPERVASÚTBÓL!
Miután több forrásból, az építkezésen dolgozó jószándékú munkásoktól, hobbi vasútfotósok videójából és az építkezésre rálátó szakemberektől is érkezett info...www.youtube.com
Ok, csak egy postán viszonylag elvétve tud vasúti tömegszerencsétlenséget okozni munkakörön belül.Nyilván ha ez igaz akkor gáz! De anno a komonizmusban is ott loptak ahol tudtak! Aki Postas volt vajon miért lett zöld színű a kis fából készült nyaralóhaza és stb, stb...
Mikori mazda ami olcsó?nekem egy karosszéria fejlesztő azt mondta, hogy a mazda a sporolás áldozata lett.
Igazából két dolog miatt rohadnak az autók, a jelnleg jobban alakítható lemezek (szebb formák) jobban korrodálnak.
Belegondolsz, nem is tudsz tüzépen ilyen korrozió szempontjából szar lemezt kapni, mert a kertben hátulhagyott festetlen lenez az esőn tovább bírja, mint egy fényezett kezelt mazda.
A második fő probléma, hogy a mazdánál direkt számukra olcsón, jóval kevesebbszer áthengerelt lemez van. Aminél az oxidációs pontok gócszerűen vannak jelen, míg mondjuk egy azonos alapanyagú német (szintúgy rohadékonyabb, mint régen) lemeznél a TÖBBSZÖRÖS hengerlészszám miatt ezen oxidációk apróbb, jobb eloszlással vannak jelen.
De úgyis hitkérdés, a passatra nem volt pénze, ezért ugyanolyan jó mazda 6os haverok küszöbnélküli autójuknál is ezem már megoldott és ez nem rohad jelenségről beszélnek.
Szóval a hit mindig erősebb. (de ugyanez igaz, amikor a japánra, német tdi motorra rákell locsolni a milliót, akkor a tulaj azt mondja, hogy ennyi idő után megérdemli a kocsi, igaz gazdasági totálkár, de megérte szerinte. Ha a szomszéd alfája 100e forintot bevesz, akkor az meg szar olasz )
De amúgy meg a bemutato autó alja, amit megforgattak a totalcarosok a teszten, na még az is rohadt. Sok új típus tud, akár kívülről nem is látványosan, de ezek tényleg katasztrófák. Normálisan javítani se lehet, mert az is elrohad amihez lehetbe hegeszteni.
Na meg azt vágjátok, hogy mennyire érdemes kasztnizni, vagy magadnak megcsinálod és eladod... de egy co pont az akkor már bebarnul, mikor kihül.
Szóval állaootra, alámenve vegyél kocsit... de vannak típusok amik latvany nélkül elrohadnak, pl sharan. Mikor már megjelenik nincs mihez hegeszteni belül. Kasztnizni kell meg felejtsed el, akkor is ha magadnak megcsinálnád. Bármi mas szar... de csak azt ne kelljen.
Nem véletlen annyira olcsó, vonzó a sok csodálatos mazda. Abból max újszerű.
Mondjuk ezt kivételesen megértem, mert vagy 50 éve vagy mióta ígérik Mohácsra a hidat, csak éppen sosem gondolták komolyan, miközben a helyi és térségbeli lakosságnak és gazdaságnak eléggé kéne. Busójáráson is rendre felbukkan ilyen shitpostként, hogy háhh sose leszVan itt pénz bőven, csak nem a vasút a prioritás...
Lázár János bejelentette, milyen fejlesztésekről döntött a kormány
Megvan a pénz a mohácsi Duna-hídra.index.hu
A rendőrség határon használt navarráiról tudok nyilatkozni meg a pathfindereikről.Én azt hallottam gazdálkodóktól, vadászoktól (eleve nagy az átfedés a két halmazban), hogy az utóbbi két évtized pickupjainak alvázai hírhedten képesek rohadni - szinte márkától függetlenül.
Most rákerestem, hirtelen ezeket találtam:
Derékba tört karrier? - Autónavigátor.hu
Komoly problémával küzd a második generációs Nissan Navara, a hibára már néhány éve próbálják felhívni a gyártó figyelmét, de eddigwww.autonavigator.huA vizsgaügynök rémálmai a műszakin
A porrá rohadt Nissan, a megbolonduló Ford és a féktelen Citroen a vizsgán. Ilyen autókkal jártok ti, magyarok.totalcar.hu
Mikori mazda ami olcsó?
A rendőrség határon használt navarráiról tudok nyilatkozni meg a pathfindereikről.
A honvédségi toyotáinkhoz képest katasztrófa minen szinten....
2015-ös benzines mazda3 nemigen van 3 millió alatt....mindegyik olcsó egy némethez képest. Általában az a célközönség. Passatot akar, de 6os mazda fér bele.
Ugyanaz, mint a volvo, ott is az a mozgatórugó, hogy nincs pénz x bmwre, akkor jo lesz egy xc volvo.
De nézd meg mennyibe kerül egy sharan, vagy egy mazda mvp.
Azért vettem én is tavaly c4 grand picassot, mert fiatalabb évjáratból 2db c4gp kijön az árán.
Motorikusan nem rossz a francia, de amúgy ég és föld a két kocsi.
pl egy 2015os mazda6 sport, 3.5 miska. 2.2 döbbenettel. Nyilván jó japános ez is, azaz odaálsz mellé egy ugyanolyan 2 liter cr passattal megeszi reggelire, mert annyival rugalmasabb a kisebb ccm ellenére a passat.
mindegyik olcsó egy némethez képest. Általában az a célközönség. Passatot akar, de 6os mazda fér bele.
Ugyanaz, mint a volvo, ott is az a mozgatórugó, hogy nincs pénz x bmwre, akkor jo lesz egy xc volvo.
Mondjuk a honvédségi toyoták se egyszerű mezei paraszti körítéssel vannak. Ha egyszer kikerülnek még az is meglehet hogy a nepperek vadászni fogják őket.A rendőrség határon használt navarráiról tudok nyilatkozni meg a pathfindereikről.
A honvédségi toyotáinkhoz képest katasztrófa minen szinten....
Nem tudom mennyi változott a használt autó piac, de amikor én a Honda Civicet vettem, akkor ugyan olyan évjárattal abban az árban a Mercedes E-vel meg az 5-ös BMW-vel volt egy árban. A Civic baszki....
Most direkt rákerestem, a 2014 és 16 közötti Civic-ek, 3 milliótól indulnak több mint 300,000 km-rel, 1.6 dízellel.
Az 1.4-es benzinesek 200,000 km-rel 3.6-ba kerülnek. És ez mind fapad!
1.8 benzin 200 ezer km. körül már 4.5 misitől fölfelé. A szépek, comfort vagy elegance fölszereltséggel, 100 ezer km körül meg 5.5 misik.
A volkswagen golfok 2.3 milliótól indulnak több mint 300,000 km-rel, 1.6 dízellel.
Az 1.2/1.4 TSI-k- benzinesek 200,000 km-rel 3 millióba-ba kerülnek.
1.4 TSI benzin 100 ezer km. körül már 3.6 misitől fölfelé.
Mercedes E osztály 300 ezer km körül 2 literes dízellel, ami 136 LE (A Civicem 2.2 150 LE) 4 misibe kerül.
Mercedes E osztály 250 ezer km körül, 2.2 dízellel, ami 170 LE kerül 4.5 misibe.
Ez pl. fiatalabb, mint a Hondám, és minimálisan drágább csak:
Eladó használt MERCEDES-BENZ E 250 BlueTEC T Classic 9G-TRONIC Led fényszóró!Navigáció.ülésfűtés.Distronic.4 zónás klíma, 2016/3, Fehér (metál) színű - Használtautó.hu
Eladó használt Fehér (metál) MERCEDES-BENZ E 250 BlueTEC T Classic 9G-TRONIC Led fényszóró!Navigáció.ülésfűtés.Distronic.4 zónás klíma megkímélt kombi, 5 ajtós, 2 143 cm³, 150 kW, 204 LE, dízel, 250 000 km, 2016/3 4 999 500 Ft (Eladó címe: Dunakeszi)www.hasznaltauto.hu
Aztán lehet én vagyok a hülye, hogy Merci helyet Hondát vettem, ráadásul 2 kategóriával kisebb kocsit, de valami oka csak van, hogy ilyen az árazás. Arról nem is beszélve, hogy én nem látom az általad írt "dájcse prémium" ár fölényt sem.
Legalábbis a Hondához képest.
A Mazdát néztem, 6-os mazda 1-5 misivel olcsóbb, mint a Honda Civic hasonló paraméterek mellet...
Meg a dízel Avensisek vannak még így leárazva.
Mind kettőnek (mazda rozsda, dízel toyota hengerfej gond) elég rossz a híre.
Szóval lehet ez inkább modell függő, nem pedig "nincs pénze németre" dolog.
2015-ös benzines mazda3 nemigen van 3 millió alatt....
Aki ennyiért veszi a hatost az esélyesen egy rommá tört retket vesz.
Mondjuk az biztos, hogy a skyactive motoros kocsik nem annyira dinamikusak cserébe keveset eszik.
A mazdától viszont dízelt sose vennék.
Egy valami van elbaszva vele hogy nem terveztek rá vasúti összekötetést és ezáltal az egész dél magyarországi térséget tökön lőték! Sokan még mindig nem fogják fel hogy kurvára szükség van egy déli Román (kikötők) Horváth/Szlovén terminálok összekötetésére logisztikai szempontbol... (mert szlovénián keresztül be lehet kapcsolódni nyugati vonalakra is....kész az alagút!) ezáltal ha vége lesz az orosz-ukrán háborúnak megnyilhatnak a keleti vasúti csatornák is pl Kecskemét-Cegled-Baja nyomvonalon a Horvát vagy a Romik felé a tranzitokkal kaszálni lehetne...Van itt pénz bőven, csak nem a vasút a prioritás...
Lázár János bejelentette, milyen fejlesztésekről döntött a kormány
Megvan a pénz a mohácsi Duna-hídra.index.hu
Használt ágyázati követ nyugodtan be lehet építeni az alapba, keverve is, visszont előtte szeperálni (rostálni) illetve újból kezelni kell!Míg a korábbi állami beruházásokra az volt a jellemző, hogy bár rendkívül túlárazottak voltak, de legalább rendben volt a minőségük.
Most hogy beütött a pénzszűke, úgy tűnik ez utóbbi változhat. Mondjuk ezt már korábban is pedzegették (+ ugye a használt sínek). Durva videó.
nézd, ez sokrétű kérdés.. egyrészt egy ilyen kategóriás mercit a célközönség lehasználtnak tart és tesó autó kategória. Kalányos Dzsézönsztethemék ülnek bele.
De azért abban megegyezhetunk, hogy árazás, kor ide vagy oda.. azért ha műszaki szemmel néznénk a két autót, akkor fényévekkel komolyabb egy e class, mint egy civic.
Ahogy egy 3as bmwn sem takony fékek vannak, mint egy accordon. Akár egy integra type ren is csak lóf@sz uszó takony nyergek vannak. De a passatnal is komolyabb auto egy c vagy egy 3er.
Az biztos, hogy a hondanal kegyetlenül felmentek az új kocsik árai, nem tudom hogy szaladhat most nekik a szekér. De pár éve az ufo civic olcsó volt, de hát meg se közelít ett egy golf eladást.
Ugyan az az árazása az A6-nek meg az 5-ös bömösnek is, lásd fentebb.
3-as BMW-ből idén kettőt láttam porrá égve. ez is beárazza a márkát.