Miután nem sikerült a szolgáltatókkal megállapodni, Madrid betiltja a bérelhető delejes rollereket
Nem mondom, Pesten sem sajnálnám
Nem mondom, Pesten sem sajnálnám
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ugy, ugy. Ahogy az szokasos Lezer Jani es a hozza hasonlo, semmihez nem erto, semmirekello, nagykepu, soha-nem-dolgozott jogaszparazitak altal iranyitott barmiben.Tehát most kevesebb pénzből drágábban szarabbat veszünk?
A számból vetted ki a szót.Ugy, ugy. Ahogy az szokasos Lezer Jani es a hozza hasonlo, semmihez nem erto, semmirekello, nagykepu, soha-nem-dolgozott jogaszparazitak altal iranyitott barmiben.
Megelőztél, de azért berakom más forrásokból is.VW tervek...
InfoDefMagyarok
A Scholz kormányzása egy ilyen hír után véget érhet Európa legnagyobb munkaadója és autógyártója, a Volkswagen a németországi gyárak példátlan bezárásának lehetőségét fontolgatja. A következő években akár 110 ezer alkalmazottat bocsáthat el. A cég összesen 673 ezer embert foglalkoztat. Az...t.me
Egyetértek.. életem első saját járgánya az egy Fiat 127 volt, mai napig emlegetem.. főleg a fogyasztását - benziből..Megelőztél, de azért berakom más forrásokból is.
"...Nem jön több csekk Kínából...”
"...A kérdés már csak az, hogy megússzák mindezt gyárbezárások nélkül, vagy szembe kell nézniük a munkájukat féltő dolgozók haragjával, akik szerint az elbaltázott döntésekért csakis az autóipar változásait rosszul, lassan felismerő menedzsment a felelős..."Az elkövetkező két év kritikus lehet a Volkswagennek - Speedzone.hu
A Volkswagen pénzügyi igazgatója szerint maximum két évük van arra, hogy stabilizálják a helyzetet, mielőtt végleg megy a süllyesztőbe a márka. A gyárbezárásokkal kapcsolatban beszélt nyíltan a dolgozókkal a vezetőség.speedzone.hu
Már a túlélés a tét a Volkswagen számára – Vezess
www.vezess.hu
Mielőtt nekiállnék pocskondiázni a céget, előrebocsájtom, hogy gyerekkoromtól kezdve Fiat, illetve olasz autó rajongó voltam.
Illetve vagyok is, ha egy-egy - főleg a múlt századból származó konstrukcióról van szó.
De amit műveltek az autógyártóik menedzserei/vezetői a márkákkal (Alfa, Lancia) - azok igen gazdag , felhalmozott műszaki, esztétikai, versenysport teljesítmények hozományával a tarsolyukban - akkor elfog a düh és ökölbe szorul a kezem.
Úgyhogy 34 év és 3 imádott vagy csak szeretett Fiat tulajdonlása után lelki ismeretfurdalás nélkül vettem ugye Hyundait...
Tehát tudok disztingválni.
Az elkényelmesedett, léhűtő olaszok elkótyavetyélték, eltékozolták azt a képességet, teljesítményt, amivel pl. a hatvanas években a Fiat komoly piaci részesedést szerzett:
"...In 1967, Fiat made its first acquisition when it purchased Autobianchi; with sales amounting to $1.7 billion, it outstripped Volkswagen, its main European competitor, and in 1968 produced some 1,750,000 vehicles while its sales volume climbed to $2.1 billion. According to Newsweek in 1968, Fiat was "the most dynamic automaker in Europe...[and] may come closest to challenging the worldwide supremacy of Detroit." Then, in 1969, it purchased controlling interests in Ferrari and Lancia..."
Fiat S.p.A. - Wikipedia
en.wikipedia.org
Amit meg főleg 2010 után műveltek, arra szavak sincsenek...
Itt vannak beszédes grafikonok, de van érdekes mondat a VW-ről is.
"...Volkswagen brand for example sells 47 in 100 of its vehicles in China..."Fiat sales at their lowest since 1985
Volume fell by 5% compared to 2018, and was the lowest global result since 1985, when the estimated sales totaled 1,250,000 units.fiatgroupworld.com
Tehát ezen sorok után nyugodtam szidhatom azt a VW-t, amit viszont világéletemben utáltam...
Gyorsan hozzátéve, hogy a Fiat tündöklése idején, a hatvanas években a VW bőven megérdemelte volna a bukást...
Hosszú és rögös út vezetett a Volkswagen Golf sikeréhez
Szerencsére nem ezekből a prototípusokból lett az első Golf, olasz formatervezőre is szükség volt a sikerhez.player.huvW ea series - Google-keresés
www.google.com
vW ea 128 - Google-keresés
www.google.com
Leszögezem gyorsan, hogy számos VW konstrukció volt igen megbízható és strapabíró munkaeszközöm (Golf IV és származékai, Superb-ek), s környezetemben rengeteg példány volt a tulajaik teljes megelégedésére.
Ami engem a világból mindig is kiüldözött, az a:
- depresszív, életunt, sótlan belső/külső formatervek (De pl. a Corrado mai napig kifejezetten tetszik)
- az a végtelenül sóher felszereltség politika
- s ezzel együtt a pofátlan árazás
- no meg az az (csak általam beképzelt?) dölyf, amit mindig is éreztem az autószalonjaikban, márkaszervizeikben.
De úgy tűnik, a világ is kezd besokallni a szemléletüket változtatni képtelen hozzáállásuktól...
FIAT ???Megelőztél, de azért berakom más forrásokból is.
"...Nem jön több csekk Kínából...”
"...A kérdés már csak az, hogy megússzák mindezt gyárbezárások nélkül, vagy szembe kell nézniük a munkájukat féltő dolgozók haragjával, akik szerint az elbaltázott döntésekért csakis az autóipar változásait rosszul, lassan felismerő menedzsment a felelős..."Az elkövetkező két év kritikus lehet a Volkswagennek - Speedzone.hu
A Volkswagen pénzügyi igazgatója szerint maximum két évük van arra, hogy stabilizálják a helyzetet, mielőtt végleg megy a süllyesztőbe a márka. A gyárbezárásokkal kapcsolatban beszélt nyíltan a dolgozókkal a vezetőség.speedzone.hu
Már a túlélés a tét a Volkswagen számára – Vezess
www.vezess.hu
Mielőtt nekiállnék pocskondiázni a céget, előrebocsájtom, hogy gyerekkoromtól kezdve Fiat, illetve olasz autó rajongó voltam.
Illetve vagyok is, ha egy-egy - főleg a múlt századból származó konstrukcióról van szó.
De amit műveltek az autógyártóik menedzserei/vezetői a márkákkal (Alfa, Lancia) - azok igen gazdag , felhalmozott műszaki, esztétikai, versenysport teljesítmények hozományával a tarsolyukban - akkor elfog a düh és ökölbe szorul a kezem.
Úgyhogy 34 év és 3 imádott vagy csak szeretett Fiat tulajdonlása után lelki ismeretfurdalás nélkül vettem ugye Hyundait...
Tehát tudok disztingválni.
Az elkényelmesedett, léhűtő olaszok elkótyavetyélték, eltékozolták azt a képességet, teljesítményt, amivel pl. a hatvanas években a Fiat komoly piaci részesedést szerzett:
"...In 1967, Fiat made its first acquisition when it purchased Autobianchi; with sales amounting to $1.7 billion, it outstripped Volkswagen, its main European competitor, and in 1968 produced some 1,750,000 vehicles while its sales volume climbed to $2.1 billion. According to Newsweek in 1968, Fiat was "the most dynamic automaker in Europe...[and] may come closest to challenging the worldwide supremacy of Detroit." Then, in 1969, it purchased controlling interests in Ferrari and Lancia..."
Fiat S.p.A. - Wikipedia
en.wikipedia.org
Amit meg főleg 2010 után műveltek, arra szavak sincsenek...
Itt vannak beszédes grafikonok, de van érdekes mondat a VW-ről is.
"...Volkswagen brand for example sells 47 in 100 of its vehicles in China..."Fiat sales at their lowest since 1985
Volume fell by 5% compared to 2018, and was the lowest global result since 1985, when the estimated sales totaled 1,250,000 units.fiatgroupworld.com
Tehát ezen sorok után nyugodtam szidhatom azt a VW-t, amit viszont világéletemben utáltam...
Gyorsan hozzátéve, hogy a Fiat tündöklése idején, a hatvanas években a VW bőven megérdemelte volna a bukást...
Hosszú és rögös út vezetett a Volkswagen Golf sikeréhez
Szerencsére nem ezekből a prototípusokból lett az első Golf, olasz formatervezőre is szükség volt a sikerhez.player.huvW ea series - Google-keresés
www.google.com
vW ea 128 - Google-keresés
www.google.com
Leszögezem gyorsan, hogy számos VW konstrukció volt igen megbízható és strapabíró munkaeszközöm (Golf IV és származékai, Superb-ek), s környezetemben rengeteg példány volt a tulajaik teljes megelégedésére.
Ami engem a világból mindig is kiüldözött, az a:
- depresszív, életunt, sótlan belső/külső formatervek (De pl. a Corrado mai napig kifejezetten tetszik)
- az a végtelenül sóher felszereltség politika
- s ezzel együtt a pofátlan árazás
- no meg az az (csak általam beképzelt?) dölyf, amit mindig is éreztem az autószalonjaikban, márkaszervizeikben.
De úgy tűnik, a világ is kezd besokallni a szemléletüket változtatni képtelen hozzáállásuktól...
Megelőztél, de azért berakom más forrásokból is.
"...Nem jön több csekk Kínából...”
"...A kérdés már csak az, hogy megússzák mindezt gyárbezárások nélkül, vagy szembe kell nézniük a munkájukat féltő dolgozók haragjával, akik szerint az elbaltázott döntésekért csakis az autóipar változásait rosszul, lassan felismerő menedzsment a felelős..."Az elkövetkező két év kritikus lehet a Volkswagennek - Speedzone.hu
A Volkswagen pénzügyi igazgatója szerint maximum két évük van arra, hogy stabilizálják a helyzetet, mielőtt végleg megy a süllyesztőbe a márka. A gyárbezárásokkal kapcsolatban beszélt nyíltan a dolgozókkal a vezetőség.speedzone.hu
Már a túlélés a tét a Volkswagen számára – Vezess
www.vezess.hu
Mielőtt nekiállnék pocskondiázni a céget, előrebocsájtom, hogy gyerekkoromtól kezdve Fiat, illetve olasz autó rajongó voltam.
Illetve vagyok is, ha egy-egy - főleg a múlt századból származó konstrukcióról van szó.
De amit műveltek az autógyártóik menedzserei/vezetői a márkákkal (Alfa, Lancia) - azok igen gazdag , felhalmozott műszaki, esztétikai, versenysport teljesítmények hozományával a tarsolyukban - akkor elfog a düh és ökölbe szorul a kezem.
Úgyhogy 34 év és 3 imádott vagy csak szeretett Fiat tulajdonlása után lelki ismeretfurdalás nélkül vettem ugye Hyundait...
Tehát tudok disztingválni.
Az elkényelmesedett, léhűtő olaszok elkótyavetyélték, eltékozolták azt a képességet, teljesítményt, amivel pl. a hatvanas években a Fiat komoly piaci részesedést szerzett:
"...In 1967, Fiat made its first acquisition when it purchased Autobianchi; with sales amounting to $1.7 billion, it outstripped Volkswagen, its main European competitor, and in 1968 produced some 1,750,000 vehicles while its sales volume climbed to $2.1 billion. According to Newsweek in 1968, Fiat was "the most dynamic automaker in Europe...[and] may come closest to challenging the worldwide supremacy of Detroit." Then, in 1969, it purchased controlling interests in Ferrari and Lancia..."
Fiat S.p.A. - Wikipedia
en.wikipedia.org
Amit meg főleg 2010 után műveltek, arra szavak sincsenek...
Itt vannak beszédes grafikonok, de van érdekes mondat a VW-ről is.
"...Volkswagen brand for example sells 47 in 100 of its vehicles in China..."Fiat sales at their lowest since 1985
Volume fell by 5% compared to 2018, and was the lowest global result since 1985, when the estimated sales totaled 1,250,000 units.fiatgroupworld.com
Tehát ezen sorok után nyugodtam szidhatom azt a VW-t, amit viszont világéletemben utáltam...
Gyorsan hozzátéve, hogy a Fiat tündöklése idején, a hatvanas években a VW bőven megérdemelte volna a bukást...
Hosszú és rögös út vezetett a Volkswagen Golf sikeréhez
Szerencsére nem ezekből a prototípusokból lett az első Golf, olasz formatervezőre is szükség volt a sikerhez.player.huvW ea series - Google-keresés
www.google.com
vW ea 128 - Google-keresés
www.google.com
Leszögezem gyorsan, hogy számos VW konstrukció volt igen megbízható és strapabíró munkaeszközöm (Golf IV és származékai, Superb-ek), s környezetemben rengeteg példány volt a tulajaik teljes megelégedésére.
Ami engem a világból mindig is kiüldözött, az a:
- depresszív, életunt, sótlan belső/külső formatervek (De pl. a Corrado mai napig kifejezetten tetszik)
- az a végtelenül sóher felszereltség politika
- s ezzel együtt a pofátlan árazás
- no meg az az (csak általam beképzelt?) dölyf, amit mindig is éreztem az autószalonjaikban, márkaszervizeikben.
De úgy tűnik, a világ is kezd besokallni a szemléletüket változtatni képtelen hozzáállásuktól...
Szerintem ricsikén kívül más egyéb okok miatt sincs ilyenEz gyönyörű meg minden, de csak olyan országban működik ahol az egész társadalom része az emberi civilizációnak.
Itt nálunk, az Észak-Balkánon, ahol Ricsikében benne van a herbál és rombolni akar, ez nem megy. A vasútnak sincs se jogi se más eszköze a ricsikék megregulázására. Szóval ezért nincs itt ilyen jólét meg civilizáció csak lepusztult csövesség.
Fiat tipo 1.6 multijet kombi 2017 évj az öcsi most ruházott be egybe. 168 ezer km vette. Megjegyzem az egyik legjobb vétel közt van a használt piacon. Mind a benzines mind a disel.FIAT ???
Fehler In Allen Teilen
Megelőztél, de azért berakom más forrásokból is.
"...Nem jön több csekk Kínából...”
"...A kérdés már csak az, hogy megússzák mindezt gyárbezárások nélkül, vagy szembe kell nézniük a munkájukat féltő dolgozók haragjával, akik szerint az elbaltázott döntésekért csakis az autóipar változásait rosszul, lassan felismerő menedzsment a felelős..."Az elkövetkező két év kritikus lehet a Volkswagennek - Speedzone.hu
A Volkswagen pénzügyi igazgatója szerint maximum két évük van arra, hogy stabilizálják a helyzetet, mielőtt végleg megy a süllyesztőbe a márka. A gyárbezárásokkal kapcsolatban beszélt nyíltan a dolgozókkal a vezetőség.speedzone.hu
Már a túlélés a tét a Volkswagen számára – Vezess
www.vezess.hu
Mielőtt nekiállnék pocskondiázni a céget, előrebocsájtom, hogy gyerekkoromtól kezdve Fiat, illetve olasz autó rajongó voltam.
Illetve vagyok is, ha egy-egy - főleg a múlt századból származó konstrukcióról van szó.
De amit műveltek az autógyártóik menedzserei/vezetői a márkákkal (Alfa, Lancia) - azok igen gazdag , felhalmozott műszaki, esztétikai, versenysport teljesítmények hozományával a tarsolyukban - akkor elfog a düh és ökölbe szorul a kezem.
Úgyhogy 34 év és 3 imádott vagy csak szeretett Fiat tulajdonlása után lelki ismeretfurdalás nélkül vettem ugye Hyundait...
Tehát tudok disztingválni.
Az elkényelmesedett, léhűtő olaszok elkótyavetyélték, eltékozolták azt a képességet, teljesítményt, amivel pl. a hatvanas években a Fiat komoly piaci részesedést szerzett:
"...In 1967, Fiat made its first acquisition when it purchased Autobianchi; with sales amounting to $1.7 billion, it outstripped Volkswagen, its main European competitor, and in 1968 produced some 1,750,000 vehicles while its sales volume climbed to $2.1 billion. According to Newsweek in 1968, Fiat was "the most dynamic automaker in Europe...[and] may come closest to challenging the worldwide supremacy of Detroit." Then, in 1969, it purchased controlling interests in Ferrari and Lancia..."
Fiat S.p.A. - Wikipedia
en.wikipedia.org
Amit meg főleg 2010 után műveltek, arra szavak sincsenek...
Itt vannak beszédes grafikonok, de van érdekes mondat a VW-ről is.
"...Volkswagen brand for example sells 47 in 100 of its vehicles in China..."Fiat sales at their lowest since 1985
Volume fell by 5% compared to 2018, and was the lowest global result since 1985, when the estimated sales totaled 1,250,000 units.fiatgroupworld.com
Tehát ezen sorok után nyugodtam szidhatom azt a VW-t, amit viszont világéletemben utáltam...
Gyorsan hozzátéve, hogy a Fiat tündöklése idején, a hatvanas években a VW bőven megérdemelte volna a bukást...
Hosszú és rögös út vezetett a Volkswagen Golf sikeréhez
Szerencsére nem ezekből a prototípusokból lett az első Golf, olasz formatervezőre is szükség volt a sikerhez.player.huvW ea series - Google-keresés
www.google.com
vW ea 128 - Google-keresés
www.google.com
Leszögezem gyorsan, hogy számos VW konstrukció volt igen megbízható és strapabíró munkaeszközöm (Golf IV és származékai, Superb-ek), s környezetemben rengeteg példány volt a tulajaik teljes megelégedésére.
Ami engem a világból mindig is kiüldözött, az a:
- depresszív, életunt, sótlan belső/külső formatervek (De pl. a Corrado mai napig kifejezetten tetszik)
- az a végtelenül sóher felszereltség politika
- s ezzel együtt a pofátlan árazás
- no meg az az (csak általam beképzelt?) dölyf, amit mindig is éreztem az autószalonjaikban, márkaszervizeikben.
De úgy tűnik, a világ is kezd besokallni a szemléletüket változtatni képtelen hozzáállásuktól...
Szerintem ricsikén kívül más egyéb okok miatt sincs ilyen
FIAT ???
Fehler In Allen Teilen
Egy olyan cégről beszélünk amely a minőség helyet föltalálta a "minőség érzet" fogalmát, amely kb. 5 évig tart, mert akkor elkezd hámlani az autó belülről... XD (Amit meg nem látsz azokról meg ne is beszéljünk)
Egy olyan cégről amely depressziós, fapados vackokat árul prémium árban ugyan ezen logika szerint.
Egy olyan cégről, amely az első generációs Honda Civic lemásolásával (GOLF I) szerzett hírnevet, csak közben azt hazudta, hogy ezt a formát meg kategóriát ők találták fel....
Egy olyan cégről amelynek az a jelmondata, csak így szerényen, hogy "Az autó"
Egy olyan cégről amely lefizette az újságírókat évtizedeken át, hogy a különböző kategóriákra "Póló/Golf/Passat" kategóriaként hivatkozzanak, hogy ezzel is a sosem volt technológiai vezető szerepüket hangsúlyozzák.
Egy olyan cégről amely lefizette az újságírókat azért, hogy az összes összehasonlító tesztet megnyerje a kocsijuk. Ami igen vicces pillanatokat is szült hiszen nem egy cikkben a GOLF például abszolút minőségben is jobb lett az Audinál XD
Egy olyan cégről ami éveken át fikázta a többi dízel gyártót, hogy az ő motorjaiknak kokszosodik a szívócsövük, bezzeg a volkswagennek nem... Aztán kibukott a dízel botrány, hogy azért nem kokszosodik a VW mert a való életben többnyire le van tiltva az EGR szelep XD
Jah, így másnak is menne... Milyen kár, hogy így nem Euro 5/6 a kocsi hanem Euro 0/1 a mért adatok szerint...
Én sajnálom az ott dolgozókat, de szerintem nyugodtan bedőlhet ez a germán szarkupac. Mert megérdemlik!
(Nem ők az első cég, akik önmaguk alatt vágják ki a fát, lásd. az általad említett FIAT vagy akár a Mitsubishi-t is)
A 90-es - 2000-es években a párommal (ööö izé; a nőnemű feleségemmel, ma már ezt is le kell írni...) áhítattal néztük vasárnap délutánonként a VOX tévén az autós műsort Peter Stützer vezetésével.Egy olyan cégről amely lefizette az újságírókat azért, hogy az összes összehasonlító tesztet megnyerje a kocsijuk. Ami igen vicces pillanatokat is szült hiszen nem egy cikkben a GOLF például abszolút minőségben is jobb lett az Audinál XD
Ez tévedés, a trabant licencét vették meg, és azt alakították át.Egy olyan cégről, amely az első generációs Honda Civic lemásolásával (GOLF I) szerzett hírneve
Vitarát ne vegyél mert széthullik.Fiat tipo 1.6 multijet kombi 2017 évj az öcsi most ruházott be egybe. 168 ezer km vette. Megjegyzem az egyik legjobb vétel közt van a használt piacon. Mind a benzines mind a disel.
Fiatal használt 6-8 éves autókban ezeket venném. Mazda, Fiat, Toyota, Honda és Suzuki sx4 cross vagy Vitara..
Ez tévedés, a trabant licencét vették meg, és azt alakították át.
603 as létezet két db propo el is készült belőle. Egyébként 69 ben került volna gyártasba már minden kész lett volna gépek áttalakítasa a párt vezetés jóváhagyása stb....603? Szerintem legenda. Az egy duroplast karosszériás kocsi lett volna.