Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 529
8 276
113
Szóval 1,5 milliárdért nem kellett a Vectron, de 3-4-ért veszünk kb tervasztalról kicci kínait.... Bavó lázár, bravó
Mostanra a vectron is 3-4 mrd lett, egyébkent anno a covid miatt szinte azonal tudtak volna szállítani.
Egyszer volt kutyavásár többször nem lesz..... ego.....csak azért is.....
 
  • Tetszik
Reactions: ms07

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
3 097
16 964
113
Biztos hogy csak mozdony van a szerződésben és a mozdonyokon kìvül semmi màs? Làsd Szerb Raphale beszerzés....
Meg lett szakértve hogy nagyon dràgàn, meg lehùzàs,stb....
Az alpontokban meg olyan potom dolgok vannak mint a Belgràdi reptér teljes rehabilitàciòja - modernizàciòja ( a la Vinci ), vagy a lítium koncessziòk, hulladékkezelési technològiàk, stb...
Csak a szerződés "kosàr" a Raphale neve alatt futott.
Hol lehet megnézni a szerződést?
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
29 873
128 806
113
Biztos hogy csak mozdony van a szerződésben és a mozdonyokon kìvül semmi màs? Làsd Szerb Raphale beszerzés....
Meg lett szakértve hogy nagyon dràgàn, meg lehùzàs,stb....
Az alpontokban meg olyan potom dolgok vannak mint a Belgràdi reptér teljes rehabilitàciòja - modernizàciòja ( a la Vinci ), vagy a lítium koncessziòk, hulladékkezelési technològiàk, stb...
Csak a szerződés "kosàr" a Raphale neve alatt futott.
Hol lehet megnézni a szerződést?
Ebben az országban? :D
300 évre titkos.
 

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
4 671
10 516
113
Valami olyasmire emlékszem, hogy az Alstom egy csomót szívott a budapesti metróval, mert a magyar szabvány szigorúbb, mint az EU-s. Most a kínai mozdonyok nem futhatnak az EU-ban, mert nem ütik meg a szabványokat. Most akkor hogy a pitlébe lettek nálunk hirtelen jövőkép?
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and tonyo

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 094
34 195
113
Valami olyasmire emlékszem, hogy az Alstom egy csomót szívott a budapesti metróval, mert a magyar szabvány szigorúbb, mint az EU-s. Most a kínai mozdonyok nem futhatnak az EU-ban, mert nem ütik meg a szabványokat. Most akkor hogy a pitlébe lettek nálunk hirtelen jövőkép?
A kisebb megkapta az engedélyt pár napja, szerintem hamarosan a nagy is meg fogja kapni
 

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
3 635
12 112
113
Valami olyasmire emlékszem, hogy az Alstom egy csomót szívott a budapesti metróval, mert a magyar szabvány szigorúbb, mint az EU-s. Most a kínai mozdonyok nem futhatnak az EU-ban, mert nem ütik meg a szabványokat. Most akkor hogy a pitlébe lettek nálunk hirtelen jövőkép?
Az engedelyeztetes az euban most is nalunka leg szigorubb de ugy tudja meg kapni hogy a miniszteriumbol kuldenek embert meg nezi ad egy listat mit kell kijavitani higy at menjen es melle kuldunk szakembert akik segitenek, csinalnak egy par ilyet gyors meg nezik es az engedely koadhato ideiglenesen hogy a teszteket meg kezdhessek
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 094
34 195
113
Cél a vasúti járműflotta rendelkezésre állásának javítása
Budapest, 2024. október 31. - Az új tarifarendszernek is köszönhetően ma többen és többet utaznak a MÁV-csoporttal, mint a pandémia előtti – rekordot jelentő – időszakban. Az utas- és utazásszám növekedése ugyanakkor kihívást jelent a gördülőállomány biztosításában. A MÁV-csoport vasúti személyszállító vállalata, a MÁV-START Zrt. ezt a kihívást – a használt és új járművek folyamatban lévő és tervezett beszerzése mellett – a meglévő flotta jobb rendelkezésre állásának biztosításával igyekszik kezelni.
E cél teljesítése érdekében a társaság előzetes piaci konzultáció ír ki „Vasúti járművek rendelkezésre állás alapú karbantartása, nagyjavítása, forgóváz cseréje, balesetes javítása és korszerűsítése” témában.
A piaci kapacitások felmérését célzó konzultáció értéke 950 milliárd forint. Ez keretösszeg, amely a szerződés megkötéstől számított 8 évig biztosíthat fedezetet a járművek teljeskörű karbantartására, nagyjavítására és balesetes járművek javítására.
Az új karbantartási modell eredményeként egy kézben összpontosulhat a MÁV-START által üzemeltetett vasúti járművek fenntartási rendszere, legfőképpen pedig minden járműtípus esetében növekedhet a rendelkezésre álló üzem- és üzletképes járművek mennyisége.
Az előzetes piaci konzultáció nem kötelezi szerződéskötésre a MÁV-csoportot, pénzmozgással nem jár
űhttps://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/elozetes-piaci-konzultaciot-indit-mav-csoport