Úgy hogy stratégiailag kiemelt beruházássá minősítik, oszt jó napot!
Úgy, hogy a CRRC kínai mozdonyok már rég futnak az EU-ban és minőségük jobb mint a nyugatiaké. Például német vasúti mozdonyok, motorvonatok egyre inkább a hulladék kategóriába csúsznak le annyi meghibásodás és minőségi probléma van velük, míg a kínait dicsérik, mert jó minőségű. Jó példa erre az általam is napi szinten használt magyar vasút KISS emeletes motorvonatszériája (svájci!), ahol a bárca napi szintű jelenség az ajtókon, a nem működő vécék dettó, de voltak velük más problémák, egy időben elektromosak is (lerobbantak a vonatok a pályán). Szar ügy, de ez van, Kína lehagyta minőségben Európát a csúcstermékei kapcsán.
Ha jót akarsz, akkor kínait veszel, mert úgy tisztességes áron kapsz minőségi csúcstechnológiát, szemben a méregdrága és hanyatló minőségű nyugati termékekkel. És erre nem válasz a kínait rasszista alapon szidalmazó nyugatbarát propaganda, mert Kína már felzárkózik, hanem lehagyta a Nyugatot és a
óccószárgamajmozás már csak a vesztesek arroganciája. Magyarországnak is fejlett Kínához kell már felzárkóznia, nem a harmadik világhoz lezárkózó Európát követnie. Sem az ipari hanyatlásban, se az amerikai vazallitásban, sem a liberális wokéban. Ha csak a közlekedést nézzük, akkor nincs a világon tisztább, jobb, hatalmasabb és jobban szervezett közlekedési hálózat, mint Kínában. Olyan messzeségben van tőlünk a kínai tömegközlekedés fejlettségben, hogy álmodnunk se érdemes róla jelenleg, csak lehajtott fejjel, teljes engedelmességgel és vég nélküli munkával követnünk a példájukat, hogy egyszer majd nálunk is jobb világ legyen! Olyan, amilyet a kínaiak építenek.
Ha sikerül tartanunk a mostani irányt és együttműködnünk velük, akkor van esélyünk felzárkózni Kínához. Természesen mindig lesz évtizedes elmaradásunk az aktuális Kínától, de ha csak ott tartanánk, ahol Kína tartott tíz éve, már az
magyar csodát jelentene!