Nem erőltetném. Nem tudom miért kell variálni a klasszis 80-as/90-es évek Máv-os mozdony ill. vagon színezésein. Pótcselekvés.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A lényeg, hogy átfessék őket!Kis híján frontálisan ütközött két személyvonat Martonvásárnál, a MÁV vizsgálatot indít
Nem történt baleset, a vizsgálat után fokozatosan helyreáll a forgalom Martonvásár és Tárnok között.telex.hu
előbb utóbb tényleg addig gyökérkednek, amíg nem következik be egy tömegszerencsétlenség.A lényeg, hogy átfessék őket!
Régen is ennyi ilyen necces ügy volt, csak elsikálták, vagy valami változott (pl a melósok jobban túl vannak hajtva?)
Kis híján frontálisan ütközött két személyvonat Martonvásárnál, a MÁV vizsgálatot indít
Nem történt baleset, a vizsgálat után fokozatosan helyreáll a forgalom Martonvásár és Tárnok között.telex.hu
Igazad van, de gondolom, te se a "klasszikus 80-as/90-es évek" ruháját viseled.Nem erőltetném. Nem tudom miért kell variálni a klasszis 80-as/90-es évek Máv-os mozdony ill. vagon színezésein. Pótcselekvés.
Ott is iszonyat emberhiány van és emiatt aki marad szét van hajtva és nagyobb eséllyel hibázik.A lényeg, hogy átfessék őket!
Régen is ennyi ilyen necces ügy volt, csak elsikálták, vagy valami változott (pl a melósok jobban túl vannak hajtva?)
Akiket eddig ismertem motorosokat (nem túl sokat, tehát nem mérvadó) az egy sem zárt pályán próbálta ki a végét, hanem közúton.Szervdonor találkozó:
(Az elsőnek remélem senki sem hisz...)
Egy ismerősöm erasmussal kikerült Ánglusfődre. Ahhoz, hogy kollégiuma lehessen, ánglus tb kellett. Az angol tbhez angol bankszámla kellett, ahoz ánglus tartózkodási hely kellett. És a kör bezárult. De igen, mi vagyunk búrokratikusak...Magyarországon, a Mozaik utcában azonban nem. Éljen az Európába ágyazott Zambia, a mi kicsiny országunk, nagyjából ott is tartunk, csak nálunk már nincs fekete himlő. Ide papír kell, lehetőleg lúdtollal aláírva, még jobb a pergamen és a király pecsétje. Természetesen lóháton, futárral hozva, máshogy nem hiteles. Kétszáz év itt az elmaradás, nem húsz.
Látom, nem olvastad el a cikket:Egy ismerősöm erasmussal kikerült Ánglusfődre. Ahhoz, hogy kollégiuma lehessen, ánglus tb kellett. Az angol tbhez angol bankszámla kellett, ahoz ánglus tartózkodási hely kellett. És a kör bezárult. De igen, mi vagyunk búrokratikusak...
Elírtam: Nem Iránban, hanem Irakban.Látom, nem olvastad el a cikket:
"...De még következett néhány buktató. Például, hogy taxit vizsgáztatni csak befizetett drosztdíj mellett, működő taxiórával, érvényes taxiengedéllyel lehet. Taxiórát azonban csak rendszámra adnak. Rendszámot pedig csak vizsgára..."
Akkor ez miben különb?
(De ez is csak kiragadott idézet volt, érdemes tovább olvasni a megoldásokért)
A magyar bürokráciát (sem) kell áttételesen sem védeni; azzal mi is csak eltakarjuk a szemünket, befogjuk a fülünket.
Így soha nem leszünk különbek.
Csikós fiatalon élt Japánban, Iránban (az apja külügyes volt), azóta munkájának köszönhetően többször beutazta a világot, ezekhez kapcsolódnak a hobbijai, egyáltalán; a nyugati civilizáció és kultúra vívmányainak, eredményeinek a nyertese valahol.
Szándékosan kerülöm a vele való kommunikációmban pl. az ukrán konfliktus témáját, stb.
Mindenesetre látok nála fejlődést; az olaszországi utazásairól írt beszámolóiban (speedzone olvastár) már egy-egy mondat erejéig megemlíti azokat a jelenségeket, amik szerintem jelei a nyugat alkonyának.
Már ez is valami.
A MÁV dolgozók hatékonyság a civil (nyugati) versenypiaci átlaghoz képest jó ha 30% - lehet. Szóval nincs emberhiány, egyszerűen nem hatékony sem a rendszer, sem a dolgozók hozzáállása. Azt azért simán el tudom képzelni, hogy a Honvédségnélgnél hatékonyabb a dolog, azt nem ismerem. De amit láttam eddig a MAV-nál, és láttam a civil versenypiacon, esetleg külföldön, az ezt mutatja. Az okokról könyvet lehetne írni.Ott is iszonyat emberhiány van és emiatt aki marad szét van hajtva és nagyobb eséllyel hibázik.