Leköpni a karbantartót? Az igen.
A videókon több olyan felvétel van, ahol a sofőr gyakorlatilag nem figyelte az utat.
Az elején, de a csúcs, 3:09-nél a kamion. Eszem megáll bazmeg...
4:24
Az összes ilyen embertől most azonnal bevonva a jogsi.
Nem vesz észére egy kamion méretű cuccot? Mi a faszt keres az úton...?
5:24
Nem kampány kell ide, hanem, vérfürdő. A kamerafelvételek alapján bevonni jogsikat.
Meddig kell még várni a kormány részétről bazmeg, hogy cselekedjen...?
Két hét alatt rendet teszünk ugye?
Jah, persze. A kozlekedési morál 5+ éve kőként zuhan, reakció rá meg a kibasztott nagy semmi...
8:09
Innentől az összes delikvenstől elvehető a jogsi.
Simán, hosszú évekre.
Antwerpen-ben voltunk kint a kikötő mellett van a telephely. Van egy bevezető út a kamionoknak, 30km/h-val lehet menni. Eleve, úgy mehetsz be a helyszínre, hogy kapsz egy 5 perces munkavédelmi oktatást - ebben felhívják a figyelmet, hogy 30km/h-val mész végig, mert üzemek vannak, bárhol lehet riasztás és az embereknek menekülnie kell. Ha riasztás van, akkor teherautó megáll, motor leáll és te is menekülsz.
Fent voltunk hőkezelést ellenőrizni, amikor a mellettünk lévő blokkban beindult a világ összes szirénája, szóval menekülés - át az úton, mivel a szélirány azt tette egyedül lehetővé. Saccra 150-200 ember fut, erre balról jött egy őrült kamionnal, dudál, az orrunk előtt nyélgázzal elhúzott, pár méterrel feljebb meg elsodort egy mentési irányítót majd később nem sok hiányzott, hogy leszedje a vonulós tűzoltókat. Emberünk nem zavartatta magát, majd beállt konténerterminál elé. Addigra odaértek az őrszolgálattól, kiparancsolták a kamionból, majd jöttek a zsaruk és bilincsben ült be a rendőrautóba.
Mindezt úgy, hogy előtte kapott munkavédelmi oktatást - benne a 30km/h-val, aláírta, folyamatosan villogtak a szirénák/veszélyt jelző táblák.
Bent is utálok közlekedni. Jön a baszott nagy kamionnal, egyik kezében a telefon - mert abban az üzemvárosban nem egyszerű tájékozódni, a kormányon a papírok és közben vezet. A kamion fülkéjéből semmit se látni. Mi bringával közlekedünk - hiába van 9 belső buszvonal, 35000 saját meg 18000 külsős ember azért közlekedik - többnyire bringával. Van egy csomó önvezető konténerkocsi, a fél világ felállványozva és befóliózva - szóval alig látsz be valamit és minden kereszteződés jobbkezes, plusz az önvezetőnek elsőbbsége van. Átmegy évi 400000 konténer. Ma elmész az A úton, holnap nincs A út, mert éjjel kirakták a kénsavgyár következő fázisát (20 konténer, 5 hőcserélő, 2 kazán, egyedül a mentő és tűzoltó haladhat át) és lezárva. Balra nem kerülhetsz, mert elsődleges mentési útvonal, mész még egyet balra, oda meg nem férsz be, mert ott is építkezés van, szóval megy a tili-toli a kamionnal.
Hetente hagynak potyognak le állványelemek az autókról, mert nyomja a telefont, szemből meg jön a kamion, rakományt rögzíteni meg luxus.