A bíróságot is pofánvágnám, aki az ítéletet hozta, mert pl. a zajnál képesek voltak kihozni azt, hogy nőni fog, amikor:
- új pálya, csendesebb
- végig zajvédelem lesz a vonal mentén, ahol most sok helyen nulla
- minden nyílászárót cserélnek
A fenti kommentért is vastagon lehetne perelni, mert kurvára nem teherforgalmi korridor épül.
A teherforgalom mehet ma is éjszaka 0 többle beruházásessal. A menetrend alapú tervezés outputja a vágányok, száma, amit a személyforgalom indokol, mert már ma elfogyott a kapacitás.
Ami miatt amúgy a jelenlegi teherforgalom mellett azt jelentené, hogy éjszaka nem is lesz teherforgalom. Még kisebb zaj.
A bíróság meg a zajra is hivatkozott.
A magyar bíróságokra kb. a kretén jelző, a legenyhébb, amit tudok mondani.
Lásd fent. Két motoros gyorshajtásos, balesetes esete, TÖK UGYANAZ, és egyszer felmentik az autóst, egyszer meg felfüggesztett letöltendő.
Hát bazdmeg, erre nem tudom mit kéne mondani.