Régi vágyam teljesül ez év augusztusában...........TGV Paris-Nizza. 1. class....hu de várom!!!! ....Már csak a Shinkánsen marad..
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Májustól új korszak nyílik a közösségi közlekedésben - magyarvasut.hu
Elsősorban a hazai üzemekre építene a kormány az elkövetkező években a MÁV-HÉV, a GYSEV és a MÁV-START járműflottájának megújításakor – mondta a Magyar Vasútnak Mosóczi László.magyarvasut.hu
egy hónap súlyos ejnyebenye, és némi csúnyánnézés kinéz neki.Segítség helyett csak telefonált a Keletinél történt tömegbaleset okozója - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.www.origo.hu
Ez a valóság, nem az itthoni vonatgyártás/mozdonygyártás. És ahol ott az új pálya, oda is megjön a jó öreg Szili/Csörgő, és gyorsan megtízszerezi a pályahibák nagyságát, mert nekik már csak ez a szokásuk a szer rugózásukkal.
És igazából a Magyar Államvasutak gerince a Szili, mind a mai napig (azt vajon hányan tudják, mikor a régi nagy magyar/szovjet ipart dicsérik hogy a Szili-hez hasonló mozdonyt nem tudtak kifejleszteni a hatvanas évek végén, és egy francia/német tervet vettünk meg, és hogy az első mozdonyok nem is itthon készültek hanem Essenben?-frászt nem voltunk már akkor is lemaradva)
Nekem azt mesélték hogy a szovjet ipart megkeresték hogy vennék pár száz mozdonyt, és az volt a válasz hogy nekik nem megy. Passz, lehet hogy ilyen kis tételért nem hajoltak le.Szovjetek 1963-tól sorozatban gyártottak szilícium egyenirányítós mozdonyokat....
Mondjuk kevésbé zörögnek, mint a mieink
Szerintem is a kormàny hibás, mert a sok bunkó nem tud civillizáltan közlekedni. Ez teljesen egyértelmű!A katasztrofális közúti közlekedési morál és az állam ignoranciája Európa egyik legveszélyesebbjévé teszi a magyar utakat | G7 - Gazdasági sztorik érthetően
A csapnivaló közlekedési morál és a kormányzati közlekedésbiztonsági politika szinte teljes hiánya is felelős a hazai utakon a balkáni és posztszovjet viszonyokért.g7.hu
A kormány is hibás, egyik releváns manifesztációján, a rendőrségen keresztül.Szerintem is a kormàny hibás, mert a sok bunkó nem tud civillizáltan közlekedni. Ez teljesen egyértelmű!
Nekem azt mesélték hogy a szovjet ipart megkeresték hogy vennék pár száz mozdonyt, és az volt a válasz hogy nekik nem megy. Passz, lehet hogy ilyen kis tételért nem hajoltak le.
De a Szili sokkal szebb mint ez a VL60.
Csőd ez a város a kretén liberális mentalitás miatt gazdaságilag és ahogy linkelted, az élet minden területén.Így merjen kimenni az ember az utakra?!
Mert csak én, én, én!
Félelem és reszketés a Rottenbillertől a Blaháig!
Remélem letöltendőt kapnak.
Pesten a biciklisek többsége vazzeg Oblivion NPC szintet sem érik el, pedig azok scripteléséhez sem kell sok energia. Múlt héten az egyik a József Attilán slattyogott büszkén a belső sávban az egyik turistabusz előtt, miközben ott volt a kijelölt sávja csak nem bírta renderelni. Cserébe a rolleres/ülő rolleres turisták még náluk is rosszabbak, azok dzsihád Ali módjára tolják 0 helyzetfelismerésselÍgy merjen kimenni az ember az utakra?!
Mert csak én, én, én!
Félelem és reszketés a Rottenbillertől a Blaháig!
Remélem letöltendőt kapnak.
Pesten a biciklisek többsége vazzeg Oblivion NPC szintet sem érik el, pedig azok scripteléséhez sem kell sok energia. Múlt héten az egyik a József Attilán slattyogott büszkén a belső sávban az egyik turistabusz előtt, miközben ott volt a kijelölt sávja csak nem bírta renderelni. Cserébe a rolleres/ülő rolleres turisták még náluk is rosszabbak, azok dzsihád Ali módjára tolják 0 helyzetfelismeréssel
Mikor szökőévente egyszer valami perverzió folytán miatt arra vetemedek, hogy Wolt-on rendelek magamnak kaját, sikeresen mindig embertelen balfasz indiaiakat kapok ki. Konkrétan azt sem értem ezek hogyan bírnak életben maradni, mikor tájékozódási képességük 0, az angoljuk az egy telefonba beeresztett fingról készült távirat hangoskönyve szintjén van és tényleg Oblivion szint. Egyszer vagy 20 percet kellett magyarázzak telefonon neki, hogy merre vagyok, miközben még a kapualjba is kimentem, de sikeresen úgy is eltévedtvagy honnan a világ segglyukából szakajtották őket (csomó migráns kinézetű), de hogy állatira kell rájuk figyelni, az egészen biztos. Ész nélkül közlekednek, ami szerintem a legveszélyesebb.