Cunci az a "bajom" vele....hogy
1.Ronda ,mint a dög...nekem másnak nem...de leszarom
2.Hatótávpara...(Makó-Szentendre töltés nélkül nem megy)..........Városinak jó az se érdekel
3.Nem szeretek 120-l menni.....még kevesebb hatótáv...........
4.fizikai gombok totális hiánya.......
5.No carplay....
6.már ezt se töltöd ingyé a Csárdzseren
7.a szappan formát már a börtönben sem szeretik
Viccet félre téve........nekem abszolúlt nem való nem az én életvitelemhez való
A “vicces” dolgokra pontokba szedve nem reagálnék, mert nagyrészt szubjektív dolgok. Másrészt azért, mert neked a mindennapi életben nem felel meg az életviteled miatt attól még a Tesla nem szar, hiszen egy Polestar 2 vagy BYD sem felelne meg.
A 6. pontnál egyébként tévedsz. A Model S tulajok továbbra is ingyen töltenek. Sőt pár évente van akció, hogy aki S tulaj és másik új modellt szeretne az átviheti a Model S Lifetime ingyen töltését az új bármilyen modellre. Utoljára ez most 2023-ban ha jól emlékszem.
1. Igénytelen fos belső
2. Borzasztó összeszerelési minőség (csálén állnak a lemezek, leesett a hátsó ragasztott spoiler stb....)
3. Belül kong, mint egy wartburg. Nagyon szar a zajszigetelése. E miatt komoly a gördülési zaja.
4. Lényegében nincsenek fizikai gombok
5. Idióta kilincsek
Most röviden ennyi jutott eszembe. Főleg a modell S-el kerültem közelebbi kapcsolatba, mert az van ismerősnek is. Annyi pénzért amibe kerül egy határ szar az egész. Szerintem.
1. Nem igénytelen, csak amerikai. Egyrészt. Vagyis annál egy fokkal jobb. De ha ültél Mustangba vagy bármi amerikaiba, akkor látod. A másrészt lentebb fejtem majd ki.
2. Én ilyennel nem találkoztam, hogy őszinte legyek egyik modellnél sem. Nem kétlem, de azért felszaladt a szemöldököm.
3. Hát ezt a kongást sem annyira vettem észre, a gördülési meg szerintem semmivel nem szarabb, mint egy azonos korú ilyen kategóriájú autónál, amin 19-és meg 20-as kerekek vannak 235 vagy még szélesebb gumikkal.
4. Lényegében ez ugye nem hiba vagy teszi szarabbá, csak neked és másoknak problémás. Szubjektív dolog.
5. Igen, de ez azóta más autóknál is előjött ez a stílus és megint csak írnám rá, hogy kinek mi…
Hirtelen azt mondom, hogy valahol 35-40 ezer km között lehet amit levezettem a különböző modellekkel mindenféle időben. Szóval relatív nem kevés. Egyetlen alkalommal sem volt hiba vagy olyan hogy összeszarta magát valamelyik -más autókról ezt nem mondhatom el. 2 alkalommal volt, hogy nem tudtam átvenni az autót és ott kellett hagynom, mert se kinyitni nem tudtuk sem életre kelteni. Szóval ezt nem nevezném rossznak.
Szerintem a probléma, hogy a Teslát és magát az egész jelenséget nem helyén kezelitek és nem vesztek dolgokat figyelembe. Például a minőség. A 2014-es az első szériás Model S, tehát azon kívül, hogy amerikai igényességű az összerakása ne mostani autókkal kezdjük már hasonlítani, hanem tegyük egy szintén 2014-2016 közötti mellé a polcra. Plusz ami még fontosabb és mindenki elfelejti, hogy cirka 10 éve kezdett el a Tesla autót gyártani a semmiből. Gondolod egy japán vagy német márka különben tudott volna produkálni a nulláról? Több évtizede autókat gyártó márkák autóit veszed/veszitek alapul, de azt már nem látjátok, hogy szinte nincs olyan év, hogy ezek az évtizedek óta gyártók ne hívnának vissza tízezrével autókat, mert valamit elbasztak. Teslanál mennyi ilyen is volt cirka 10 év gyártási tapasztalattal? Aztán említeném, hogy más gyártók évtizedes tapasztalatokkal dolgoznak úgy, hogy ezen idők alatt mérnökök tucatjai foglalkoztak csak a belső terek anyagainak illesztésével, egy német márkáknál csak azon fél tucat mérnök dolgozik, hogy milyen hangja legyen amikor a paraszt becsukja az A8 ajtaját… sok évtizedes előnye és tapasztalata van kb. minden gyártónak a Teslaval szemben és mégis tudtak egy ilyet csinálni úgy, hogy lenyomja az összes nyugati csodát, és a kínaiak most jutottak el oda, hogy a BYD-vel fel tudják venni a versenyt a Tesla ellenében. Szóval nem azt mondom szeresd vagy csodáld, hogy milyen szuper valami, de a kritikák megfogalmazásánál ezeket illendő figyelembe venni. És azért van 8 év garancia az akksira, hajtásra… gyerekek a többi e-nél mennyi van???
Ps. Örülök, hogy a buksin nem akadtál el, nem degradálónak szántam.