Amikor késő este elolvastam a hozzászólásod, akkor elkezdett megfogalmazódni bennem egy szociológiai monográfia "miskolci kórházi orvosok, főorvosok és orvosbárók autóvásárlási és használati szokásai az elmúlt 33 évben" címmel.
.
.
De már elmúlt.
De külön kívánságra megírom színes sztorikkal, ezt vegyétek fenyegetésnek!
Úgy hogy csak kurtán.
Az orvosbáróknak (mint külön kategória) általában két - felső polcos - autója szokott lenni (e kies vidéken MB ML, E cabrio, EQS, stb. Audi Q8, X5-6, Mustang, Tuareg, Lexus LC, meg mások, amik nekem felső polcosak (CX-60, IONIQ 5) , de nektek lehet, hogy nem....
A múltkor csíptem el egy beszélgetésfoszlányt, hogy Hyundai-t 30%-os orvoskedvezménnyel vett apu...
Az asszonynak Q5-öt, meg kategóriatársait,
mert az biztonságos, a gyerekeknek meg 1-es BMW-t, MINI-t, 500 Fiatot, MX-5-öt, ilyesmit.
A hálapénz betiltásáig reggeltől orrvérzésig műtöttek, meg szakrendeltek - mert azokból volt
málna közvetve
, újabban meg a kórházban lazaság - szigorúan tekintettel az intézményi teljesítményvolumen korlátra - délután meg folytatás a magánegészségügyben...
Így mozgás leginkább a városon belül, ami itt egy nap így max. 30 kilométer.
Hétvégenként asszonnyal vagy a szeretővel valahova az országon belül, no meg Ferihegyre...
S erre van min. két autó.
Tehát kevés km/év/autó.
S ők nem használt autót vesznek visszatekert órával és nem 15 éves korában adják el, hanem legkésőbb a gari lejárta előtt.
Na ezért nincs turbó probléma ebben a körben...