Mercedes-Benz 500SEC (1988) használt teszt. Szuper az autó és a teszt is:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem a te hibád, a cikk íróé, de a Villány-Mohács az a 65ös vonal. A 66 az a Villány- Magyarbóly.Baljós árnyak: kísértet járja be az országot, a módváltás 2.0 kísértet...
Nyolc mellékvonal jövője vált kérdésessé, járműhiányra hivatkozva a szaktárca a vonat helyett a Volán autóbuszaival oldaná meg a közlekedést.  ...iho.hu
„Miniszter Úr világosan kifejezte számunkra, hogy ő örülne, ha a Volán autóbuszaival ki lehetne váltani pár vonalon a vasúti közlekedést. (Módváltás 2.0)”
A levél az elrendelt utasszámlást a mellékvonali dízel motorvonatok, azaz a Bz-k hiányával indokolja, de Mohács felé például Desirók is járnak.
Az alábbi vonalakról van szó:
Az érintett vasútvonalakon április 15-én indul, és június 15-ig tart az utasszámlálás.
- 4. sz. vasútvonal (Nyergesújfalu–Komárom)
- 14. sz. vasútvonal (Pápa–Csorna)
- 23. sz. vasútvonal (Zalaegerszeg–Rédics) – itt a GYSEV a szolgáltató, és jobbára 5047 sorozatú motorkocsik (Berényik) viszik az utasokat
- 35. sz. vasútvonal (Siófok–Kaposvár)
- 66. sz. vasútvonal (Villány–Mohács)
- 94. sz. vasútvonal (Sajóecseg–Tornanádaska)
- 106. sz. vasútvonal (Sáránd–Nagykereki) – itt meg tavaly nyáron volt pályafelújítás
- 127. sz. vasútvonal (Gyoma–Szeghalom)
A szándék tehát egyértelmű, a vasúti személyszállítás leállítása, a Módváltás 2.0 elnevezés is ezt jelzi. Az időzítés se lehet véletlen. Noha a tavaly augusztusban bezárt tíz mellékvonal ügye nem váltott ki országos ellenállást, azért a június 9-i önkormányzati választásba nyilván nem akarnak belezavarni, így a Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztérium a választás utánra időzíti a bezárásokat.
Hát ez nagyon meleg. Két retardált rendőr egy autóban meg ez a valaminek látszó bármi a kevés IQ-jával és a “gyalogos vagyok azt csinálok amit akarok dumájával”… biztos bekopogtam volna az illetékes rendőrségre, hogy a váltásparancsnok véleményét megkérdezzem…
"...Az incidens nyomán kiderült, hogy a Cybertruck használati útmutatójában – sok más furcsaságon kívül – az is szerepel, ne mossuk le az autót, ha azt közvetlen napfény éri, és akkor sem, ha előtte huzamosabb ideig a szabadban használtuk. A mosásból eredő károkat ráadásul nem javítják garanciálisan, ha a mosás előtt nem aktiválták az autómosó üzemmódot..."
Mi lenne? Semmi, le van sárgára fóliáztatva, taxinak veszi mindenki!"...Az incidens nyomán kiderült, hogy a Cybertruck használati útmutatójában – sok más furcsaságon kívül – az is szerepel, ne mossuk le az autót, ha azt közvetlen napfény éri, és akkor sem, ha előtte huzamosabb ideig a szabadban használtuk. A mosásból eredő károkat ráadásul nem javítják garanciálisan, ha a mosás előtt nem aktiválták az autómosó üzemmódot..."
Már a mosást sem bírja a Tesla dívája – Vezess
www.vezess.hu
S mi van, ha jön egy hirtelen nyári zápor/zivatar!?
Nem egészen. Ezek értelmetlenségek. Különösen a főleg európai piacra termelő Fiat esetén. Ezek a Tesla Cybertruck utánérzései. Amit szódával elvisel az amerikai piac, de nem véletlenül nem hozzák Európába.Na megjött a modern kor fiat multipája....
Négy új autóval tervez piacra lépni a Fiat
A Fiat palettája eléggé elkezdett kiöregedni, így mindenképpen lépnie kell az olasz gyártónak ez ügyben. Most be is mutattak négy olyan koncepciót, melyek nemsokára a Fiatok legújabb generációját jelentik majd.www.autostart.hu
iszonyatos az amerikai meg ázsiai "esztétika" begyűrűzése.Na megjött a modern kor fiat multipája....
Négy új autóval tervez piacra lépni a Fiat
A Fiat palettája eléggé elkezdett kiöregedni, így mindenképpen lépnie kell az olasz gyártónak ez ügyben. Most be is mutattak négy olyan koncepciót, melyek nemsokára a Fiatok legújabb generációját jelentik majd.www.autostart.hu
Szerintem a német gyártók továbbra is öntik/öntenék a piacra a szedánokat a kicsitől a nagyig, csak a kereslet a divat és az átalakult életvitel egyszerűen megváltozott. És míg Mercedes a CLA, C, és E osztályokba továbbra is gyártja, ahogy az Audi az A3, A4, A6-ból szintén, a is BMW is tolja a 3-as, 4-es és 5-ösben eközben már a Seat, Opel, Ford palettájáról elkopik lassan. Egyszerűen ez utóbbi gyártók típusait vásárlók álltak át más típusokra vagy gyártókra.A jó öreg Camry, lassan az utulsó mohikán, ha igazi középkategóriás (nagy)szedánt akarsz venni a SUVozás helyett, hiszen a klasszikus Passat, Mondeo, Mazda 6, Accord, Optima kimúlt vagy hamarosan kimúlik, legalábbis EurópábanX a Giulia és az 508 kerekítési hiba, minden nagy gyártó szinte kizárólag SUV-ot önt a nyakadba.
Szokatlanul a Toyotától még csak nem is néz ki szarul, a műszaki tartalmat meg majdnem felesleges boncolgatni, hiszen golyóálló, Amerika evtizedek óta egyik letközkedveltebb autója.
Európában ilyet mástól nem kapsz
Bemutató: Toyota Camry – 2025. - Találj még egy full hibrid új, nem prémium szedánt Európában. Nem fog menni.totalcar.hu
Szerintem a német gyártók továbbra is öntik/öntenék a piacra a szedánokat a kicsitől a nagyig, csak a kereslet a divat és az átalakult életvitel egyszerűen megváltozott. És míg Mercedes a CLA, C, és E osztályokba továbbra is gyártja, ahogy az Audi az A3, A4, A6-ból szintén, a is BMW is tolja a 3-as, 4-es és 5-ösben eközben már a Seat, Opel, Ford palettájáról elkopik lassan. Egyszerűen ez utóbbi gyártók típusait vásárlók álltak át más típusokra vagy gyártókra.
És pl. az Audi A3-at nem érte el? 1996-tól 2012-így nem gyártották szedánba, azóta viszont öntik a piacra és a módosabb országokban szépen tarol is. Az ős A4-et, A6-ot nem érte el? A 3-as BMW-t? 2013 januártól indult a 4-es az F32-vel és bár a 4 ajtós Gran Coupe néven fut, de bizony Sedan csak parasztvakító néven.Ez nem piaci folyamat, hanem EU-s szabályozással elért.
Ezt a 3 gyárt nem érte el az EU-s szabályozás? Évtizedek óta gyártják a szedán formájú autóikat százezer számra. Én azt gondolom, hogy az Opel, Peugeot, Ford alól elfogyott a kereslet és az ezeket vásárlók vagy átpártoltak egyéb típusokra vagy teljesen más márkákra, pl Kia, Hyundai. A fenti 3 német gyártónál viszont nem, mert komoly igény van rá továbbra is.
A fenti 3 német gyártónál viszont nem, mert komoly igény van rá továbbra is.
Igen, van igazság abban amit írsz és valóban lehet vagy van ilyen oka, hogy náluk továbbra is jól mennek a szedánok. Viszont érdekes, hogy mind a 3 márka már a legkisebbtől a legnagyobbig kínál SUV formájú, adottságú típusokat Mercedes GLA, GLC, GLE, BMW X1-től, Audi a Q1-től végig és mégis pörögnek a szedánok. Szemben az “átlagjóska” márkáknál -én legalábbis így tapasztalom- ezek a divat SUV formák kifogták a szedánok vitorlájából a szelet és átpártolt a célközönség. Ahogy írtam is további nagy részük mindenféle KIA és Hyundai modellekre váltott, ami a minőséget, garancia időt tekintve meg is értek.Audi, Mercedes, BMW. Ezek a prémium kategóriára (árszabásban, csicsában mindenképp) pozicionált gyártók, lsd. Audi a VW cégcsoporton belül. Ezek soha nem voltak / lesznek átlagos tömegtermékek, mint pl. általám említett "átlagjóska" típusok, amik egyébként érdekes módon mindenhol máshol köszönik szépen, megvannak és nagyon jól teljesítenek.
A klasszikus szedánformára van igény, de itt egyre inkább a sport / prémium szintet fogja jelenteni, ott lesz elérhető, miközben az átlagember számára elérhető árkategóriákból lassan kikopik, az alacsony árréssel, nagy volumennel operáló gyártók pedigt nem fogják erőltetni az itteni forgalmazást. Lásd pl. német vonalon, a VW csoportban a középkategóriás Passat gyártását beszűntetik, pedig mondjuk úgy sok a közös az Audival - hajtáslánc, alváz stb., persze az Audi cégcsoporton belül feljebb van pozícionálva. Csak az van, hogy amilyen agybajt az EU-ban előírnak teljesíteni, azt egy bizonyos árszint alatt már nem lehet értelmes haszonnal. Ott a SUV-divat is, azért valamiért el lehet kérni most többet, abba bele fog férni.
Németországban, a prémiumkategóriában.