Pupákoknak...meg pupakilláknak...
Amikor lemerül az akksi, és azzal a tejfölöspohár méretű kormánnyal kell tekerni a 3 tonnás vas kerekeit, szervó nélkül
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pupákoknak...meg pupakilláknak...
Meg mehet a Subidubidooooooo.Amikor lemerül az akksi, és azzal a tejfölöspohár méretű kormánnyal kell tekerni a 3 tonnás vas kerekeit, szervó nélkül
Amikor lemerül az akksi, és azzal a tejfölöspohár méretű kormánnyal kell tekerni a 3 tonnás vas kerekeit, szervó nélkül
Bármi kicsit is sportosabb kormányú kocsiban ugyanez van, széles gumik, mondjuk kb. 3,5 fordultat kopptól koppig. Nem IFA-k ezek már a tekerőgombbal, hogy gyorsan tudd a 10 fordulatot beletekerni...Amikor lemerül az akksi, és azzal a tejfölöspohár méretű kormánnyal kell tekerni a 3 tonnás vas kerekeit, szervó nélkül
Ez egy cikk a témában:
A magyar vasútijárműgyártás legendái – a Samu
Épp idén harminc éve, hogy megjelentek a magyar vaspályákon az első és azóta is utolsó Intercity motorvonatok.totalcar.hu
Kiírták a pesti fonódó II. előkészítésének tenderét - Indulhat a Nyugati felüljárójának bontásának, a Nyugati aluljáró felújításának tervezése
Növelt zöldterületek, összefüggő kerékpáros infrastruktúra - kiírták a pályázatot a pesti fonódó villamoshálózat II. ütemének tervezésére.magyarepitok.hu
A Hernyót de szerettem. Kétezres évek közepén azzal jártam Fótra a csajomhoz.Ez meg a párja:
A magyar vasútijárműgyártás legendái – a Hernyó
A MÁV-on belüli nagy viták alaposan késleltették a Hernyó megszületését, végül mégis beváltak a vasúttársaság első villamos motorvonatai.totalcar.hu
Cserébe akkora dugók lesznek mind a bontás alatt, mind utána, hogy az embertelen. Nem véletlenül épült azért az meg már az átkosban és ha már elbontják, akkor legalább egy aluljárót építenének a helyére, mert a felszíni kereszteződés az egyszerűen nem tud ekkora forgalmat elvezetni. Margit hídnak/onnan érkező közúti forgalom, a körúti villamosok, most akkor a meghosszabbított 14-es villamos keresztezi majd a lényegében egyedüli észak-déli artériaként fennmaradó Bajcsy-Váci folyosót, miután szépen szétbasszák a rakpartot isIdeje volt már. A Keleti előttit is lehetne.
Cserébe akkora dugók lesznek mind a bontás alatt, mind utána, hogy az embertelen. Nem véletlenül épült azért az meg már az átkosban és ha már elbontják, akkor legalább egy aluljárót építenének a helyére, mert a felszíni kereszteződés az egyszerűen nem tud ekkora forgalmat elvezetni. Margit hídnak/onnan érkező közúti forgalom, a körúti villamosok, most akkor a meghosszabbított 14-es villamos keresztezi majd a lényegében egyedüli észak-déli artériaként fennmaradó Bajcsy-Váci folyosót, miután szépen szétbasszák a rakpartot is
Lehet nem szép a felüljáró, de nagyon is hasznos
Zárjuk le a belvárost! Télleg a Karigerivel mi van?Cserébe akkora dugók lesznek mind a bontás alatt, mind utána, hogy az embertelen. Nem véletlenül épült azért az meg már az átkosban és ha már elbontják, akkor legalább egy aluljárót építenének a helyére, mert a felszíni kereszteződés az egyszerűen nem tud ekkora forgalmat elvezetni. Margit hídnak/onnan érkező közúti forgalom, a körúti villamosok, most akkor a meghosszabbított 14-es villamos keresztezi majd a lényegében egyedüli észak-déli artériaként fennmaradó Bajcsy-Váci folyosót, miután szépen szétbasszák a rakpartot is
Lehet nem szép a felüljáró, de nagyon is hasznos
Mert akkoriban az volt a divat, hogy városi autópályákat építsenek.Cserébe akkora dugók lesznek mind a bontás alatt, mind utána, hogy az embertelen. Nem véletlenül épült azért az meg már az átkosban és ha már elbontják, akkor legalább egy aluljárót építenének a helyére, mert a felszíni kereszteződés az egyszerűen nem tud ekkora forgalmat elvezetni. Margit hídnak/onnan érkező közúti forgalom, a körúti villamosok, most akkor a meghosszabbított 14-es villamos keresztezi majd a lényegében egyedüli észak-déli artériaként fennmaradó Bajcsy-Váci folyosót, miután szépen szétbasszák a rakpartot is
Lehet nem szép a felüljáró, de nagyon is hasznos
Cserébe akkora dugók lesznek mind a bontás alatt, mind utána, hogy az embertelen. Nem véletlenül épült azért az meg már az átkosban és ha már elbontják, akkor legalább egy aluljárót építenének a helyére, mert a felszíni kereszteződés az egyszerűen nem tud ekkora forgalmat elvezetni. Margit hídnak/onnan érkező közúti forgalom, a körúti villamosok, most akkor a meghosszabbított 14-es villamos keresztezi majd a lényegében egyedüli észak-déli artériaként fennmaradó Bajcsy-Váci folyosót, miután szépen szétbasszák a rakpartot is
Mert akkoriban az volt a divat, hogy városi autópályákat építsenek.
Lehet tömegközlekedni, de még jobban ajánlom a kerékpárt.
Persze P+R parkolókra nagy szükség lenne, de az sem állapot ami mostmár folyamatosan van a városban.
Ti. állandósult dugók. Mindig. Mindenhol.
Az menjen be a belvárosba, akinek dolga is van, ne az ingázók és az átmenő forgalom.
Annyit meg már tegyünk a kiba környezetünkért, hogy kis távolságokra nem ülünk autóba csak ha muszáj.
jaja, persze. MindenkiImádom, hogy úgy csináltok, mintha az emberek unalmukban autókáznának a városban...
Ilyen üzemanyag és egyéb költségek mellet, hidd el, mindenki jó okkal ül a kocsiban.
Intézményekbe, irodákba, hivatalokba, étterembe miért is nem tudsz menni bkv-val, bringával?No de akkor ki kell vágni a belvárosból mindent; hivatalokat, intézményeket, kórházakat, de a boltokat, szolgáltatókat, egészségügyi intézményeket, éttermeket, kávézókat, szállodákat is, mondom mindent, ami autóforgalmat generál és igényel (ezek logisztikája).
Amikor a múlt évtizedben a miskolci kórházak dolgait intéztem Budapesten, akkor látszott meg , hogy a napi (13-16) címeim fele gyakorlatilag a belvárosban van; minisztériumok, Számvevőszék, ÁEEK Horánszky utca...klinikák, laborok, Dorottya utcai patika (ott egy élmény parkolni...), merthogy bizonyos egyedi gyógyszereket az egész országban csak ott lehet beszerezni - igen, a kórházaknak is...
Aztán a műszerszervizek, orvostechnikai cégek stb., pl. Liliom utca:
Nesze neked parkolás egy hosszú tengelytávú mikrobusszal.
Aztán ha nem volt szerencséd, kutyagolhattál tömegben, kerülgetve a belpesti gyalogosokat, kerékpárosokat, rollereseket, cipelve utcákon át a a csomagokat; műszereket, vizsgálati anyagokat (pl. HIV-es vért kommersz hűtőtáskában), emberi agyat diszperzites vödörben (igen; jól olvastad, egyszer az is volt, még az kellett volna, hogy egy vércsivava kiborítsa a kezemből)
Az volt a stratégiám, hogy a belvárosi címeket 10 és 13 óra között jártam be, s előtte és utána óramutató járásának megegyezően a Nagykörúton kívüli részeket, meg a város agglomerációját.
...már ha a címeknek ezek az idősávok megfeleltek...
Szóval ki kell vágni mindent, maradjanak csak a kerékpáros kézműves burgeresek, meg a Hell/Xixo latte automaták oszt' jónapot!
A minisztériumok, hivatalok, a Karmelita menjenek a külső kerületekbe - még mindig van elég lepukkant telephely irodaházakkal - meg a vidéki városokba!
De utána ne legyen ám sírás, mint lett Miskolcon, hogy belvárosban semmi vállalkozás nem él meg, mert elkerülik az autók, s mivel a beszállítók sem tudnak behajtani, ezért nem is vállalnak beszállítást, s végül eltűnt az élet a belvárosból!
Nahát ki hitte vóna', hogy így lesz!
Így lett, oszt' helló Kitty.
Intézményekbe, irodákba, hivatalokba, étterembe miért is nem tudsz menni bkv-val, bringával?
Na majd viszem a szívbeteg anyámat kórházba vagy akárhova BKV-val esetleg bicajjal a csomagtartón. Igazi életképességi vizsgálat lesz (vagy belehal, vagy nem)...Intézményekbe, irodákba, hivatalokba, étterembe miért is nem tudsz menni bkv-val, bringával?
Talán kisebb dugó lenne és nem órákig kellene parkolót sem keresni ha csak az áru-, személyszállítók, helyi lakosok stb autókázna.