Igen. De ebben az is benne van, , hogy amíg az Opel Astra F-nél egy csomó mindent meg tudtam bütykölni, akucsere vagy izzócsere röhelyesen egyszerű volt, addig a Toyota Avensis esetén már mind kettő rázós volt, a mostani Hondánál meg már meg se bírtam csinálni egyiket se! Húgomék Ford Mondeójáról nem is beszélve, ahol a komplett első lökhárítót le kell szedni az izzó cseréhez...
Szóval vagy én lettem bénább, vagy a gyártók szándékosan úgy tervezik az autókat, hogy véletlenül se nyúljál hozzá
De az nem dájcse prémium , amiben gari időn belül is te fizetsz 700,000 ezret egy kábelcseréjért, miközben ők gyártották le szarul az autót.... A belülről hámló, rendszeresen motor+váltó hibás audik, a random elégő BMW-k, és a szétpotyogó mercik azok prémium autók!
De ha egy Renault vagy Fiat ugyan ezt teszi akkor az "bezzeg szar francia/olasz".
Régebben a BMW konfigurátorban ki volt írva, hogy szánalmas 2 év 100,000 km garit adnak egy 7-es BMW-re. Azt ha többet akarsz fizess milliókat XD
Most például a konfigurálás végén már kiírva se látom, hogy milyen garanciával árulják őket
Ezzel szemben most nézem neten, hogy egy "szar" Renault Clióra 3 év kilométer korlátozás nélküli szavatosság és 5 év 100,000 km garanciát adnak. Ha adsz nekik kemény 345,000 Ft-ot, akkor ez 7 év és 200,000 km garancia
Remélem érzitek mi a gond