Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
. . . . Blaty . . . .
Gyerekkoromban volt egy ilyen dobozos 452-es fateromnak. Évszámot ne kérdezzetek fogalmam sincs, 198X-ben esett olyan mennyiségű hó, hogy megállt a lakótelepen az élet. Emberek tologatták, ásták egymás autóit. Öreg beröffentette a dobozost, gond nélkül legázolta a havat mindenfele meg a parkolóból kifele vezető úton is és ezután tudtak a Zsigulik, Daciák, Trabik elindulni a telepiekkel. Aztán pár nap múlva megint leszakadt az ég, az emberek már nem álltak neki tréningezni, de a szomszéd becsöngetett, hogy fater megy-e melóba, mert rá várnak lent…Csak, hogy kontextusba kerüljön, a fentebb említett jármű az UAZ-452-es modellfrissítése.
1960-as évek óta velünk van. Néha kicsit ráncba szedik azt ennyi.
A másik fele meg a dolognak, hogy ez egy (rubelből átváltva) 5.7 millió forintos terepjáró kisbusz.
Róla beszélünk:
Ez mindig ilyen volt. Ha szépet akar, vegyen VW T-X-et 70000 euróèrt. Az kb 27 mio huf.. . . . Blaty . . . .
Gyerekkoromban volt egy ilyen dobozos 452-es fateromnak. Évszámot ne kérdezzetek
Kicsit irigy vagyok. Mindig tervezem, hogy na majd jövőre egy 452-vel zötykölődnék kicsit valami erdészeti úton, de valahogy mindig elmarad.Én pont egy hete vezettem ilyet.
Én sorkatonaként vezettem a ponyvást 1989-ben Nagykanizsán, a Buhankát meg 1990-ben Budapesten az Irinyi laktanyában. Imádtam őket!Én pont egy hete vezettem ilyet.
Na, fejlődött a gyártási minőség, pár éve egyik videón még a hegesztőpálca is ott maradt a hegesztés mellett. . . . Blaty . . . .
Bár nem Buhanka, de az első autó, amit vezettem (egy T-55 és egy PSZH után) az egy 469-es UAZ volt, amit én hülye egy katonai G-Wagen helyett választottam (akkor sem voltam normális)Én pont egy hete vezettem ilyet.
z egy 469-es UAZ volt, amit én hülye egy katonai G-Wagen helyett választottam (akkor sem voltam normális)
Jaaah, lovaskocsihoz meg még inkább…Mert tudtad, hogy a G Wagent bárki tudja vezetni, az UAZ-hoz meg ember kell
Jaaah, lovaskocsihoz meg még inkább…
Kell!...Csak, hogy kontextusba kerüljön, a fentebb említett jármű az UAZ-452-es modellfrissítése.
1960-as évek óta velünk van. Néha kicsit ráncba szedik azt ennyi.
A másik fele meg a dolognak, hogy ez egy (rubelből átváltva) 5.7 millió forintos terepjáró kisbusz.
Róla beszélünk:
Magyar mozdonyok vontatják majd a magyar vagonokat
"Magyar vagonhoz magyar mozdonyt!"Magyar mozdonyok vontatják majd a magyar vagonokat