Na erre aztán végkép nem gondoltam.elvileg a szétrepedést megakadályozandó fém lemez, ácsok is használják
Köszi!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na erre aztán végkép nem gondoltam.elvileg a szétrepedést megakadályozandó fém lemez, ácsok is használják
frászt nem.Máshogy nem lehet!
Ugyan miért?Mondjuk már a fejpályaudvarok felszámolásának lenne időszerűnek lennie.
Az kéne még csak. Százezer ingázóval basznál ki! Tökéletes helyen vannak a belváros szélén!Max. múzeum vagy plázaként hasznosíthatók lennének a fedett csarnokok (nyilván az elbontásuk nem jöhetne szóba, mint műemlék értékű épületeké).
Mikor próbáltál utoljára bármilyen nem járatos anyagot rendelni a raktárból?? Szerinted magyar gyakorlatban hány darab műanyag alj lett beépítve a pályába?? Maradjunk a realitás talaján és dolgozzunk azzal ami van! Amúgy a betonaljas kitérők jók lennének, de iszonyat drágák! A talpfák élettartamának jelentős romlásával egyet értek!frászt nem.
Meg még van egy csomó lehetőség nem faalj beépítésre ilyenkor is, bár vasbeton aljhoz nagyon sok minden kellene átépíteni sajnos.STRAILway műanyag aljak bemutatása
STRAILway műanyag alj A kreozottal (bükkfakátrányból előállított folyadékkal) telített faaljak környezetbarát alternatívájaként a később 100%-ban újrahasznosítható STRAILway műanyag alj egyre több vasútüzemeltetőnél épül be. A szálerősítéses újrahasznosított...www.sinekvilaga.hu
Faaljas kitérőt már nem is gyárt a VAMAV újat szerintem, csak alkatrészeket hozzá. (talán kisvasútit gyárt még).
Ráadásul az EU betiltotta a faaljakban sokáig használt vegyszerekkel való telítést 10+ éve, az azóta készültek élettartama sokkal rövidebb lesz. (szerintem)
Az egyik legfontosabb pályaudvarunkra még mindig faaljas kitérőkön kell beérkezni a fővonalon, szánalom a köbön.
De stadion kell, meg olimpia.
Plusz érdekes, hogy repülőterek dedikált kulturált váróval, étkezési lehetőséggel, stb. jók a nemzetközi utazáshoz, ugyanez vasúttal a város közepén nem jó? Gatyába kéne csak rázni őket. Elővárosi sűrű járatú vonalakat felszín alá levinni könnyű átszállással a metróra persze hasznos lenne pl.Ugyan miért?
Az kéne még csak. Százezer ingázóval basznál ki! Tökéletes helyen vannak a belváros szélén!
Szerintem mert egyszerűbb ūzemeltetni egy átmenő forgalmas állomást, több szerelvény kiszolgálása lehetséges, mint egy fej pályaudvarnál ahol az infrastruktúra részét a tolatgatásra használt rendező sínpárok veszik el.Ugyan miért?
Az kéne még csak. Százezer ingázóval basznál ki! Tökéletes helyen vannak a belváros szélén!
Egy 2x1-es alagútba a budapesti elővárosi forgalom úgy 20 százaléka fér be. Tudom, mert számoltam. A fejpályaudvarokon semmit nem lehet változtatni, ha építünk egy Nyugati-Déli alagutat, ott hely nwm szabadul fel és a forgalom is csak enyhén csökken.Szerintem mert egyszerűbb ūzemeltetni egy átmenő forgalmas állomást, több szerelvény kiszolgálása lehetséges, mint egy fej pályaudvarnál ahol az infrastruktúra részét a tolatgatásra használt rendező sínpárok veszik el.
Ezért lenne értelme a Déli meg a Nyugati összekötésenek. Az ingázókat ez nem kell érintse, elég meghagyni pár sínt arra. Egy nagyságrenddel javulna az ország részek közötti utazás, nem kellene a Budapesti átszállással kínlódni.
Minek kéne rendezgetni a város közepén?Szerintem mert egyszerűbb ūzemeltetni egy átmenő forgalmas állomást, több szerelvény kiszolgálása lehetséges, mint egy fej pályaudvarnál ahol az infrastruktúra részét a tolatgatásra használt rendező sínpárok veszik el.
Ezért lenne értelme a Déli meg a Nyugati összekötésenek. Az ingázókat ez nem kell érintse, elég meghagyni pár sínt arra. Egy nagyságrenddel javulna az ország részek közötti utazás, nem kellene a Budapesti átszállással kínlódni.
Attól függetlenül ugyan úgy körülményes bár tény, hogy valamivel egyszerűbb lenne, de a végleges megoldás az az átmenő pályaudvar lenne. (amúgy jó csúnyák ezek a brit motorvonatok )Minek kéne rendezgetni a város közepén?
DMU, EMU vagy vezérlő
Attól függetlenül ugyan úgy körülményes bár tény, hogy valamivel egyszerűbb lenne, de a végleges megoldás az az átmenő pályaudvar lenne. (amúgy jó csúnyák ezek a brit motorvonatok )
De nem az elővárosi forgalmat kell átvezetni elsősorban, hanem a távolsági IC-t, gyorst.Egy 2x1-es alagútba a budapesti elővárosi forgalom úgy 20 százaléka fér be. Tudom, mert számoltam. A fejpályaudvarokon semmit nem lehet változtatni, ha építünk egy Nyugati-Déli alagutat, ott hely nwm szabadul fel és a forgalom is csak enyhén csökken.
Így is lehet fogalmazni
Nem csúnya... jellegzetes
Mennyivel egyszerűbb lett volna ha a 150-es helyett alapból a Szegedi vonalat újjítják fel...
Más,Mennyivel egyszerűbb lett volna ha a 150-es helyett alapból a Szegedi vonalat újjítják fel...