Na erre aztán végkép nem gondoltam.elvileg a szétrepedést megakadályozandó fém lemez, ácsok is használják
Köszi!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na erre aztán végkép nem gondoltam.elvileg a szétrepedést megakadályozandó fém lemez, ácsok is használják
frászt nem.Máshogy nem lehet!
Ugyan miért?Mondjuk már a fejpályaudvarok felszámolásának lenne időszerűnek lennie.
Az kéne még csak. Százezer ingázóval basznál ki! Tökéletes helyen vannak a belváros szélén!Max. múzeum vagy plázaként hasznosíthatók lennének a fedett csarnokok (nyilván az elbontásuk nem jöhetne szóba, mint műemlék értékű épületeké).
Mikor próbáltál utoljára bármilyen nem járatos anyagot rendelni a raktárból?? Szerinted magyar gyakorlatban hány darab műanyag alj lett beépítve a pályába?? Maradjunk a realitás talaján és dolgozzunk azzal ami van! Amúgy a betonaljas kitérők jók lennének, de iszonyat drágák! A talpfák élettartamának jelentős romlásával egyet értek!frászt nem.
STRAILway műanyag aljak bemutatása
STRAILway műanyag alj A kreozottal (bükkfakátrányból előállított folyadékkal) telített faaljak környezetbarát alternatívájaként a később 100%-ban újrahasznosítható STRAILway műanyag alj egyre több vasútüzemeltetőnél épül be. A szálerősítéses újrahasznosított...www.sinekvilaga.huMeg még van egy csomó lehetőség nem faalj beépítésre ilyenkor is, bár vasbeton aljhoz nagyon sok minden kellene átépíteni sajnos.Loading…
palyavasutioktatas.hu
Faaljas kitérőt már nem is gyárt a VAMAV újat szerintem, csak alkatrészeket hozzá. (talán kisvasútit gyárt még).
Ráadásul az EU betiltotta a faaljakban sokáig használt vegyszerekkel való telítést 10+ éve, az azóta készültek élettartama sokkal rövidebb lesz. (szerintem)
Az egyik legfontosabb pályaudvarunkra még mindig faaljas kitérőkön kell beérkezni a fővonalon, szánalom a köbön.
De stadion kell, meg olimpia.
Plusz érdekes, hogy repülőterek dedikált kulturált váróval, étkezési lehetőséggel, stb. jók a nemzetközi utazáshoz, ugyanez vasúttal a város közepén nem jó? Gatyába kéne csak rázni őket. Elővárosi sűrű járatú vonalakat felszín alá levinni könnyű átszállással a metróra persze hasznos lenne pl.Ugyan miért?
Az kéne még csak. Százezer ingázóval basznál ki! Tökéletes helyen vannak a belváros szélén!
Szerintem mert egyszerűbb ūzemeltetni egy átmenő forgalmas állomást, több szerelvény kiszolgálása lehetséges, mint egy fej pályaudvarnál ahol az infrastruktúra részét a tolatgatásra használt rendező sínpárok veszik el.Ugyan miért?
Az kéne még csak. Százezer ingázóval basznál ki! Tökéletes helyen vannak a belváros szélén!
Egy 2x1-es alagútba a budapesti elővárosi forgalom úgy 20 százaléka fér be. Tudom, mert számoltam. A fejpályaudvarokon semmit nem lehet változtatni, ha építünk egy Nyugati-Déli alagutat, ott hely nwm szabadul fel és a forgalom is csak enyhén csökken.Szerintem mert egyszerűbb ūzemeltetni egy átmenő forgalmas állomást, több szerelvény kiszolgálása lehetséges, mint egy fej pályaudvarnál ahol az infrastruktúra részét a tolatgatásra használt rendező sínpárok veszik el.
Ezért lenne értelme a Déli meg a Nyugati összekötésenek. Az ingázókat ez nem kell érintse, elég meghagyni pár sínt arra. Egy nagyságrenddel javulna az ország részek közötti utazás, nem kellene a Budapesti átszállással kínlódni.
Minek kéne rendezgetni a város közepén?Szerintem mert egyszerűbb ūzemeltetni egy átmenő forgalmas állomást, több szerelvény kiszolgálása lehetséges, mint egy fej pályaudvarnál ahol az infrastruktúra részét a tolatgatásra használt rendező sínpárok veszik el.
Ezért lenne értelme a Déli meg a Nyugati összekötésenek. Az ingázókat ez nem kell érintse, elég meghagyni pár sínt arra. Egy nagyságrenddel javulna az ország részek közötti utazás, nem kellene a Budapesti átszállással kínlódni.
Attól függetlenül ugyan úgy körülményes bár tény, hogy valamivel egyszerűbb lenne, de a végleges megoldás az az átmenő pályaudvar lenne. (amúgy jó csúnyák ezek a brit motorvonatok )Minek kéne rendezgetni a város közepén?
DMU, EMU vagy vezérlő
Attól függetlenül ugyan úgy körülményes bár tény, hogy valamivel egyszerűbb lenne, de a végleges megoldás az az átmenő pályaudvar lenne. (amúgy jó csúnyák ezek a brit motorvonatok )
De nem az elővárosi forgalmat kell átvezetni elsősorban, hanem a távolsági IC-t, gyorst.Egy 2x1-es alagútba a budapesti elővárosi forgalom úgy 20 százaléka fér be. Tudom, mert számoltam. A fejpályaudvarokon semmit nem lehet változtatni, ha építünk egy Nyugati-Déli alagutat, ott hely nwm szabadul fel és a forgalom is csak enyhén csökken.
Így is lehet fogalmazni
Nem csúnya... jellegzetes
Mennyivel egyszerűbb lett volna ha a 150-es helyett alapból a Szegedi vonalat újjítják fel...
Más,Mennyivel egyszerűbb lett volna ha a 150-es helyett alapból a Szegedi vonalat újjítják fel...