ezt tökéletesen látodEzzel a logikával nem sok maradna Magyarországból...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
ezt tökéletesen látodEzzel a logikával nem sok maradna Magyarországból...
Azért majd ezeknél a Merci meg német prémium fikázásokról akkor beszéljünk, amikor egy KIA is lesz 20-25 éves 400-700 ezer km-el… F*szágokkak dobálóztok, általánosítotok meg olyan autókat mondtok szarnak amikbe a magyar emberek többsége csak akkor tud beülni, amikor már 3-7 ember lerúgta magárólpár százerer km után és ezek közül az utolsó 1-3 minimál szervizelte vagy még úgy sem.
Én speciel valóban nem értek a kocsikhoz, nem is különösebben érdekelnek, hacsak nem veterán.Értem, hogy megsértődtél de azért ne röhögtesd már ki magadat
Csak egy gyors példa:
A videót meg amit nem olyan rég linkeltem meg érdemes lenne megnézned, hogy "milyen jó is" a szinte új dájcse prémium...
Ugyanis egy konkrét videóból indult a beszélgetés, ahol a tesztelők elmondják, hogy nem ez az első új merci ami összeszarja magát náluk... Az adott példánynak is tönkre ment a difije. AMG merci... LOL.
E mellet azt is elhiszem, hogy nem minden modellje szar minden gyártónak, de amikor a magyar piacon 2 év garikkal árulják a dájcser prémiumot, és milliós összegekért adnak +1 év garikat, miközben egy átlagos kiskocsi gyártó 4-7 éveket ad akkor könnyen röhejessé válnak!
Egy Kia vagy egy Szuzuki mer 7 év garit adni?
300 ezerért egy Renaul Clióra mernek 7 évet meg 200,000 km garit adni?
Egy dájcse prémiumra meg nem?
Nem érzed, hogy itt gond van?
Én speciel valóban nem értek a kocsikhoz, nem is különösebben érdekelnek, hacsak nem veterán.
Viszont annak hiszek, aki ért hozzá: Speedzone-on volt egy teszt, nem emlékszem pontosan milyen, de
talán vmi most új, baszomnagy BMW-t néztek: tré minőségű összeszerelés, csomagtartóban nincs kárpit (sok-sok tízmilliós luxus autó...)
Ez az új kor szelleme, mikor a 3K tervez autót: költségvetés, környezetvédők, köcsögök.Én speciel valóban nem értek a kocsikhoz, nem is különösebben érdekelnek, hacsak nem veterán.
Viszont annak hiszek, aki ért hozzá: Speedzone-on volt egy teszt, nem emlékszem pontosan milyen, de
talán vmi most új, baszomnagy BMW-t néztek: tré minőségű összeszerelés, csomagtartóban nincs kárpit (sok-sok tízmilliós luxus autó...)
Attól még összerakni lehetne jól.Ez az új kor szelleme, mikor a 3K tervez autót: költségvetés, környezetvédők, köcsögök.
Ez az új kor szelleme, mikor a 3K tervez autót: költségvetés, környezetvédők, köcsögök.
Erre szokták mondani, hogy feltörekvő márkát kell venni, mert az még bizonyítani akar. (És teszem hozzá, aki ki akarja a piacáról szorítani a konkurenciát; még ha kisebb haszonnal[?] is tud értékesíteni.)Attól még összerakni lehetne jól.
Nézeggettem ezeket a BYD-kat, hát öregem, ott aztán tudnak ilyenekre figyelni.
Még ott is, ahol nem feltétlenül van szem előtt (pl kesztyűtartó alsó része), minta van.
Tizedmilliméterre passzoló illesztések, olyan bőr varrás, amiről Európa már rég leszokott. Ésatöbbi.
Amúgy nem is értem, hogy miért hiányolod? Ez a környezetvédelem, amit nem gyártanak le, az nem jár CO2-vel, nem jár hulladékkal.Attól még összerakni lehetne jól.
Nézeggettem ezeket a BYD-kat, hát öregem, ott aztán tudnak ilyenekre figyelni.
Még ott is, ahol nem feltétlenül van szem előtt (pl kesztyűtartó alsó része), minta van.
Tizedmilliméterre passzoló illesztések, olyan bőr varrás, amiről Európa már rég leszokott. Ésatöbbi.
Erre szokták mondani, hogy feltörekvő márkát kell venni, mert az még bizonyítani akar. (És teszem hozzá, aki ki akarja a piacáról szorítani a konkurenciát; még ha kisebb haszonnal[?] is tud értékesíteni.)
Most is. Én kb 15 év után válok meg a Sony márkától és rendeltem egy Infinix telefont...Esélyes, hogy a kínaiak nem játszanak tisztán, és bőven önköltségi áron vagy alatta árulják az autóikat.
Mobilokkal is ezt csinálták. Jól taktikáznak.
Szerintem kiváló meglátás.Erre szokták mondani, hogy feltörekvő márkát kell venni, mert az még bizonyítani akar. (És teszem hozzá, aki ki akarja a piacáról szorítani a konkurenciát; még ha kisebb haszonnal[?] is tud értékesíteni.)
Itt ugyanaz a jelenség látható többek között szerintem, mint a fehéráru gyártóknál:Esélyes, hogy a kínaiak nem játszanak tisztán, és bőven önköltségi áron vagy alatta árulják az autóikat.
Mobilokkal is ezt csinálták. Jól taktikáznak.
A helyzet az, hogy az európai autógyártóknak se tiltotta meg senki, hogy jó autókat gyártsanak.
E helyet jó pár szart gyárt, lehetőleg jó drágán. És ez baj.
Az európai márkák szerintem rendkívül elkényelmesedtek.
Engem aztán nem vádolhattok japán autó fansággal, de látszik, hogy hiába gyártottak rendre jobb minőségben, mint európai gyártók, mégsem fektették ki az európai gyártókat, mert erős volt az európaiság szemlélete.
Nyilván volt ebben olyan faktor is, hogy pl. a japán autók rendre nem germán testalkatra lettek méretezve
Szemléletesen:De azt is látni kell, hogy az Európai piac a Japán gyártók számára harmadlagos volt a saját és az USA piac után.
Szemléletesen:
Japan’s Car Makers
Japan’s Car Makers: Past Success and the Race for the Future Japan’s dominance in the global car industry took off in the 1960s. The photo on the left isasiapacificcurriculum.ca
Szerintem ebben nincsenek benne például a leányvállalatok termelése, mert pl.: India legnagyobb autógyára (2014-ben 45%-os részesedéssel az indiai piacon) a Maruti a Suzuki tulajdonában van, 2004-ben 470 ezer feletti autót gyártott.
Illetve a belföldi eladások sincsenek benne.
De jól látható, hogy Európa után a Közel-Kelet sem sokkal van lemaradva.
Értékben, 2023-ban:
Japan’s Car Export Statistics 2023-24
Discover Japan’s car export statistics for 2023-24 and explore the top 10 importers of Japanese cars, major car exports by Japan, and export trends in the Japanese automotive industry as Japan exported cars worth $110.13 billion in 2023.www.tradeimex.in
Nem érdekel a téma,de ugyan mitől lenne prémium az a pár német márka?Közel nem erről van szó. Csak már kurvára unom a német prémiumok fikázását Kia-ból, Hyundai-ból meg mittomén milyen autókból, mert az milyen kikúrt fasza 0, 1 vagy 3-4 évesen. Egy A4, A6 vagy E is bőven az, és nyilván nem fikázná senki, ha a pénztárcája engedné, hogy annyi idős német prémiumban tekergesse kedvére a kormányt, mint amennyi idős valami másban teszi. Aki meg úgy fikázza, hogy se ennyi se annyi idős ilyen nincs neki meg nem is volt csak hallotta vagy mondta a valaki meg írta anyám öccsének a másodunokatestvére… na ez gyász.
Ps. Fiat… jaaaa tudom az az a valami, amit abban a csizmaszerű országban gyártanak autó helyett, mert autókat vagy 35 éve nem tudnak már összehozni…