Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 654
13 008
113

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 315
60 783
113



...na most ezt a legendás kampányszlogenek tükrében inkább nem kommentálnám...:


Azért kemény, hogy az autónkénti milliós árcsökkenéseket a használt elektromosoknál lényegében sikernek akarják eladni XD
Miközben ez pont azt jelzi, hogy a kutyának sem kellenek...
(Kicsi személyes példa. Annak idején 1.5 misiért vettem használtan a Toyota Avensisemet, kp-ra. kb. 4 évvel és 60+ezer km-el később 1.5 misiért adtam el :) Nominálisan ugyan ott voltam vele... Csináld meg egy használt villanyrollerrel ugyan ezt XD)

A másik része meg, hogy a magyarok csak 2 millióért akarnak autót venni és hitel nélkül , jahj milyen tragédia...
Hát őszintén szólva én örülök ennek. Végre reálisan akarnak használt autót venni.
A 2 misis kategória átlag embereknek is megfizethető.
Használt autót meg csak a hülye vesz hitelre, vagy az akinek tényleg nagyon kell most azonnal, valamilyen okból.
Szóval én ezt a két hírt örömtelinek gondolom, nem tragédiának.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 315
60 783
113
  • Tetszik
Reactions: tarzaan

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 446
20 678
113
Mondjuk utaztam arra, tavaly, amikor a kocsi szerelőnél volt, és pont jobb lett. A fő előny a sűrű ütemes menetrend, de halk és komfortos volt az út. A rákosborzasztói sűrű megállók, szintbeli kereszteződések miatt amúgy sem lehetne sokkal gyorsabb. Ahhoz képest ami ott régen ment, jelentős előrelépés. Régen ha lekésted a vonatot így jártál. Most asszem 15 percenként jár.

A Bag-Aszód megállók összevonása a Galga-völgybe csökkenthette volna a pályaívet, és gyorsíthatott volna valamennyit. Bár az még több lecsapolás lenne, de amúgy sem zavar az senkit arrafelé... (Kisbagi mocsaras részre odarakott ipari park???), a gyors pedig amúgy is megáll Aszódon, szóval igaziból mindegy.

Ez alapján mondjuk egy nagy csúsztatás, bár idézik Vitézyt aki épp azt mondta, ami szerintem is a lényeg.

Mármint Gödöllőig. Annál messzebb minek mennék. Az engem érdeklő dolgok rendben vannak, szóval minden jó. Én ha valamit megtanultam az országban, és a fórumon, akkor a lényeg, hogy legyen nekem jó, mert akkor minden jó. A többik így jártak, looserek :p
 

ravenlord

Well-Known Member
2016. december 31.
5 026
15 125
113

A NAV nem nyomoz a Budapest–Belgrád vasút sínei és a kövek miatt, mert a MÁV azt mondta, minden rendben van​

Hiába tett Hadházy Ákos feljelentést, azt állítva, hogy használt, kopott köveket és az 1980-as években gyártott síneket is használnak a Budapest–Belgrád vasútvonal építésén, a NAV nem indít nyomozást.

https://hvg.hu/gazdasag/20241215_NAV-Budapest-Belgrad-vasut-sinei-kovek-mav-Hadhazy
 

Hortator

Well-Known Member
2019. június 27.
968
3 583
93
A legszebb VW evör ma a Totalcar-on: Kupét a népnek - VW Corrado, 1992

59529389_aaa93092eac3a24f9260983e62841ce7_wm.jpg
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 903
17 905
113
Remélem beteszi a videót:

időzítve
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 231
10 768
113
Én eddig két viztelenitesi tervet csináltam a szakaszra, egy szivargosat és egy szaritobordasat, plussz elkészült a teljes felszereléssel jutás terve évekkel ezelőtt Fehervartol Bobaig. Közben a szakasz már kétszer szétesett a szar magastoltes miatt
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 195
26 125
113
10 százalék – ennyi maradna köztulajdonban azokból a projektcégekből, melyek Lázár János és a MÁV tervei szerint 99 évre megkapnák a pályaudvarok és teljes környezetük ingatlanait.
Ez van egy frissen benyújtott törvényjavaslatban, melyet módosító indítványként vittek a Parlament elé, holnap (kedden) már szavaznak is róla
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
12 471
36 381
113
Egy könnyed valcert, vagy keringőt?