ÁÁáá! Nem megyünk mi olyan gyorsan!Ha már látja, hogy van valami előtte úgyse tud megállni
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
ÁÁáá! Nem megyünk mi olyan gyorsan!Ha már látja, hogy van valami előtte úgyse tud megállni
Hát mi nem is, de a csehek csak úgy száguldoznak!ÁÁáá! Nem megyünk mi olyan gyorsan!
10 százalék – ennyi maradna köztulajdonban azokból a projektcégekből, melyek Lázár János és a MÁV tervei szerint 99 évre megkapnák a pályaudvarok és teljes környezetük ingatlanait.Vitézy kiszúrt egy módosítót, ami csak 10 százalékra tenné a köztulajdon arányát a pályaudvar-fejlesztő projektcégekben
Kedden már szavaz is a javaslatról a parlament.telex.hu
Ez van egy frissen benyújtott törvényjavaslatban, melyet módosító indítványként vittek a Parlament elé, holnap (kedden) már szavaznak is róla
“A hatalmas méretű vasúti pályaudvarok felújítása „iszonyatos mennyiségű pénzt venne igénybe”, de „mindenhonnan hiányzik a pénz” Orbán szerint. A miniszterelnök szerint Magyarországnak nem lesz arra pénze, hogy ezeket a hatalmas pályaudvarokat fel tudja majd újítani. Ezért szerinte támogatandó, hogy azok kapják meg azokat, akiknek „van pénzük és képesek ezeket felújítani”. Orbán hozzátette, „nem a vasutat adjuk állami pénzbe, hanem azokat az épületeket”, amelyekre nincs pénz. Általános garanciákról nem akar most tárgyalni, de számos nyugati példa alapján azt látja, hogy lehet erről értelmesen tárgyalni.”
Érdekes...a vesztes II. VH után, az ország lerombolása, kifosztása, után, jóvátételt fizetve, eszetlenül fegyverkezve, szocialista tervgazdaság ellenére stb., stb., is volt pénz a - ha lassan is -az ország újjáépítésére, majd fejlesztésére s így eltelt vagy két(?) évtized, mire - ha jól tudom -a nyugati hitelekhez nyúlt az ország.“A hatalmas méretű vasúti pályaudvarok felújítása „iszonyatos mennyiségű pénzt venne igénybe”, de „mindenhonnan hiányzik a pénz” Orbán szerint. A miniszterelnök szerint Magyarországnak nem lesz arra pénze, hogy ezeket a hatalmas pályaudvarokat fel tudja majd újítani. Ezért szerinte támogatandó, hogy azok kapják meg azokat, akiknek „van pénzük és képesek ezeket felújítani”. Orbán hozzátette, „nem a vasutat adjuk állami pénzbe, hanem azokat az épületeket”, amelyekre nincs pénz. Általános garanciákról nem akar most tárgyalni, de számos nyugati példa alapján azt látja, hogy lehet erről értelmesen tárgyalni.”
Ez van…
A reptér megvétele vs, vasúti pályaudvarok eladása.“A hatalmas méretű vasúti pályaudvarok felújítása „iszonyatos mennyiségű pénzt venne igénybe”, de „mindenhonnan hiányzik a pénz” Orbán szerint. A miniszterelnök szerint Magyarországnak nem lesz arra pénze, hogy ezeket a hatalmas pályaudvarokat fel tudja majd újítani. Ezért szerinte támogatandó, hogy azok kapják meg azokat, akiknek „van pénzük és képesek ezeket felújítani”. Orbán hozzátette, „nem a vasutat adjuk állami pénzbe, hanem azokat az épületeket”, amelyekre nincs pénz. Általános garanciákról nem akar most tárgyalni, de számos nyugati példa alapján azt látja, hogy lehet erről értelmesen tárgyalni.”
Ez van…
irodhazátömbök megvétele vs vasúti pályaudvarok felújítása ?A reptér megvétele vs, vasúti pályaudvarok eladása.
Irodahaz penzebol legtobb vasuti palyaudvart fel lehetett volna…de hat most kezdodik a 26os elotti vegjatek.irodhazátömbök megvétele vs vasúti pályaudvarok felújítása ?
(a reptér még megindokolható, ahogy a vodafone is)
A reptér megindokolható, de azért vérciki lesz és nagy szarban lesz az ország ha tényleg összeomlik a vasút és az emberek nem tudnak majd bejárni munkába meg úgy általában a nap szükségleteiket nem vagy csak nagyon nehezen fogják tudni megoldani. Szóval szerintem addig nem kellet volna repteret venni amíg a meglévő állami tulajdon nincs rendben nem csak a vasút... a reptér meglett volna az állam nélkül a vasútra már ez nem igaz.. Angliában is éppen a vasút vissza államosítása folyik, mert rájöttek, hogy nem jó ha minden piaci alapon működik a vasúton...irodhazátömbök megvétele vs vasúti pályaudvarok felújítása ?
(a reptér még megindokolható, ahogy a vodafone is)
Olyanokat hallani hogy egy román/amerikai befektetői csoport bejelentkezett a reptérre és így sürgős lett a dolog.A reptér megindokolható, de azért vérciki lesz és nagy szarban lesz az ország ha tényleg összeomlik a vasút és az emberek nem tudnak majd bejárni munkába meg úgy általában a nap szükségleteiket nem vagy csak nagyon nehezen fogják tudni megoldani. Szóval szerintem addig nem kellet volna repteret venni amíg a meglévő állami tulajdon nincs rendben nem csak a vasút... a reptér meglett volna az állam nélkül a vasútra már ez nem igaz.. Angliában is éppen a vasút vissza államosítása folyik, mert rájöttek, hogy nem jó ha minden piaci alapon működik a vasúton...
Miért lett sürgős? El akarták vinni az országból? Üzemeltetni meg most is egy külföldi cég üzemelteti.Olyanokat hallani hogy egy román/amerikai befektetői csoport bejelentkezett a reptérre és így sürgős lett a dolog.
Lett is belőle hiperinfláció orosz barátaink (bocs, szovjet elvtársainknak) hála…Érdekes...a vesztes II. VH után, az ország lerombolása, kifosztása, után, jóvátételt fizetve,
1970-es évek második felében(1975 egy csúcs év - s egyben valami vége is -volt több szempontból) indult be a nyugati hitelek felvétele kontra szovjet elvtársak nem tudtak finanszírozni a KGST-n keresztül a keleti blokkot..- ha lassan is -az ország újjáépítésére, majd fejlesztésére s így eltelt vagy két(?) évtized, mire - ha jól tudom -a nyugati hitelekhez nyúlt az ország.
Ha elkezdem sorolni, akkor az lesz belőle, h bel-pol bűnözés….Hát hová lett!?
mivel indokolható a reptér? Annyiból kaphatott volna Debrecen is egy rendes repteret. állami tulajdonban.irodhazátömbök megvétele vs vasúti pályaudvarok felújítása ?
(a reptér még megindokolható, ahogy a vodafone is)
Minek?Annyiból kaphatott volna Debrecen is egy rendes repteret.
Az a tendencia, hogy az állomás több legyen mint csak a közlekedést szolgâló épület, nyugaton is sok helyen meg van. Azonban ott általâban az ( állami...) vasúti társaságnak van egy ingatlanokkal foglalkozó cége, amelyik külsö tökét bevonva végzi el a funkcióváltâst. Az összes állomâst ( nevezzük igy az ingatlanokat az egyszerüség kedvéért...) egy külsös kezébe adni, legalább is unortodox.Lett is belőle hiperinfláció orosz barátaink (bocs, szovjet elvtársainknak) hála…
1970-es évek második felében(1975 egy csúcs év - s egyben valami vége is -volt több szempontból) indult be a nyugati hitelek felvétele kontra szovjet elvtársak nem tudtak finanszírozni a KGST-n keresztül a keleti blokkot..
Ha elkezdem sorolni, akkor az lesz belőle, h bel-pol bűnözés….
Azonkívül, h ez az OV felszólalás felér egy beismeréssel(persze zero politika következmény) a prompt döntés is a tehetetlenséget jelzi…
De a maga konstrukció lehet működőképes csak ugye sok múlik a részleteken, amiről nem sokat tudni(transzparencia ebben az országban…úri huncutság), de a cirka hét oldalas kiírás(egy része eleve a technikai feltételekkel foglalkozik) nem a kimunkáltság érzetét kelti…
Régios szinten szükség van ott egy reptére... debrecen +100-150 km sugaru körben
Ismerem az üzleti konstrukciókat.Az a tendencia, hogy az állomás több legyen mint csak a közlekedést szolgâló épület, nyugaton is sok helyen meg van. Azonban ott általâban az ( állami...) vasúti társaságnak van egy ingatlanokkal foglalkozó cége, amelyik külsö tökét bevonva végzi el a funkcióváltâst. Az összes állomâst ( nevezzük igy az ingatlanokat az egyszerüség kedvéért...) egy külsös kezébe adni, legalább is unortodox.
Nem én állítom hogy legyen ott az új főváros, Közlekedési és Természetrajzi Múzeúmmal. A fekvése is majdnem olyan jó mint Budapesté, szép a történelmi belváros, a Parlamentet meg simán átköltöztetnék oda a a.... Tocó partra.