Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

aamen

Well-Known Member
2015. november 28.
1 807
9 532
113
Egyébként az akkugyárakat nagyon elkapkodtuk
amikor kopogtat egy befektető hogy akkugyárat építene mondhatjuk neki hogy igen, meg azt hogy nem
amikor kopogtat egy befektető hogy ő atomkutatóintézetet vagy mesterésegintelligenciakeltetőt létesítene, arra is mondhatjuk hogy igen, meg azt hogy nem
viszont konkrétan olyan befektető kopogtatott amelyik akkugyárat építene, és ha azt mondtuk volna neki hogy nem attól nem jött volna helyette egy szemernyi atomintelligenciagyáros egy darab se
nem kellene azt gondolni hogy ilyen dolgokban van választási lehetőség
nincs választási lehetőség, verseny van az országok és helyszínek között hogy hova vigyék azt az akkugyárat vagy mást, és örülni kell ha valaki valamiért hozzánk akar hozni egy ilyesféle nagyberuházást, bízva abban hogy tudja mit csinál, végtére is nagyobbrészt a saját pénzét kockáztatja, csak kisebbrészt a miénket amit beletettünk az elején az ilyenolyan támogatásaiba..
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
17 136
62 920
113
Az első bérelt Vectron
475700848_937738138490003_6225580245380772177_n.jpg
Nekem a Taurus letisztultabb formája jobban tetszik. :)
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 617
62 397
113
...nagy dilemmában lehettek (vagy nem...) a világ nagy autógyártóinak menedzserei, amikor a csábító kínai piacra léptek:

Ha nem növekednek - s ehhez ehhez kellett a kínai piac - akkor marad a stagnálás, az meg a növekedésre építő gazdasági rendszerben előbb-utóbb garantált eljelentéktelenedés.

Ha belépnek a kínai piacra, akkor meg jön a tejjel-mézzel folyó Kánaán - még ha vannak is kockázatai is; politikai bizonytalanság, másolási kockázat.
Gyanítom ez utóbbira legyintettek, hiszen más kontinenseken (Dél-Amerika stb.) sem tudtak elsajátítani fejlesztést, gyártást, önállósodni a másodrangú helyiek.

Kína több cégnek is bejött, mint a lottófőnyeremény, hát be is álltak "életvitelileg", mint az egyszeri nagy nyertes...
A többit már látjuk.

...akartam ezt leírni; már napok óta ülepedett bennem a gondolatsor.


Erre tessék; egy olyan cikket dobott fel nekem a Zinternet, ami az én szememben párját ritkítóan kiváló elemés.
Érdemes figyelmesen elolvasni szerintem:


Szerintem a volkswagen 200 milliárd eurós tartozása szépen igazolja azt amiről pár napja beszéltünk, hogy bizony itt nagyon komoly gondok vannak...
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
13 181
37 731
113
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
20 405
27 371
113
Nem is tudtam, hogy Paddingtonon van tusoló - már akinek :/
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
20 405
27 371
113
1738334148-temp-nJIIIB_cikktorzs:xl@4x.jpg
1738334613-temp-abfDdp_cikktorzs:xl@4x.jpg
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby

Loken

Well-Known Member
2016. november 24.
3 160
6 165
113
https://www.portfolio.hu/gazdasag/2...utopalyazaton-rovidesen-zarul-a-kiiras-739261
"A napra pontosan egy éve megnyílt magyar céges elektromos gépjármű pályázaton a 30 milliárd forintos keret nagy részét, 22 milliárdot már lekötötte a támogatást kérő közel 5 ezer cég, és az igényelt gépkocsik között tarol a kínai BYD márkája, közel 25%-os a részaránya – derült ki az Energiaügyi Minisztérium szerda reggeli Facebook-posztjából. Érdemes sietni a pályázóknak, mert a felhívás március végén bezár."
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and enzo

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
17 136
62 920
113
amikor kopogtat egy befektető hogy akkugyárat építene mondhatjuk neki hogy igen, meg azt hogy nem
amikor kopogtat egy befektető hogy ő atomkutatóintézetet vagy mesterésegintelligenciakeltetőt létesítene, arra is mondhatjuk hogy igen, meg azt hogy nem
viszont konkrétan olyan befektető kopogtatott amelyik akkugyárat építene, és ha azt mondtuk volna neki hogy nem attól nem jött volna helyette egy szemernyi atomintelligenciagyáros egy darab se
nem kellene azt gondolni hogy ilyen dolgokban van választási lehetőség
nincs választási lehetőség, verseny van az országok és helyszínek között hogy hova vigyék azt az akkugyárat vagy mást, és örülni kell ha valaki valamiért hozzánk akar hozni egy ilyesféle nagyberuházást, bízva abban hogy tudja mit csinál, végtére is nagyobbrészt a saját pénzét kockáztatja, csak kisebbrészt a miénket amit beletettünk az elején az ilyenolyan támogatásaiba..
Azért mert van egy kis elbizonytalankodàs (?) a villanyautópiacon, az nem jelenti azt, hogy nem lesz egyre több villanyautó a piacon. A használati profiltól, az infrastruktúra kiépitésètől és kisebb, olcsóbb modelek megjelenésétől függően lesz rá igény. Ezért nem elhamarkodott az akkumulátorgyári döntés, szerintem.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 753
13 602
113

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
13 181
37 731
113
Ejha...Munbai-Szt. Pétervár közvetlen vonal...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

gatya

Well-Known Member
2012. március 30.
129
474
63

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 617
62 397
113
Miért pusztulnak el dubajban a luxusautók?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
(A rövid válasz: igénytelen, kivagyi cigány népek, indokolatlanul/érdemtelenül sok pénzzel)