
Itt a vietnámi Koenigsegg Jesko, amit egy Toyota motorja hajt
A Jesko-utánzat váza és kasznija egyedi, és a végeredmény nem is olyan béna, mint amilyennek gondolnád.

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nincs, ami elromojon benneCsak egy példa: Munkatársnak volt öt éve egy két évvel korábban vett kézi váltós 2,0 TDCi Mondeója (2000-2006).
Lelkesen szervizelte gyári alkatrészekkel, legutoljára termosztátot vett bele - gyárit. Zsír.
A beépítés után, aznap hazafele beintett az egyik injektor.
Költség Informálódás után letámasztotta vagy egy évre, hogy aztán így háromhengeresen beszámítsák Edelény "legendás" kereskedésében egy H-s Astrára.
Azóta volt már másik H-s Astrája is - szintén onnan (nincs szebb attól, ha az ember tanul a hibájából...), természetesen ezeken minden letérdelt, ami le tud - úgyhogy vett egy 2.2 TDCi Mondeót (2007-2015), természetesen a duplakuplungos Powershift váltóval - a már-már misztikus 240000 kilométeres óraállással...
Most még lelkes - gyári folyadékok, váltóban csere a fórumán javasolt már-már szakrális módon természetesen.
Mi pedig kötjük a fogadásokat; várjuk az első fájdalmas letérdelést...
Gatya bátyám, ha kérhetnélek; egy-két keresetlen szóval vázold már fel a fórum olvasóinak,hogy az általam csak hallott szóbeszéd szerint miért is necces a konfiguráció, a futásteljesítmény...
Na ez a munkatárs mondta 2021-ben elgondolkozva (cigi + energiaital a kézben, kóla a hűtőben) nekem, amikor először menten (mit mentem, begördültem, bevonultama zsiruj I30-al a munkahelyre, hogy:
Nekem soha nem lesz pénzem új autóra...
...hát így nem is...
(Az árak elszabadulása óta már nekem sem, de ez a sóhaj ugye még a "kegyelmi időszakban" volt)
Ugyanezért nem adnám el semmi pénzért a most lányomnál levő - valójában inkább parkoló - Albeánkat, amely nálam szintén évi 10 ezret ment, új korától (2006) csak a javasolt gyári folyadékokat kapta, olyan nem volt, hogy télen hideg motorral 1 percen belül elindultam volna (erre amúgy is háklis), pár éve kapott még időben teljes alváz, üregvédelmet, a lányomnak átadás előtt cseréltettem, mindent amit kellett a szokásosokon kívül; két alsó lengőkart, nyomatékbakot, levegőszűrőházat.Nincs, ami elromojon benne2019ben cseréltettem kuplungot egy Powershiftes Mondeoban, akkor volt 900, gondolom nem lett olcsóbb
Az a szörnyű igazság, hogy egyrészt amíg az emberek hagyják, hogy átverjék őket, addig át is fogják.
Nincs hibátlan, keveset futott 15 éves használtautó a kereskedésekben. Az olyan autók, mint Bjani autója, ami 10 év alatt futott 100.000et, és karban van tartva, na azok családban, vagy ismerősök között maradnak.
Az emberek azt AKARJÁK hinni, hogy most nyertek, hogy ma van szerencséjük, mert kifogtak egy jó vételt.. Nincs ilyen sajnos..
Miért sajnálatos? Ha akarnék, amúgy megvehetnék csili-vili új autókat is, csak minek?Persze, elvben mondtam hogy amúgy a használathoz simán adná magát. Sajnálatos, hogy nem arról beszélünk melyiket vedd meg..![]()
Ha jól értem, akkor ez hibrid, azzal el lehet menni hosszabb útra. De azért tisztán elektronyossal megnézném a balkán hegyeiben azzal a házzal maga után.
hát ez eltekintve a gyilkos fejtámla nélküli ülésektől zseniális! Mondjuk én hatchbanckben kérem.
Itt vannak ilyen dolgok, de nem értek a pénzügyekhezÉs amíg Európa , élén az általam rendkívül kedvelt volkswagen csoporttal (XD) haldoklik, addig Japánban:
"12 ezer milliárd forintnak megfelelő üzemi nyereség ütheti a világ legnagyobb autógyártó vállalatának a markát az aktuális pénzügyi évben."Gigantikus pénzt keres a Toyota – Vezess
www.vezess.hu
Ez amúgy nem magyar pénzben 30 milliárd Euró üzemi nyereség/év
(Más forrásból a Toyota nettó jövedelmére 45 milliárd dollárt találtam, 411 milliárd dolláros bevétel mellet, ami nálam 10% fölötti nettó nyereség. A volkswagen 2024-es adatait nem látom még. )
India alsó, végállomás...a vonat nem megy tovább...
Én azt várom ami a levegő minőségét is tisztítja
Nitrogénoxidokat termel ez is.Én azt várom ami a levegő minőségét is tisztítja![]()
Már az euro 5-ről is azt mondja pár kretén "szakújságíró" meg a rajongói klubjuk, akiknek az elektromos autó nagyon bassza a farát...Én azt várom ami a levegő minőségét is tisztítja![]()
Öregszel...Már az euro 5-ről is azt mondja pár kretén "szkújságíró" meg a rajongói klubjuk, akiknek az elektromos autó nagyon bassza a farát...
Fáj a benzines 4-6-8 hengeresek szívatása, de az ellenhiszti is épp úgy felbosszant, mert színvonaltalan kocsmai szintű mantrázása ugyannak a pár féligazságnak, és minden téma körül ez megy. Ez mindig így volt? (szerintem igen, csak akkor türelmesebb voltam még)
A Ssangyong Merci-licenc dízelje pedig... amíg megy fasza, de néha kell egy kis pénzecskét locsolni rá, a szakszervíz pedig kutyaütő banda, ahogy a Ssangyongkárosult bartomtól tudom. (Amúgy kényelmes batár belülről)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..