Ez tök jó, de hogy 13M HUF-ért te egy városi ingázó kisautót veszel az nettó röhej. Akkor nem költöm el a 13 milliót veszek egy nagyobb elektromos bringát 600k-ért és csá. 40-50-es tempóval lehet csapatni és nem ragadsz bent a dugóban, de komoly távolság tehető meg vele rövid idő alatt. A megpsórolt 12 millát meg befekteted. Vagy veszel egy 10+ éves benzines kisautót és villamos bringát. A kisautót korlátokkal, használod, ha nagyon kell, de az is drága.
Az autó a magyar átlagkeresetek mellett nettó pénzkidobás, akár sokat mész vele, akár keveset.
Igen ezek a jó megoldások városba. De az elektromos bringát sokan nem vállalnák be. Esik fúj, kócos lesz a hajam, hideg, meleg van stb.. Látod ártól függetlenül 20+ millió forintos SUV-okat, utazóautókat simán megvesznek az emberek városi közlekedésre. Ha a logika működne a nagyvárosoknak tele kellene lennie 500 Fiat, Citroen C1-C2, Wolksvagen Lupo méretű kis gokartokkal. Nem mondom hogy a ronda kis elektromos BMW olcsó, de aki Porsche Cayenneval furikázik Pesten annak akár ez is beleférne.
A cikk viszont csacsiság volt. Belekényszerítünk valamit egy olyan környezetbe, amire nem tervezték aztán nyavalygunk, hogy szar. A bringa is mekkora baromság már, mert kényelmesen nem lehet vele megtenni 200 kilométert naponta.