Már egyre nehezebben tudják üzemben tartani a Sziliket.
A Sziliket?
Egyre nehezebben tudnak üzemben tartani
bármit, nem csak a Sziliket. Az egész infrastruktúra szét van rohadva.
Én csak egy egyszeri utas vagyok, aki naponta ingázik ezen a bűzös roncskupacon, amit vasútnak próbálnak beállítani, de úgy látom, hogy a végórákat éli.
Se pénz, se humán erőforrás, se felsőbb szintű akarat, hogy érdemben változzon bármi. Az IC+, meg a minimális, egyre csúszó KISS beszerzés még pótcselekvésnek is szánalmas, és eladják PR-ban, hogy majd pár vasúti kocsi, meg tucatnyi motorvonat elhozza a megváltást. És természetesen a balatoni büfékocsi, az a legszebb hangú csengettyű a bolondsipkán XD
Csak még azt a pár évtizedet várja ki mindenki, mire ezeket sikerül üzembe állítani, és akkor minden csudiszép lesz, de komolyan!
Megjavulnak a pályák, a váltók, az épületek, a biztberek, a munkakörülmények, lesz ember, működő jegypénztárak, működő jegyautomaták, talán még takarítás is, akár évente kétszer!
Minden tiszteletem a dolgozóké, akik még próbálják valahogy fenntartani a látszatát a működőképességnek.
Én bő másfél éve végleg felhagytam az IC-zéssel, inkább ismét autóval járok nagyobb távokra, és most azon vagyok, hogy az ingázást is megússzam végre, és örökre búcsút intsek a magyar vasútnak. Nem fog hiányozni.